Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 14 דקות, Potato כתב:

ריירה מבחינתי זו עבודה אם אפיקי התפתחות לקידום.

אם ב2007 החלפת פילטר שמן וב2017 עשית אותו דבר בדיוק

אהא, ומה האשליות שלך לגבי ה"קריירה" שתיהיה לך?

כול המתכנתים עושים דברים שונים? כולם מתקדמים?

 

לפני 15 דקות, Potato כתב:

למה להציג את זה כמשהו רע?

כי אתה מציג את זה כמשהו רע.

 

שוב משעמם לתפוד.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 22 דקות, Potato כתב:

כי הם חלק גדול מהאוכלוסיה שמצריכה טיפול מיוחד.

הם עדיין בעיה שלך גם כשהם באופוזיציה

כתבת שצריך אותם. לא צריך אותם לשום דבר.

 

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 1 דקה, David32 כתב:

כול המתכנתים עושים דברים שונים? כולם מתקדמים?

אני טוען שהרבה מהחידושים בעולם התוכנה הם אותה גברת בשינוי אדרת, רק כדי להשאיר למתכנתים עניין.

 

  • מצחיק 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 8 דקות, David32 כתב:

אהא, ומה האשליות שלך לגבי ה"קריירה" שתיהיה לך?

כול המתכנתים עושים דברים שונים? כולם מתקדמים?

אין לי מושג,אני לא מתכנת.

In fact,אני כלום.

לפני 8 דקות, David32 כתב:

 

כי אתה מציג את זה כמשהו רע.

 

שוב משעמם לתפוד.

 

לא משעמם בכלל...הלוואי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 6 דקות, יבגניפ כתב:

כתבת שצריך אותם. לא צריך אותם לשום דבר.

 

לא צריך אותם אבל הם קיימים. אי אפשר להתעלם מהקיום שלהם. מה שצריך לעשות זה לשנות את השיטה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
בא לכם קצת דיכאון?[emoji48]


https://www.inn.co.il/news/452030




Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk


אילו כל זה היה נכון או לפחות במרץ- אפריל היו מזמינים אותו לכל ערוצי הטלויזיה ( במקום אדון לס ) ומפמפמים לציבור שכל מי יחלה גם ימות תוך כמה שנים, בקושי היו נדבקים - כל אחד היה יושב בתוך הבית שלו ( בחדר ניפרד מאישה ומילדים ), עם מסיכה ועליה עוד אחת, בלי להוציא אף החוצה ( בכל המובנים .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הקטע הכי מצחיק, שגם בעולם יש באלגן בין ממשלה לעם בנוגע לקורונה.

 

אתמול ישבתי לי וכמו יהודי טוב ביום כיפור הייתי דבוק לדיווחים בSKY NEWS(בריטניה) וזה התוצר של הצפיה:

 

- מאיימים שסגר באנגליה(ביינתים רק באנגליה) זה רק עניין של זמן

- שאנשים כועסים על הממשלה כי היא סגרה להם את הפאבים ב10 בלילה אבל את הפאבים הפרלמנטרים(יש כזה דבר מסתבר) ישאירו פתוחים בגלל הרישום העסקי שלהם

- יש מגבלה של התכונסויות עד 6 אנשים - ותמונות מערים רבות חלקן אדומות של אנשים רוקדים צמוד אחד לשני ברחבוות בצפיפות מטורפת - כולל הפגנות

- פתחו את הלימודים באונברסיטאות ו32 אונברסיטאות נכנסו לבידוד במעונות התלמידים כי יש התפרצות של קורונה(ועשו עוצר יציאות לשאר התלמידים בשאר המוסדות להשכלה גבוהה בכל הממלכה).

 

בצרפת אפילו המצב בפריז ומרסיי גרוע יותר - במילים אחרות? הצרות האלו(ציבור לא ממושמע, חוסר אמון בממשל וכו') הן ממש ממש לא רק שלנו.

  • מעניין 2

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 שעות, yuvalganim כתב:

הדבר היחיד שברור - השלטון הנוכחי פשוט נכשל כישלון נחרץ בטיפול במשבר ובאיחוי העם, רק על זה צריך להחליף אותם.

לשלטון אין שום אינטרס באיחוי העם כי הם שואבים את הכח והפופולריות שלהם מזה שהעם מפולג. 

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

חוץ ממחלה קשה/מוות בעזרת השם או הפיכה צבאית, אתם רואים סנריו שמחריב המדינה הנאשם בפלילים בנימין נתניהו עוזב את הכיסא? 

 

האם להתכונן לכך שעד גיל 60 אחיה תחת דיקטטורה קשה? 

עריכה אחרונה על ידי nimrod7676
  • לא הבנתי... 1

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עם כל ההיסטריה והעצבים שעולים מהודעות שלך, כדאי לעבוד על זה כדי שתצליח להגיע בקלות לגיל 60.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 3 שעות, asix כתב:

3) צא לנבצרות - טפל במשפט שלך - ואם הכל טוב תחזור.

 

בשפה משפטית זה נקרא אשם עד שתוכח חפותו.

ואני בכלל לא בעד ביבי.

אבל כדאי לקחת בחשבון שכבר היו דברים מעולם - נוהל משפט שלם נגד יעקב נאמן ז"ל שהסתיים בזיכוי מהדהד, אבל הוא לתפקיד שר המשפטים, לא חזר אלא רק 12 שנים מאוחר יותר (!).

 

לפני שעתיים, Potato כתב:

בינתיים אין לי רכב ליסינג ומתקן לי את הרכב בחור נחמד בשם מחמוד.

 

אתקן אותך - בחור חמוד בשם מחמוד (לא מאמין שוויתרת על ההרמה הזו)

 

לפני 25 דקות, nimrod7676 כתב:

חוץ ממחלה קשה/מוות בעזרת השם או הפיכה צבאית, אתם רואים סנריו שמחריב המדינה הנאשם בפלילים בנימין נתניהו עוזב את הכיסא? 

 

האם להתכונן לכך שעד גיל 60 אחיה תחת דיקטטורה קשה? 

 

זה חתיכת טרולינג, או הזייה גדולה לחשוב שהפיכה צבאית תשחרר אותך מדיקטטורה 🤣

  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 43 דקות, nimrod7676 כתב:

חוץ ממחלה קשה/מוות בעזרת השם או הפיכה צבאית, אתם רואים סנריו שמחריב המדינה הנאשם בפלילים בנימין נתניהו עוזב את הכיסא? 

 

האם להתכונן לכך שעד גיל 60 אחיה תחת דיקטטורה קשה? 

לרוב הפיכה צבאית מביאה לדיקטטורה.

חצי מדינה מואשמת בפלילים תפסיקו לעשות מזה סיפור...בומרים.

לפני 29 דקות, SlowRide כתב:

עם כל ההיסטריה והעצבים שעולים מהודעות שלך, כדאי לעבוד על זה כדי שתצליח להגיע בקלות לגיל 60.

זה הגיל הזה שהחשק המיני מתחלף במשיכה למכונות כביסה פתח עליון?

מה אני אגיד לך,עושה חשק לחיות עד אז...

  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 דקות, Potato כתב:

זה הגיל הזה שהחשק המיני מתחלף במשיכה למכונות כביסה פתח עליון?

 

זה השלב שמחליפים מפתח קדמי לפתח עליון

  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...