Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני רוצה לקבל מפרטנר הזנת רשת על סיב אופטי ולא מעוניין לשלם כל חודש על הראוטר שלהם

לכן אני רוצה לרכוש ראוטר משלי, לשלם פעם אחת

 

הדרישות זה שיהיה לראוטר vpn, חברה אמינה, ומחיר טוב

 

תקציב של 200-500 שח

 

תוכלו להמליץ? 

 

מישהו מכיר את הנתב הזה? 

 

 

IMG_20201220_153302.jpg

פורסם (נערך)

שים לב שהראוטר שציינת https://www.dlink.lt/en/products/5/2409.html לא תומך ב OpenVPN .

 

מספר דגשים:

  • יש ראטורים בשוק שתומכים ב OpenVPN Server אבל לא ב Client. זה לא מה שאתה מחפש.  אתה מחפש תמיכה ב OpenVPN Client.
  • אם יש לך ידע טכני, אתה יכול לעשות Firmware Flashing על הראוטר (גם דגמים יחסית ישנים) ולהתקין https://en.wikipedia.org/wiki/DD-WRT או OpenWRT, Marlin, Tomato - כולם תומכים ב OpenVPN.
  • יש לך בנוסף לכל קופסאות VPN שניתן לחבר ישירות לכל ראוטר - https://www.invizbox.com/   https://www.anonabox.com/
  • יש חברות VPN שמוכרות ישירות ראוטרים - לדוגמא https://www.personalvpn.com/vpn-router/  

 

עריכה אחרונה על ידי tzahico

No worries 8)

פורסם

שים לב שאתה צריך ראוטר שתומך בכניסת סיב אופטי, מהבדיקה הקצרה שאני עשיתי על אפשרות להחליף את הראוטר אצלי ראיתי שהאופציות הן או ראוטר סיני כלשהו (מה שמייתר את הצורך ב-VPN בשבילך כי גם ככה הם לא מאובטחים כראוי) או ראוטרים מאוד יקרים של ASUS שמשלשים את התקציב שלך.

 

 

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

מיקרוטיק

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם (נערך)

פרטנר גם מאפשרים לך לקבל ממיר מסיב אופטי לחיבור רשת (RJ45) בהשאלה בלי תשלום.

אצלי יש כזה של D-Link נדמה לי שפרטנר השאירו אצלי לבקשתי למקרה שאני לא ארצה את המודם שלהם

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מניסיון, כל ראוטר של אסוס מהסדרה החדשה (AX) תומך ב-PPTP, IPSec וכמובן openVPN.

לחלופין, כל ראוטר שנתמך ע"י ddwrt / openwrt (דורש צריבת תוכנה אחרת על הראוטר)

פורסם

אפשר לשאול למה אתה רוצה להתקין את ה VPN על הראוטר ? אני גם הייתי בסרט הזה בעבר ובסוף הצלחתי להתקין Express VPN על ה Mi-Box ושלום על ישראל!

 

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
בתאריך 23.12.2020 בשעה 08:18, gsi16v כתב:

מיקרוטיק

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

+1

משתמש בכזה, יש לו חיבור אופטי, רק צריך מחבר מתאים, אבל, המכשיר הזה קצת מסובך. 

 

היום נתקלתי לראשונה בבעיה בסיבים של פרטנר, אין קו צריך להמתין לטכנאי. 

 

סופש, ילדים בלי טלויזיה, הייתי חייב למצוא פתרון, הגדרתי את המיקרוטיק שיקבל אינטרנט מנקודת גישה אלחוטית בטלפון שלי! 

 

×
×
  • תוכן חדש...