Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם, אני מחפש לקנות רכב, בתקציב 70+/- אלף שקל.הרכב מיועד לזוג+ילד, אנחנו חושבים לכיוון של ג׳יפון, חשוב לנו שיהיה מרווח ושהבגאז׳ יהיה בגודל סביר+.

רק אוטומטי!

מאוד חשוב לנו נושא האמינות והבטיחות.

תינוק קטן לכן יש כיסא בטיחות מאחורה.

עיקר הנסיעות הן בתוך העיר.

השאיפה שבמחיר כזה הוא יהיה 2015 

לא מחפש רכב צועק אלה רכב פרקטי.

אחזקה שלא קורעת את הכיס גם חשוב.

עריכה אחרונה על ידי tagadam87
פורסם

עזוב גי'פון. אם אתה מחפש רכב פרקטי, אמין ובטוח (ומשעמם...) בתקציב כזה, קורולה אחרי מתיחת הפנים ב-2016 תיתן לך אמינות, מספיק מרווח, סחירות, ובלימה אוטונומית והתראה על סטייה מנתיב.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

היי, תודה על התגובה אבל הקורולה שציינת רחוקה מאוד מהתקציב שרשמתי.

בנתונים טובים היא נסחרת מעל 85 אלף 

אני מחפש ישיבה גבוהה לכן רוצה ג׳יפון ולא סדאן.

פורסם

בנתונים מעולים היא אולי נסחרת סביב 85 (דגם מאובזר, יד ראשונה פרטית וק"מ נמוך). בנתונים ממוצעים מבקשים עליה סביב 75.

 

אתה יכול לחפש סוזוקי קרוסאובר - הוא יהיה נטול בטיחות אקטיבית לחלוטין, והיו סיפורים לגבי בעיות גיר, לא יודע כמה זה נפוץ ואם זה נפתר בשנתון מסויים.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

גיפון מרווח משעמם ואמין זה בדיוק המתכון של קיה ספורטאז.
בנוסף אני יודע שהספורטאז קיבל מערכות בטיחות אקטיביות דיי מוקדם תבדוק את העניין יכול להיות שבתקציב שלך תוכל למצוא ספורטאז עם בלימה אוטונומית וכו...

פורסם

אני לא חושב שאפשר למצוא ספורטאז' מ-2016 (הדגם החדש) במחיר הזה. לדעתי הוא די רחוק משם. את ה-crv אני לא מכיר בכלל.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

×
×
  • תוכן חדש...