Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אל תתפוס אותי במילה, אבל לפי מה שראיתי בפנאי פלוס:

12:00 - חימום MOTOGP

13:00 - זינוק 125

14:30 - זינוק 250

16:00 - זינוק MOTOGP

 

למען האמת ה250 והMOTOGP היו רשומים בסדר הפוך, אבל כנראה התבלבל להם עם הדירוג, כי ביום המרוצים הMOTOGP אחרי ה250.

 

הכי בטוח זה לשבת מול המרקע כבר ב11:55, עם הרבה בירה ופיצוחים...

:smile:

לפי אתר MOTOGP הזמנים הם

 

11:15 - זינוק 250 - (זמן ישראל 13:15 )

13:00 - זינוק MOTOGP - (זמן ישראל 15:00 )

14:30 - זינוק 125 - (זמן ישראל 16:30)

 

תקנו אותי אם אני טועה

פורסם
לפי אתר MOTOGP הזמנים הם

 

11:15 - זינוק 250 - (זמן ישראל 13:15 )

13:00 - זינוק MOTOGP - (זמן ישראל 15:00 )

14:30 - זינוק 125 - (זמן ישראל 16:30)

 

תקנו אותי אם אני טועה

זה לא מה ש leon כתב ?

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

פורסם
רוסי לא יסיים ראשון אבל יהיה על הפודיום.

 

הקיסר הרומאי הגמד יפתיע...( לצערי..)

וסטה ישאר להיות שמעון פרס של ה-motogp : סיבוב 9 הבכיין יפרוש ויבכה על הכתף..

כדי לשים לב לנאקנו עך הקאווסאקי.פוטנציאל הפתעה

לא ידעתי שרנדי ממולה משתתף בפורום.

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

פורסם
כן

רשמנו את ההודעה באותה שעה :-)

:mm_yeah:

הלוואי ורוסי יפסיד , ולו להגברת העניין.

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

פורסם

זהו!

 

הווידאו מכוון. יש גיבוי גם בסלון . אפשר לצאת ללימודים..(סטודנט.תמנעו מהערות ביניים של חופש פסח..)

פורסם
:mm_yeah:

הלוואי ורוסי יפסיד , ולו להגברת העניין.

חס וחלילה, חס ושלום - הפעם שמתי כסף אמיתי על העניין

(45 שקל על כךשהוא מנצח)

 

 

דיר באלאק אני מפסיד אותם

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
זהו!

 

הווידאו מכוון. יש גיבוי גם בסלון . אפשר לצאת ללימודים..(סטודנט.תמנעו מהערות ביניים של חופש פסח..)

אתה נוסע על ה DT ללימודים ? :wink:

 

חס וחלילה, חס ושלום - הפעם שמתי כסף אמיתי על העניין

(45 שקל על כךשהוא מנצח)

דיר באלאק אני מפסיד אותם

אני מגבה אותך .

אני מוכן לשלם 50 ש"ח , רק שרוסי יפסיד.

(דווקא הערכתי שמרוויחים קצת יותר איפה שאתה עובד..)

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

פורסם
אתה נוסע על ה DT ללימודים ? :wink:

 

אני מגבה אותך .

אני מוכן לשלם 50 ש"ח , רק שרוסי יפסיד.

(דווקא הערכתי שמרוויחים קצת יותר איפה שאתה עובד..)

זה לא העניין של כמה מרוויחים - אני פשוט לא איש של הימורים וגם ההימור

הזה הוא מבחינתי קפיצה מעל הפופיק ושבירת מוסכמות

 

ובכלל, פעם ראשונה שאני מהמר באינטרנט (עד כה, רק מפעל הפיס נהנה מכספי)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
זה לא העניין של כמה מרוויחים - אני פשוט לא איש של הימורים וגם ההימור

הזה הוא מבחינתי קפיצה מעל הפופיק ושבירת מוסכמות

 

ובכלל, פעם ראשונה שאני מהמר באינטרנט (עד כה, רק מפעל הפיס נהנה מכספי)

וזה מה שמפחיד אותי שאהפסדתי את כספי:

On each of the three previous occasions that Rossi has failed to qualify on the front row since joining Yamaha at the start of last year, he has failed to finish on the podium. At Le Mans he qualified fourth and finished fourth, and at both Rio and Qatar he qualified eighth but failed to finish on either occasion

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

ו.... עוד כוס עמק - טאמאדה, שהוא אחד מחמשת הרוכבים עליהם הימרתי במשחק הניחושים בפול גז, הודיע היום שהוא לא יעלה למרוץ בשל ההתרסקותש חווה במהלך מקצי הדירוג

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

חסה אומרים (כותבים) כוס אמק לא כוס עמק! חננה..

כן גם אני נדפקתי בקטע הזה..

גם ***** שסיים שלישי לא היה בחמשת המופלאים שלי..

הכוכביות במקור.

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
חסה אומרים (כותבים) כוס אמק לא כוס עמק! חננה..

כן גם אני נדפקתי בקטע הזה..

גם ***** שסיים שלישי לא היה בחמשת המופלאים שלי..

הכוכביות במקור.

מאור.

אתה זה שמתקן איות של קללה, וא-נ-י החננה ?

שיהיה...

 

 

(אגב, אם כבר נכנסת לזה, רק אשכנזים לפלפים אומרים אמק... בתכל'ס, מבטאים עמק)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna


×
×
  • תוכן חדש...