Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, BloodFist כתב:

רועה גרמנית גזעית שמגיל 8 סבלה לא מעט ממחלות

רגע רגע, בוא נעשה סדר.

כלב גזעי זה כלב עם תעודות, גם אם ההורים שתיהם רועים גרמנים שאינם קרובי משפחה- זה לא הופך את הגור לגזעי.

רועה גרמני זה גזע פחות בריא בממוצע מגזעים אחרים (מחלת אגן תורשתית היא המחלה הכי מפורסמת)

 

בנוגע לבריאות של כלבי שעשוע מול כלבים אחרים. רגע נדבר על גזעיים.

גם לי אין סטטיסטיקות ובהחלט יתכן שכלבי שעשוע ימותו בריאים, אבל לאותם כלבים יש הרבה מחלות מאפיינות.

אם תכתוב שיטסו בגוגל, אי אפשר לפספס את רשימת המחלות שלהם, לעומת אם תכתוב מלינואה - סביר שלא תמצא כלום.

 

יש גזעי שעשוע יותר חולים(שיטסו) ויש פחות(צ'יוואווה), אבל אומרים שכלבי שעשוע ככלל חולים יותר בעיקר בגלל הרבעות פיראטיות.

אגב, הרבה בעלי כלבי שעשוע "גזעיים בלי תעודות" בכלל לא יודעים שהכלב שלהם חולה או לא מרגיש טוב, מבחינתם הוא fluffy  - וזה מה שחשוב.

 

 

 

פורסם
לפני 6 שעות, Be roo כתב:

למיטב ידעתי אין קשר, לא משנה אם ביטחת בעבר, מגיל מסויים המחיר יעלה ובשלב מסויים פשוט לא יבטחו (לדעתי מגיל 7-8).

אם ביטחת לפני - ימשיכו , אם תנסה לעשות אחרי גיל 8 - או שתקבל מחיר שערוריה או שלא יבטחו.

זה הניסיון שלי בזה.

  • רעיון טוב! 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...