Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אפשר בהחלט לדחוס 3 קבלים נפרדים ל"סטאר". עשיתי זאת מספר פעמים (בכל אחד מהסטארים 42 במשפחה, שזה 5, כבר החלפתי בבודדים) . גם הערכים 1.2 1.5 מיקרו הם נפוצים.

 

מרק, שב לפני שאתה קורא את השורה הבאה. 🙂 מספר פעמים שמתי קבלים מעט גדולים מהמקורי (למשל 1.5 במקום 1.2) וזה עובד סבבה. גם ככה הקבלים הם בד"כ בדיוק של 10% (ובפועל אפילו יותר). אני נוהג לבדוק את הקבלים שאני מחליף (בד'כ רבע או פחות מהנקוב) וגם את החדש (כבר ראיתי קבלים חדשים מתים או עם ערך נמוך מאוד שזרקתי לפח). כשאני מחליף קבלים אני מחליף את כולם, גם את התקינים. מקווה שזה מאריך את הזמן בין ההחלפות.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התכוונתי שקבל בודד עם 3 ערכים של 1.25/1/1.5 מיקרו לא נפוץ בחנויות בארצינו. ברור שאפשר להתקין קבל בעל ערך קרוב אבל צריך לקחת בחשבון שהמהירות תשתנה. מהתמונות והמקבלים שיש ברשותיי כולם בעל טולרנס של 5 אחוז בפועל לא בדקתי בצורה מעשית אבל בשביל הספורט אני אבדוק מחר.

 

ניסיתי לדחוף בעבר 3 קבלים במאוורר שנקרא AROME או משהו דומה ולא הצלחתי.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
בתאריך 24.8.2020 בשעה 22:58, yuvk כתב:

מרק, שב לפני שאתה קורא את השורה הבאה. 🙂 מספר פעמים שמתי קבלים מעט גדולים מהמקורי (למשל 1.5 במקום 1.2) וזה עובד סבבה. גם ככה הקבלים הם בד"כ בדיוק של 10% (ובפועל אפילו יותר). אני נוהג לבדוק את הקבלים שאני מחליף (בד'כ רבע או פחות מהנקוב) וגם את החדש (כבר ראיתי קבלים חדשים מתים או עם ערך נמוך מאוד שזרקתי לפח). כשאני מחליף קבלים אני מחליף את כולם, גם את התקינים. מקווה שזה מאריך את הזמן בין ההחלפות.

 

לידיעתך,

 

בדקתי מספר קבלי AC חדשים תוצרת חברות בעלות מוניטין כמו KEMET, Cornell Dubilier-Illinois וגם סיני אחד שרכשתי בארץ וכולם היו בטולרנס של 0.4-2 אחוז לעומת המוצהר של 5 אחוז.

 

KEMET .jpg

Cornell Dubilier-Illinois.jpg

קבל סיני.jpg

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...