Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נתיב האצה, אינו ידוע לציבור


Guest Mikelt89
שימו לב! השרשור הזה בן 1290 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הכל מתחיל ממורי הנהיגה.

אני רואה אותם עוצרים שם גם כשהכביש ריק. ואם הוא מלא? הווו, הם יחכו עד שהכביש יהיה ריק כמדבר גובי במקום ללמד את התלמיד איך משתלבים בתנועה בצורה חוקית ובטוחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתאריך 3.10.2020 בשעה 21:44, zaf כתב:

אני בדעה דומה לפות"ש לגבי לפחות חלק המהמקומות.

משך שנים נסעתי דרך צומת דבורה הנביאה ודרך משה סנה בתל אביב ( בציאה מכיוון עתידים) . אין מילים לתאר את ההססנות של נהגים (ונהגות) בפניה ימינה מדבורה הנביאה למסלול ריק לחלוטין שגורמת להם להמתין לסיום מחזור הרמזור בדרך משה סנה , ללא צורך. 

למי שוואל הנה התמונה :

 

https://www.google.com/maps/place/Dvora+HaNevi'a+St+%26+Moshe+Sneh+St,+Tel+Aviv-Yafo/@32.1188503,34.8254479,3a,75y,88.04h,90t/data=!3m7!1e1!3m5!1sEuM_i0hy1Xg-GfUNcBIOiw!2e0!6s%2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DEuM_i0hy1Xg-GfUNcBIOiw%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D88.038605%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656!4m8!1m2!2m1!1z157XqdeUINeh16DXlCDXpteV157XqiDXk9eR15XXqNeUINeU16DXkdeZ15DXlCDXldeT16jXmg!3m4!1s0x151d49a24665b45b:0xbf03b544739434b6!8m2!3d32.118848!4d34.825447#

 

 

 

לא רק תחנת אוטובוס, יש גם כניסה לחנייה שמותרת מהנתיב הראשי , כך שאתה לא יודע איזה רכב רוצה להיכנס לחנייה.

בנוסף, ההגנה על הנתיב היא רק ע"י סימון לבן בכביש, לא פעם ולא פעמיים רכבים מגיעים לנתיב האצה הזה מהצומת (בעיקר נהגי מוניות) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image.thumb.png.c345d034919e993e4b0530f2d11c25eb.png

 

 

image.thumb.png.3ab67e522b17c39d9bcf1043c773345f.png

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתתי דוגמא, האם כל נתיב האצה מהווה הצדקה להססנות? אולי נהיגה הססנית היא באותה הסקלה של נהיגה בהיסח דעת (טלפון,למשל) ? בצד השני של הסקאלה נמצאת נהיגה ביריונית. אני לא מצדד באף אחת מהן, אבל אתם קצת נסחפים. לא צריך להעיר לנהג הססן, אבל כן הייתי שולח כאלה ללמוד על השתלבות בתנועה. 

 

אותו הדבר קורה גם בהשתלבות במחלף התיקווה גם למזרח וגם למערב. למה להאט כשאתה במסלול הימני! שממשיך מאות מטרים במקביל ל 3 אחרים ללא הפרעה.

image.thumb.png.f570267faabbbd9a3ec9941f4e1f0956.png

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • רעיון טוב! 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, ZiggyMan כתב:

הכל מתחיל ממורי הנהיגה.

אני רואה אותם עוצרים שם גם כשהכביש ריק. ואם הוא מלא? הווו, הם יחכו עד שהכביש יהיה ריק כמדבר גובי במקום ללמד את התלמיד איך משתלבים בתנועה בצורה חוקית ובטוחה.

 

לא יודע מאיזו עיר אתה, אבל אני לא מאמין לך שראית שמורה נהיגה עצר כאשר הכביש היה ריק. אם כן, אולי פעם אחת וגם זה היה שהתלמיד עצר בניגוד להוראה של המורה. זה קורה לפעמים. בהחלט לא תופעה שרואים קבוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, zaf כתב:

למה להאט כשאתה במסלול הימני! שממשיך מאות מטרים במקביל ל 3 אחרים ללא הפרעה.

 

אדרבה, בנתיב האצה צריך...ובכן, להאיץ! והרבה!

 

אני חושב שמעבר לאלו שעוצרים בתחילת נתיב ההאצה, הבעיה האמתית היא באנשים שלא מאיצים מספיק ו/או לא משתמשים במספיק מאורכו של נתיב ההאצה. ברגע שאתה רגיל לנהוג ככה, ממילא תתקשה להתשלב ולכן תמצא את עצמך ממתין בראשו של נתיב ההאצה היכן שהיית יכול להשתלב ללא קושי.

 

השאיפה היא להשתמש בכל אורכו של נתיב ההאצה ולהגיע למהירות לפחות זהה לזו של התנועה אליה משתלבים.

 

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, ZiggyMan כתב:

הכל מתחיל ממורי הנהיגה.

אני רואה אותם עוצרים שם גם כשהכביש ריק. ואם הוא מלא? הווו, הם יחכו עד שהכביש יהיה ריק כמדבר גובי במקום ללמד את התלמיד איך משתלבים בתנועה בצורה חוקית ובטוחה.

 

זהו לא נתיב האצה אלא נתיב השתלבות כשנותנים לך לבצע זאת תוך כדי האצה.

אינך מבין את רוח החוק של נתיב ההשתלבות בתנועה.

במידה וקיימת תנועה בנתיב אליו הנך צריך להשתלב, עליך לעצור בתחילת נתיב ההשתלבות ולתת ז"ק לכל רכב בדרך.

אם אינך נותן ז"ק, הנך מפר את החוק.

אם יצאת אל נתיב ההשתלבות ונאלצת לעמוד בקצהו, מאחר ולא הצלחת להשתלב בתנועה, אזי כל הרכבים מאחוריך יעקפוך ואתה תמשיך להיות תקוע.

אם הצלחת באסרטיביות להשתלב, הננו חוזרים אל נקודת המוצא שלא נתת ז"ק ואולי אף גרמת לרכב אחד או יותר לסטות מנתיבו.

  • אהבתי 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, kompy כתב:

 

זהו לא נתיב האצה אלא נתיב השתלבות כשנותנים לך לבצע זאת תוך כדי האצה.

אינך מבין את רוח החוק של נתיב ההשתלבות בתנועה.

במידה וקיימת תנועה בנתיב אליו הנך צריך להשתלב, עליך לעצור בתחילת נתיב ההשתלבות ולתת ז"ק לכל רכב בדרך.

אם אינך נותן ז"ק, הנך מפר את החוק.

אם יצאת אל נתיב ההשתלבות ונאלצת לעמוד בקצהו, מאחר ולא הצלחת להשתלב בתנועה, אזי כל הרכבים מאחוריך יעקפוך ואתה תמשיך להיות תקוע.

אם הצלחת באסרטיביות להשתלב, הננו חוזרים אל נקודת המוצא שלא נתת ז"ק ואולי אף גרמת לרכב אחד או יותר לסטות מנתיבו.

יש לי תחושה שהתכוונת להגיב למישהו אחר, כי אני לא מוצא כל קשר בין התגובה שלי לשלך.

לפני 11 שעות, Taipan כתב:

 

לא יודע מאיזו עיר אתה, אבל אני לא מאמין לך שראית שמורה נהיגה עצר כאשר הכביש היה ריק. אם כן, אולי פעם אחת וגם זה היה שהתלמיד עצר בניגוד להוראה של המורה. זה קורה לפעמים. בהחלט לא תופעה שרואים קבוע.

בהחלט לא. קורה כל הזמן. התלמיד עוצר כאילו זה קו עצירה, ואז ממשיך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, ZiggyMan כתב:

יש לי תחושה שהתכוונת להגיב למישהו אחר, כי אני לא מוצא כל קשר בין התגובה שלי לשלך.

 

 

תגובתי מופנית אליך וכל אחד בשרשור זה אשר לא מוצא את הטעם בעצירה בתחילת נתיב השתלבות.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, kompy כתב:

 

תגובתי מופנית אליך וכל אחד בשרשור זה אשר לא מוצא את הטעם בעצירה בתחילת נתיב השתלבות.

כבודו ממציא המצאות. לשון החוק לא דורשת עצירה ואפילו לא האטה בנתיב השתלבות, אלא רק נתינת זכות קדימה. וראייה לכך הוא התמרור "תן זכות קדימה" המוצב ב95% מנתיבים אלה. זה מהסיבה הפשוטה שלעיתים קרובות יש להאיץ כדי להשתלב ולא להאט. זו גם הסיבה ששונה שמו של התמרור הנ"ל מ"האט ותן וכו'" ל"תן זכות קדימה".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מה שאתה אומר נכון הוא, אז התמרור היה מוצב בסוף נתיב ההאצה. עצם זה שהתמרור מוצב בתחילתו, מורה שאין להכנס אליו אם הדרך אשר אלייה אתה משתלב פנויה. הריי יש מקרים שבהם אין לרכב אשר נמצא בדרך אלייה אתה משתלב צורך להשלב בנתיב ההאצה, כי הוא בהמשך משתלב לנתיב הוא הוא נמצא גם ככה. אתה בטח יודע שתחת ההגדרה של תמרור ''תן זכות קדימה'' אתה אמור לעצור לפני ובסמוך לקו העצירה, אז למה יש קו עצירה אם לפי מה שאתה אומר גם אם הנתיב שאליו משתלבים עמוס יש להתקדם בנתיב ההאצה עד אשר מגיעים לנתיב שאליו רוצים להשתלב. בקיצור, אתה טועה וצערי עוד רבים איתך.

עריכה אחרונה על ידי Taipan
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה זה בישראל אני מאיץ. ואז הנהג בנתיב חושב אני עושה איתו תחרות. לא נותן להיכנס בכוונה. אז צריך להמתין. או שאני מוצא את עצמי ממשיך בשול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סימוכין בחוק:

 

תק' (מס' 5)  תשנ"ו-1996

           (ג)   נוהג רכב המתקרב בכביש לצומת או להתמזגות כבישים שלפניהם מוצב תמרור המציין מתן זכות קדימה לתנועה בדרך החוצה, יאט ובמקרה הצורך יעצור את רכבו כדי לתת זכות קדימה לרכב אחר המתקרב או הנכנס לצומת או להתמזגות הכבישים מכביש אחר.

 

 

תק' (מס' 2)  תשס"ח-2007

           (ו)   נוהג רכב שנתיב נסיעתו מסתיים ועליו לסטות לנתיב סמוך, ייתן זכות קדימה לכלי רכב הנוסעים בנתיב שאליו הוא מבקש לסטות.

 

 

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור. אם יש צורך לעצור, עוצרים. אבל אם לא? מאיצים נכון? הרי הרגע האטת כדי לבצע את הפניה, להכנס באותה מהירות לכביש מהיר זו התאבדות. חובה להאיץ.

 

הסעיף השני  אינו מזכיר כלל האטה.

עריכה אחרונה על ידי ZiggyMan
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1290 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...