Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

ברשותי קיה סיד סטיישן 2016 בנזין עם כ91000 ק"מ. (בוצע כבר טיפול 90000).

יש לי טסט עוד חודש ורוצה לעשות לפני זה טיפול קטן- שמן ופילטר שמן.

איזה שמן הייתם ממליצים? אני מתכוון איזה מותג.

צמיגות 5W30 לפי ספר רכב- תקן A5.

יש עדיפות לחברה מסויימת? (מוטול, LIQUI MOLY לדוגמא)?

לא איכפת לי לעשות טיפול קטן במוסך אבל מאמין ששמנים כמו שהצעתי ברמה גבוהה יותר ממה שמוסך שם. (גם מורשה).

פורסם

לפני כמה זמן וקילומטרים בוצע טיפול 90 אלף?
אם לא עברה שנה/ 10 אלפים קילומטרים, החלפת שמן מיותרת.
בגדול לא חייבים לקנות שמן יקר.
יש שמנים של Eurol/ Castrol סינטטי מלא API SN / ACEA A5 שיעשו א העבודה מצויין.
https://www.justmotor.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-5w30-%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%98%D7%99-%D7%9E%D7%9C%D7%90-eurol-vitence
https://www.justmotor.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-castrol-magnatec-professional-ford-a5-5w30

https://www.justmotor.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-castrol-magnatec-5w30-a5

שים לב לכמות השמן במיכל - בלינקים שצירפתי 5 ליטרים.
יש שמנים באריזות של 4 ל' - זה לא יספיק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה על התשובה.

האוטו עבר לפני כחודשיים שלושה טיפול 90000 במסגרת חברת הליסינג לפני שקניתי את האוטו (קניתי לפני כחודשיים).

בגלל זה אני רוצה להחליף שמן ופילטר שמן

×
×
  • תוכן חדש...