Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מבחינת באיזו חברה (אלטורשחם/פניקס/הלמן אדובי וכו') ואיזה מסלול? מחפש משהו שאפשר להרוויח בו ממניות, אבל בסיכון סביר. ולא פחות חשוב - חברה מסודרת. כזו עם שרות לקוחות נורמלי והתנהלות תקינה. חברה שבה כספים נכנסים כמו שצריך, מנוהלים כמו שצריך, וביום שאני ירצה למשוך אותם, הפרוצדורה תהייה קלה ומהירה.

 

עריכה אחרונה על ידי TsachiE
שגיאת כתיב

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם

יש פיקוח דיי רציני על הגופים האלה למיטב ידיעתי, יש לי ניסיון עם אלטשולר ומגדל, בשתיהן אני מרוצה.

בקשר לרווח - תשואת העבר לא מעידה על תשואות העתיד, לכל הגופים יש מסלולים ברמות סיכון וחשיפה שונה למניות.

מבחינת עלויות, אינדיבידואלי, להתקשר לשאול - ככה שיש יותר כסף יש יותר על מה לדבר.

 

*אני במגדל, 100% מניות,0.3% מחסכון ו0 על הפקדה. 

בזמן הקרוב סביר להניח שאעבור לאלטשולר. 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

כנס לידע שווה כסף ולנינגה פיננסית בפייסבוק, המון מידע שיעזור לך לקבל החלטה.
בכל אופן אני נמצא במסלול מחקה מדד s&p500 בהלמן אלדובי.


Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם (נערך)

השאלה שלך לא כל כך רלוונטית בלי לדעת מי אתה, מה צרכיך, מה הסכומים שעומדים לרשותך בכלל ולצורך החסכון בפרט, מה אופק החסכון ולאיזה צרכים הוא מיועד, ומה מעמדך לגבי הטבות המס, שהן חלק גדול מסיבת הכדאיות של קרנות ההשתלמות.

 

אישית אני נעזר ביועצת, אבל ברור לי שהצרכים שלי שונים לחלוטין מאלה שלך. כיוון שעברתי לייעוץ שלה בתחילת השנה, והתהליכים נכנסו לתקופת משבר הקורונה, קשה לי להעריך את טיב הייעוץ שלה. מכל מקום, אני דואג לפזר את הסיכונים, ומתיחס לקרנות ההשתלמות (של אשתי ושלי) משולבות במסגרת כלל החסכונות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...