Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נתיב האצה, אינו ידוע לציבור


Guest Mikelt89
שימו לב! השרשור הזה בן 1294 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 21 שעות, kompy כתב:

 

זהו לא נתיב האצה אלא נתיב השתלבות כשנותנים לך לבצע זאת תוך כדי האצה.

אינך מבין את רוח החוק של נתיב ההשתלבות בתנועה.

במידה וקיימת תנועה בנתיב אליו הנך צריך להשתלב, עליך לעצור בתחילת נתיב ההשתלבות ולתת ז"ק לכל רכב בדרך.

אם אינך נותן ז"ק, הנך מפר את החוק.

אם יצאת אל נתיב ההשתלבות ונאלצת לעמוד בקצהו, מאחר ולא הצלחת להשתלב בתנועה, אזי כל הרכבים מאחוריך יעקפוך ואתה תמשיך להיות תקוע.

אם הצלחת באסרטיביות להשתלב, הננו חוזרים אל נקודת המוצא שלא נתת ז"ק ואולי אף גרמת לרכב אחד או יותר לסטות מנתיבו.

 

יש פה שני מקרים שונים שיש בינהם בלבול. כשמגיעים מתוך הפניה ימינה לנתיב קיים זה נתיב השתלבות. כשהנתיב מהפניה ימינה הופך לנתיב חדש שאח"כ מסתיים זו נתיב הצה ואין סיבה לעצור בקו העצירה אלא אם כן יש הולך רגל שחוצה את הכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 17 דקות, eladts כתב:

ואין סיבה לעצור בקו העצירה

 

אם מגיע גל של תנועה צפופה ומהירה, אז בהחלט כדאי לפחות להאט, לתת לו לעבור ואז להיכנס לנתיב ההאצה.

 

בקיצור, הכל תלוי בסיטואציה אבל אין ספק שהנטיה של נהגים רבים פשוט לעמוד בראשו של נתיב ההאצה ולחכות לכביש פנוי אינה במקומה. מצד שני, נכונה גם ההערה שלא נכון להיכנס לשיקולים של נהגים אחרים.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
  • אהבתי 1
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, eladts כתב:

 

יש פה שני מקרים שונים שיש בינהם בלבול. כשמגיעים מתוך הפניה ימינה לנתיב קיים זה נתיב השתלבות. כשהנתיב מהפניה ימינה הופך לנתיב חדש שאח"כ מסתיים זו נתיב הצה ואין סיבה לעצור בקו העצירה אלא אם כן יש הולך רגל שחוצה את הכביש.

 

המחוקק אינו מבדיל בין שני המקרים. בשני המקרים הנך חייב לתת ז"ק לרכב בדרך שאליה הנך מתמזג, והחוק מחייב אותך להאט ואף לעצור במקרה הצורך.

בחיים, ראיה מוקדמת ותכנון נכון מביא אותך לנסיעה רציפה.

מבחינה חוקית, היו פעמים שהמשטרה נתנה דו"חות על אי מתן ז"ק(קיפוח זכות או הפרעה לתנועה).

  • אהבתי 2

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.10.2020 בשעה 10:38, discoTD5 כתב:

ברור, עדיף להיכנס במערבל בטון בהחלטיות על פני 'הססנות' והשתלבות כשאתה מרגיש בטוח. 

 

ונפגעת מזה שנהג היסס ולא זינק בהחלטיות לתוך האוטובוס שבדיוק עובר לנתיב הימני לעצור בתחנת האוטובוס?

איזה נזק בדיוק נגרם לך מזה שהמתנת? 

שחררו כבר את המחשבה שאתם יודעים יותר טוב עבור אחרים איך הם צריכים לנהוג. 

אתה סתם מגזים ועל ההססנות מהסוג הזה נכשלים בטסט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב אתה זורק מידע לא נכון. ההוראות בטסט חד משמעיות: אם יש רכבים בנתיב אליו משתלבים, אז חייבים לחכות לפני ובסמוך לקו העצירה, עד אשר הנתיב פנוי. כל פעולה אחרת תוביל לבלימה של הבוחן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, Taipan כתב:

סימוכין בחוק:

 

תק' (מס' 5)  תשנ"ו-1996

           (ג)   נוהג רכב המתקרב בכביש לצומת או להתמזגות כבישים שלפניהם מוצב תמרור המציין מתן זכות קדימה לתנועה בדרך החוצה, יאט ובמקרה הצורך יעצור את רכבו כדי לתת זכות קדימה לרכב אחר המתקרב או הנכנס לצומת או להתמזגות הכבישים מכביש אחר.

 

 

תק' (מס' 2)  תשס"ח-2007

           (ו)   נוהג רכב שנתיב נסיעתו מסתיים ועליו לסטות לנתיב סמוך, ייתן זכות קדימה לכלי רכב הנוסעים בנתיב שאליו הוא מבקש לסטות.

 

 

 

אבל הרבה פעמים יש נתיב השתלבות שאפשר להיכנס אליו, זו הכוונה. בחוק היבש אין התייחסות לזה ובאמת יש נתיבים שאין מקום להשתלב אז ברור שעוצרים במידת הצורך.
למשל פה:
https://www.google.com/maps/@32.3120493,34.9992369,3a,90y,42.11h,77.99t/data=!3m6!1e1!3m4!1saKjtmAqrZH7cEmbzYpJiLw!2e0!7i13312!8i6656
זה דוגמה טובה לנתיב שבו עוצרים שיש תנועה עוברת כי אין מקום להשתלב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך, תסביר למה גם בנתיביםאשר אפשר להתשלב לפי מה שאתה אומר, התמרור זכות קדימה וקו העצירה שלו נמצאים בתחילת הנתיב? באיזה מקרה אתה כן אמור לעצור שם? (נתעלם מזה שאתה מתעלם לגמריי מהחוק אשר ציטטתי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שנים רבות על אופנוע וכיום ברכב, אני כל פעם משתגע מהירידה לנתיבי איילון צפון ממחלף השלום, אתה נכנס לנתיב האצה, אבל בדיוק בחיבור לכביש מתחילים הרכבים שרוצים לצאת מאיילון לכיוון הבורסה לפנות לנתיב הימני (נתיב ההאצה שלי). זה ישראבלוף, כדאי מאוד לתת זכות קדימה לרכבים שמשמאלך - גם במחיר של עצירה מלאה

השתלבות.JPG

עריכה אחרונה על ידי Michazzz
  • מעניין 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1294 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...