Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

nimrod7676

פוקוס 2009 - רעידות במהירות 100-120

Recommended Posts

שלום לכולם, יש לי פוקוס 2009 מנוע 2000 כשנה, 

 

הרכב במצב טוב מלבד זה שלעיתים הוא רועד וזה משגע אותי. 

 

כשקניתי אותו הוא היה רועד כאילו הוא עומד להתפרק, כמעט בכל מהירות, החלפתי שתי ציריות, השתפר מאוד, 

 

היום עשיתי איזון גלגלים והחלפתי צמיגים, נוסע חלק עד 90 קמ"ש בערך, רועד בין 90-130 ומעל שוב נוסע חלק. 

 

הרעידות לא קשורות להאצה / בלימה, רק למהירות. 

 

יש רעידות קטנות בסרק, כנראה מדובר על תושבות מנוע. 

 

מה הכוון שהייתם ממליצים לי ללכת עליו? 

 

תושבות מנוע, גיר, בולמי זעזועים? איך בודקים אותם? 

 

יש עוד כיוונים שהייתם ממליצים לי לחשוב עליהם? 

 

הרעידות לא נוראות אבל מאוד מציקות לי.. 

 

תודה לעוזרים 


שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה נראה כמו איזון לא אידיאלי, תנסה איזון במקום אחר ואם לא יעזור, הצלבת גלגים קידמיים עם אחוריים על מנת לבדוק האם זה מגיע מכיוון הגלגים.


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)
לפני 3 דקות, Buki כתב:

זה נראה כמו איזון לא אידיאלי, תנסה איזון במקום אחר ואם לא יעזור, הצלבת גלגים קידמיים עם אחוריים על מנת לבדוק האם זה מגיע מכיוון הגלגים.

תודה על התגובה, 

 

עשיתי כבר 4 פעמים איזון גלגלים במקומות שונים, 

 

שאלתי את הבחור מהצמיגיה עם הגאנטים בסדר והוא אמר שכן, 

 

על איזה כיוון היית חושב? אולי כיוון פרונט? 

 

ומה זה הצלבת גלגלים? 

עריכה אחרונה על ידי nimrod7676

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 דקות, nimrod7676 כתב:

ומה זה הצלבת גלגלים?

להעביר את הקידמיים אחורה ואת האחוריים קדימה לבדיקה. 

 

אם מקור הרעידות הוא באחד הגלגלים הקידמיים, כשהוא יהיה מאחורה הוא ישפיע פחות או ישפיע באופן שונה וזה אולי ייתן כיוון.


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 דקות, Buki כתב:

להעביר את הקידמיים אחורה ואת האחוריים קדימה לבדיקה. 

 

אם מקור הרעידות הוא באחד הגלגלים הקידמיים, כשהוא יהיה מאחורה הוא ישפיע פחות או ישפיע באופן שונה וזה אולי ייתן כיוון.

 

תודה. שאלה לי אליך, גלגלי פלדה פשוטים צריכים איזון? 

 

האם להחליף ל-4 גלגלי פלדה פשוטים, יוכלו לתת אינדיקציה טובה יותר? 


שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למישהו יש עוד רעיון? אני ממש משתגע. 

 

יכול להיות קשר לכיוון פרונט? 


שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע מאיפה אתה בארץ, אך יש מקום בפתח תקוה בשם "מוסך הציר". שני אחים סופר מקצועיים שיעזרו לך למצוא את מקור התקלה. הם מבצעים כיוון פרונט, אך ידעו בוודאות להגיד לך מה התקלה. לא הייתי ממליץ סתם - זה מקום באמת מקצועי ורציני.


Audi is Love <3~

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 22.5.2020 בשעה 01:27, אלחנן בני ברק כתב:

תושבות כמעט בטוח.

 

תודה. גיר או מנוע? 


שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 22.5.2020 בשעה 01:27, אלחנן בני ברק כתב:

תושבות כמעט בטוח.

על בסיס מה אתה כלכך 'כמעט בטוח' שיש קשר בין תושבות(איזה תושבות?) לבין ויברציה תלויית מהירות גלגלים.

נמרוד:

הרעידות האלה שאתה מדבר עליהן מורגשות בהגה או ב'ישבן'?
אתה אומר שהוחלפות שתי ציריות וזה פתר חלקית את הבעיה?
הגדול יש גם משהו שנקרא ציריה מרכזית כמו שרואים בתמונה התחתונה כאן:
9 Drive Shafts and CV Joints. - ppt video online download

יש לה מיסב ולפעמים גם משקולת איזון (נראית כמו דיסקת הוקי שמולבשת על הציר) - אלו יכולים להשפיע.

דבר אחרון - במידה והרעידות לא בהגה אלא בכלל הרכב - יתכן ומשהו עקום בציר האחורי (מה ישכול להעיל על רכב שהחליק לתוך מדרכה ביד הקודמת למשל).
מכון פרונט טוב ידע למצוא את זה, אם אתה מאיזור חיפה אני ממליץ על 'פרונט האנטר' בלב המפרץ.

 

באשר לשאלתך על גלגלי ברזל, כל גלגל חייב באיזון, אסור להרכיב צמיג על ג'אנט (בין אם הוא מפלדה, סגסוגת או גלגל עץ של פורד מודל T) בלי לבצע איזון אחר כך. 


דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 דקות, shellcase כתב:

על בסיס מה אתה כלכך 'כמעט בטוח' שיש קשר בין תושבות(איזה תושבות?) לבין ויברציה תלויית מהירות גלגלים.

נמרוד:

הרעידות האלה שאתה מדבר עליהן מורגשות בהגה או ב'ישבן'?
אתה אומר שהוחלפות שתי ציריות וזה פתר חלקית את הבעיה?
הגדול יש גם משהו שנקרא ציריה מרכזית כמו שרואים בתמונה התחתונה כאן:
9 Drive Shafts and CV Joints. - ppt video online download

יש לה מיסב ולפעמים גם משקולת איזון (נראית כמו דיסקת הוקי שמולבשת על הציר) - אלו יכולים להשפיע.

דבר אחרון - במידה והרעידות לא בהגה אלא בכלל הרכב - יתכן ומשהו עקום בציר האחורי (מה ישכול להעיל על רכב שהחליק לתוך מדרכה ביד הקודמת למשל).
מכון פרונט טוב ידע למצוא את זה, אם אתה מאיזור חיפה אני ממליץ על 'פרונט האנטר' בלב המפרץ.

 

באשר לשאלתך על גלגלי ברזל, כל גלגל חייב באיזון, אסור להרכיב צמיג על ג'אנט (בין אם הוא מפלדה, סגסוגת או גלגל עץ של פורד מודל T) בלי לבצע איזון אחר כך. 

 

תודה רבה על התגובה המושקעת! 

 

הרעידות הם בכל המרכב. בין 100-130 כל הרכב רועד, 

 

עד 99 והחל מ131 הרכב נוסע חלק( חלק מספיק למה שהייתי מצפה מרכב בן 11)

 

במקומי, הייתה מעלה אפשרות של לקחת פוקוס 2013, להוסיף 15 על הנוכחית ולפטר מכל הבעיות האלה? 

 

לי זה נראה כבר מסוג הבעיות ששופכים הרבה כסף כדי לשפר מעט ואף פעם לא מגיעים לתוצאה הרצויה. 

 

אשמח אם תאיר את פניי

 

תודה רבה שוב 


שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נסה לבודד את הבעיה, ברגע שאתה מרגיש את הרעידות שלב הילך לניוטרל ועזוב את דוושת הגז, הרעידות ממשיכות? ככל הנראה הבעיה מהגלגלים, מאיזו חברה הצמיגים שלך?

 

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

 

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יכול להגיד לך מה הייתי עושה במקומך, יש פה קצת יותר שיקולים מויברציות באוטו.
בכל מקרה. AUDI-T נתן לך את שלב א' בבידוד הבעיה.
שלב ב' יהיה להחליף בין הגלגלים הקדמיים לאחוריים (שים לב לסימון OUTSIDE וROTATION על הצמיג כדי שיותקן נכון), אם לאחר ההחלפה בין הקדמיים האחוריים הרעידות יעברו מהמרכב להגה, הבעיה היא בגלגלים\צמיגים.
אם לא, הבעיה נמצאת באחד החלקים המסתובבים בסרן האחורי שנכנס לתהודה (ממש כמו בגלי קול, או גלי ים שמגבירים את עצמם בתנאים מסויימים, גוגל יעזור לך להבין יותר אם זה מעניין) בטווח המהירויות שציינת.


דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 23.5.2020 בשעה 21:06, Audi-T כתב:

נסה לבודד את הבעיה, ברגע שאתה מרגיש את הרעידות שלב הילך לניוטרל ועזוב את דוושת הגז, הרעידות ממשיכות? ככל הנראה הבעיה מהגלגלים, מאיזו חברה הצמיגים שלך?

 

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

 

 

 

 

 

היי, 

 

אני העברתי לניוטרל מספר פעמים כשהופיעו רעידות ולא הרגשתי שינוי(אם כי לאחר מספר שניות, עם ירידת המהירות, הרעידות נחלשו)

 

אפילו ניסיתי לכבות את המנוע ולא היה שינוי משמעותי. 

 

הצמיגים שלי הם סיניים פשוטים, אתה חושב שזה מקור הבעיה? 


שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 
היי, 
 
אני העברתי לניוטרל מספר פעמים כשהופיעו רעידות ולא הרגשתי שינוי(אם כי לאחר מספר שניות, עם ירידת המהירות, הרעידות נחלשו)
 
אפילו ניסיתי לכבות את המנוע ולא היה שינוי משמעותי. 
 
הצמיגים שלי הם סיניים פשוטים, אתה חושב שזה מקור הבעיה? 
יש סיכוי גדול שכן, כל הארבעה של אותו יצרן?

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...