Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את כפתור הזה ברכב פורד f350 מנוע טורבו דיזל 6700 כאשר אני לוחץ על הכפתור הזה נדלק לי נורת גזים בלוח שעונים.. לשם מה נועד כפתור זה ומתי מדליקים אותו

15917873371266559613068109264140.jpg

15917874419121299068782030074963.jpg

פורסם

זה מה שנקרא ״אגזוז ברקס״ - סגירת יציאת גזי הפליטה לצורך ״חניקת״ המנוע וכתוצאה מכך עזרה לבלימה. 

פורסם

נחמד שבפורום הזה מוחקים הודעות. רק לחברי הנהלה מותר להתלוצץ בעוד שלמשתמשים פשוטים, דגי רקק, שכמוני מצנזרים תגובות. בטח גם את התגובה הזאת ימחקו.

פורום שלא היה מבייש את צפון קוריאה

  • מצחיק 1
פורסם

אני מכיר את הצלמית הזו, בתור מערכת לניקוי אגזוז/מנוע/ממיר.

מבחינה קל זיהום אוויר ברכבי דיזל.

 

אחד אמר פה שזה אגזוז ברקס.

אנו לא מכיר את הצלמית הזו מבחינת אגזוז ברקס.

אבל, אני יוצא מתוך הנחה שאם זה צלמית של אגזוז ברקס, אז הכפתור כנראה עושה בלימה אוטומטית של אגזוז ברקס, במקום הפעלה ידנית.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
לפני 2 שעות, nissman כתב:

נחמד שבפורום הזה מוחקים הודעות. רק לחברי הנהלה מותר להתלוצץ בעוד שלמשתמשים פשוטים, דגי רקק, שכמוני מצנזרים תגובות. בטח גם את התגובה הזאת ימחקו.

פורום שלא היה מבייש את צפון קוריאה

בפורום הזה - במיוחד בפורום הטכני/בנושאים טכניים - משתדלים לשמור על דיון ענייני ומוחקים הודעות שלא קשורות בשום צורה לנושא השרשור. לפעמים אנחנו מקלים ומאפשרים הודעות לא ממש קשורות, בתנאי שהן מועילות איכשהו לשאר הקוראים, נגיד אם הן מצחיקות או מעשירות בתחום אחר. ההודעה שלך לא הייתה אף אחד מהדברים האלה ולכן נמחקה. אם אתה רוצה שזה לא יקרה שוב, תדבוק לנושא השרשור ואם אין לך משהו שימושי לענות, אל.

 

להבא - ביקורת על ניהול הפורום אפשר להעביר בהודעה פרטית לאחד המנהלים. הסטה של דיון להתנגחות במנהלים היא הפרה של כללי הפורום (שאולי כדאי שתעיף עליהם מבט נוסף) הודעות נוספות בנושא יימחקו.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
לפני 4 דקות, nissman כתב:

נחמד שבפורום הזה מוחקים הודעות. רק לחברי הנהלה מותר להתלוצץ בעוד שלמשתמשים פשוטים, דגי רקק, שכמוני מצנזרים תגובות. בטח גם את התגובה הזאת ימחקו.

פורום שלא היה מבייש את צפון קוריאה

לא יודע מה מחקו לך, אבל בחוקי הפורום:

ציטוט

הפורום מנוהל ע"י קבוצה גדולה של מנהלים, אשר מתדיינת בתוכה לגבי סוגיות ותלונות שמעלים חברים, ומקבלת החלטות באופן שאיננו שרירותי. מנהלי הפורומים כפופים להנהלת האתר, שמכתיבה את המדיניות – הפורום אינו דמוקרטי והחלטת מנהלי הפורום היא סופית.

 

אה כן, וגם:

ציטוט

טענות כלשהן כלפי ההנהלה בהודעה פרטית לאחד המנהלים. לא על גבי הפורום! כולל: בירורים לגבי מחיקת הודעות,

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

כפתור לרכבים כבדים

אם רכב כבד יורד בירידה ממושכת (ים המלח למקרה הצורך) והוא עמוס יש כמעט דרישה תמידית לבלום ולהאט את הרכב שרוצה לצבור מהירות בגלל המשקל

לפני סיבובים וכהכנה לבלימת חירום או עצירה החשש שבלמים שלא 100% לא יזכו לראות את סוף הירידה וישרפו

הכפתור משתמש בגזים של המנוע ומע' הפליטה (זה הכי שאני יודע) לנעול את הסל"ד בירידה כדי לסייע שמירה על מהירות מבוקרת בירידה מבלי "לרכב על הברקסים" ולתת להם זמן להתקרר

פורסם
לפני 2 שעות, ariel000 כתב:

אני מכיר את הצלמית הזו, בתור מערכת לניקוי אגזוז/מנוע/ממיר.

מבחינה קל זיהום אוויר ברכבי דיזל.

יש צלמית דומה מאוד שאתה מדבר עליה, אבל היא צלמית בלוח שעונים, לא כפתור. נדלקת כשיש בעיה ב DPF. 

 

במקרה הזה, כמו שהוסבר, זה הפעלת אגזוז ברקס. 

 

 

פורסם
לפני 39 דקות, Buki כתב:

יש צלמית דומה מאוד שאתה מדבר עליה, אבל היא צלמית בלוח שעונים, לא כפתור. נדלקת כשיש בעיה ב DPF. 

 

במקרה הזה, כמו שהוסבר, זה הפעלת אגזוז ברקס. 

 

לכן כתבתמ על 2 הדברים, כי הם דומים ולא ידעתי לדייק איזה מהם זה שייך.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

תשתמש בזה הרבה, בכל האטה. יחסוך לך כסף להחליף ברקסים. בירידות ארוכות חובה בכדי לא לחמם את הבלמים יתר על המידה

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

×
×
  • תוכן חדש...