Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, halperin96 כתב:

זה לא חרטא כי זה באמת משהו שנחמד לעשות.

וכשאני אומר לך לצאת עם חברים אנחנו קונים שישיית בירות מזמינים פיצה,יוצא 30 שקל לבן אדם בערך.

אם פעם בשבוע-שבועיים יוצאים לבר אז בירה תעלה 25,עוד משהו בצד נצא עם 50 שקל חשבון.

מסיבות כשהיו-שותים לפני והכרטיס עולה 20-40 שקל.

ממש לא דיברתי על סכומי עתק,ותסכים איתי שלא שווה להתכלב בשביל סכומים כאלה.

 

אני מבין וזה נכון, אבל לא שם ההוצאות הגדולות שלך. כתבתי לך את דעתי בנושא ואני עומד מאחורי כל מילה. אם הייתה לי אפשרות להחזיר את הגלגל לאחור אני היום הייתי מחזיק 2 דירות באשדוד אומנם בשכונות ישנות ועם משכנתא, אבל בבניינים שנמצאים בתהליך של תמ"א 38. 

 

אני זוכר שאי שם בשנת 2014 התעניינתי בדירה 2 חדרים ב-500 אלף שקל ולא עשיתי עם זה כלום כי לא הייתה לי אגורה שחוקה. (בזבזתי כמו מפגר) במהלך השנים הבניין עבר תמ"א 38, הדירה הפכה לדירת 3 חדרים + מרפסת + מעלית והיום הייתי מוכר אותה ב-1.1 מיליון שקל בלי להתאמץ. 

 

אז מה עדיף להתכלב ולרכוש כזה נכס או לבזבז כסף על רכבים ששורפים את הערך שלהם?  

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

 

אני מבין וזה נכון, אבל לא שם ההוצאות הגדולות שלך. כתבתי לך את דעתי בנושא ואני עומד מאחורי כל מילה. אם הייתה לי אפשרות להחזיר את הגלגל לאחור אני היום הייתי מחזיק 2 דירות באשדוד אומנם בשכונות ישנות ועם משכנתא, אבל בבניינים שנמצאים בתהליך של תמ"א 38. 

 

אני זוכר שפעם התעניינתי בדירה 2 חדרים ב-500 אלף שקל ולא עשיתי עם זה כלום כי לא הייתה לי אגורה שחוקה. (בזבזתי כמו מפגר) היום הבניין עבר תמ"א 38, הדירה הפכה לדירת 3 חדרים + מרפסת + מעלית והיום הייתי מוכר אותה ב-1.1 מיליון שקל כמו כלום. 

 

אז מה עדיף להתכלב ולרכוש כזה נכס או לבזבז כסף על רכבים ששורפים את הערך שלהם?  

 

אתה חכם בדיעבד,כמו כולם בערך.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

נכון. החוכמה היא ללמוד מטעויות של אחרים. הנה תלמד שיעור חינם מהאוניברסיטה של החיים. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

אין לי שום רצון לקנות דירה באיזה שכונת מצוקה באשדוד ולהתפלל לתמא,גם אם היה לי את הכסף לא הייתי עושה את זה.

תודה רבה לך על החוכמה.

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

ההפסד כולו שלך. בחופשת מבחנים תעשה סיבוב באשדוד ותראה את טירוף התמ"א שמתרחש בעיר. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

תשקיע בנדל"ן גועל נפש בצפון/חסכון תיקצור את הפירות עוד 10-15 שנים. תשקיע במכוניות תיקצור מקסימום חלודה וירידת ערך.

פורסם (נערך)

אני לא משקיע בנדלן ובטח שלא משקיע ברכב.

עם הרכב שקניתי אפשר לקנות פחות מעשירית מהשכונה מהדירת 2 חדרים המתפרקת הזו באשדוד.

 

אם אתה כזה חכם,לך תקנה גם בשבילי,אם זה לא עובד לך במציאות זה בולשיט.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

8 עמודים ועוד לא כתבת מה אתה לומד.
עקרונית זה מאד פשוט - אם אתה יכול למצוא לזה זמן, תשלב עבודה בלימודים. אם לא ויש לך את הפריבילגיה לא לעבוד, אל תעבוד ותשקיע בלימודים. אם אין לך את הפריבילגיה הזו, מה המטרה בדיון הזה? 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 1 דקה, SlowRide כתב:

8 עמודים ועוד לא כתבת מה אתה לומד.
עקרונית זה מאד פשוט - אם אתה יכול למצוא לזה זמן, תשלב עבודה בלימודים. אם לא ויש לך את הפריבילגיה לא לעבוד, אל תעבוד ותשקיע בלימודים. אם אין לך את הפריבילגיה הזו, מה המטרה בדיון הזה? 

להבין אם צריך לתת שנה של עבודה לפני הלימודים או שאפשר ללמוד ולעבוד תוך כדי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ובלי לדעת מה הוא לומד איך אפשר לדעת את זה?
צריך להתחיל שנה ראשונה, לראות את כמות הנקודות והקורסים שצריך לעשות, לראות כמה זמן זה לוקח כולל שיעורי בית ומבחנים ואז רואים אם יש מצב לשלב בזה עבודה.
אני משער ששנה ראשונה בלימודי מגדר ופמיניזם זה לא אותו הדבר כמו שנה ראשונה בלימודי אדריכלות, ששם במקום עבודה רוב הסטודנטים מנסים לשלב שינה עם הלימודים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 6 דקות, halperin96 כתב:

להבין אם צריך לתת שנה של עבודה לפני הלימודים או שאפשר ללמוד ולעבוד תוך כדי.

אם אתה לומד תיאטרון לא צריך לחסוך (ממילא תצטרך להתרגל להסתפק במועט וללמוד למלצר) אבל אם אתה הולך ללמוד פיזיקה אז תחסוך הרבה.

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אף אחד לא יודע איך זה הגיע לקניית דירות בשכונות מצוקה באשדוד.

סך הכל ביקש להתכוונן על כמה הוצאות יש בשנה.

לפני 16 דקות, Night Driver כתב:

אם אתה לומד תיאטרון לא צריך לחסוך (ממילא תצטרך להתרגל להסתפק במועט וללמוד למלצר) אבל אם אתה הולך ללמוד פיזיקה אז תחסוך הרבה.

 

למה אתה קיצוני והבחירה אצלך היא בין אופציות כאלה נוראיות

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 22 דקות, halperin96 כתב:

 

למה אתה קיצוני והבחירה אצלך היא בין אופציות כאלה נוראיות

אם אתה מתעקש אז תחליף את התיאטרון בעבודה סוציאלית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...