Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון 20VT 2002 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובכל זאת נחזור לנושא....

ללאון הבנתי שיש הרבה דגמים.

אפשר לקבל מכם מידע על כל הלאון 20V / 20VT שיש למודל 2002 ?

כמובן שמעניין אותי איזה מהם עם טורבו ואיזה בלי, כמה כוח סוס יש לכל אחד ומה 4*4 ומה הנעה רק אחורית/קידמית ואם כן איזה מהם...

 

קיצור

לאון 20V* 2002 כל דבר אפשרי :)

תודה רבה !!

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תריץ חיפוש על הליאון, תמצא הרבה מאוד מידע גם על ה2002.

 

ה20V בלי טורבו, 1.8, 125HP הנעה קדמית.

ה20VT עם טורבו, 180HP, הנעה כפולה לא קבועה, תריץ חיפוש על המילה האלדקס תמצא מידע על המערכת.

 

תעיף מבט גם בשירשור הזה.

 

וכאמור תנסה לקרוא קצת בחיפוש.

 

גיא

פורסם

אל תתענג, לא הרסת לי שום חלום ושום כלום!

 

בעליות של ירושלים אני מבטיח לך שהליאון תתן לך הנאה מהעליות, זה הסביבה שמתאימה לה בדיוק!

עדיין לא הבנתי מה זאת אומרת האקוסטיקה באוטו!

פורסם

אולי רשמתי את זה טיפה לא טוב אבל בגדול זה איך שומעים את המערכת.

לדוגמה: בגולף 96 ובגולף 2001 לכאורה אותו גודל של אוטו אבל אם תשים את אותה מערכת בדיוק פה, ותשים פה, תראה הבדל גדול באיכות של המערכת כשב 2001+ היא תשמע לך עולם אחר והרבה יותר טובה.

זה קשור לאיכות הפח, הפלסטיק עליו יושב הרמקול/הגברה ועוד כל מיני מרכיבים שאני לא יודע אותם.

כמובן שכמה שהאוטו יותר גדול קשה יותר להגיע לעוצמה יותר גבוהה.

ועדיין בפאסאט שזה אוטו גדול שמעתי בעוצמה גבוהה מאוד בלי יותר מידי דברים איכותים ומטורפים וגם באיכות גבוהה - זה רק מראה על אקוסטיקה גבוהה.

 

תודה לכולם אני יעשה חיפוש לקרא עוד קצת מידע :)

פורסם
חבל שהתגובה שלך ילדותית כל כך

בוולוו ציפ מעלה את ההספק מ225כס ל270-280כס

אצלי ברכב מותקן טורבו מסדנא בריטית בשם טורבו דינאמיקס צנרת פליטה נירוסטה 3 אינץ מהטורבו משאבת דלק משופרת ווסט לחץ דלק מתכוונן אינטרקולר משופר מסנן אויר פתוח קוייל משופר חוטי הצתה משופרים פלגים קרים 4 בולמים מתכווננים קוני וציפ קאסטום של אפסולוט אוסטריה{נערך , מפרסם בלי אישור.}

הרכב גודש 1.4באר{0.7 במקור} וככל הידוע לי זאת הוולוו הכי מהירה בארץ

אבל ביגלל המישקל 1.5טון והגיר האוטומטי איפרזה gt משופרת 280-290 כס נוסעת יותר מהר

הרכב נוסע ברמה של

סובארו sti pro-drive

אני הייתי חייב להגיב .....אני מכיר קצת את הנושא אישית.

 

משום מה אני לא חושב שיש לך את הוולבו המהירה בארץ...ואם הרכב שאתה מדבר עליו אמיתי

הוא לא שלך....סתם ספקולציה.....אל תנסה להוכיח אחרת...כי באמת שזה לא מעניין אותי.

 

רמת השיפורים שנעשו ברכב (גם אם היא לקוחה ממידע אינטרנטי) עולה המון כסף.

 

המון המון כסף.

 

אני לא מבין למה אדם שפוי ישקיע כמויות כל כך גדולות של כסף.....בוולבו ששוקלת 1.5 טון

אוטומטית!....הנעה קידמית!...ועוד בא לכאן ומטיף מוסר על משקל ודינמיקה.

 

ועוד קוני מתכוונן?....בשביל מה? ...הרי זה רכב שנועד להעמיד אימפרזות (וכנראה שגם לאון..איביזה..A3 ושות') במקומן לא?

 

אם שיפורי שילדה כל כך חשובים...לא היה שווה להשקיע קצת מהכסף על הורדת משקל?

או גיר ידני?

או פשוט לקנות STI ....ולשפר בחצי מחיר?

מה הקטע?....אתה אוהב את הרכב כל כך?

מה יש לאהוב בוולבו?...לפחות בכל הקשור לסופרטיביות?

 

ולגבי הליאון.....

לי היתה פעם S3 בחוץ לארץ.......כיום יש לי ליאון...והיא לא רק שלא נופלת מS3 היא טובה

יותר בהמון דברים אחרים.

אימפרזה WRX שוקלת בידיוק אותו דבר כמו לאון 2002....לאון חדשה שוקלת פחות.

ולגבי ה "מירוצים" שראית.

מאוד אשמח לדעת למי יש ליאון עם 350 כ"ס בארץ.....זה אפשרי אבל לא פשוט להגיע לרמות שיפורים כאלו.

מול איביזה עם 225,אני סבור שנהג הליאון הוא כנראה נכה או עיוור או שניהם ביחד.

או סתם ילד בן 18 שאין לו מושג בהחלפת הילוכים.

אתה מבין שהמשפט הזה לא הגיוני נכון?

אתה משפר מכוניות ונסעת על 15 ליאונים נכון?

יש בך את הבינה להבין שמה שאמרת לא נשמע טוב?...לאורך כל התגובות שרשמת?

אתה מסוגל להבין שאינך נשמע כמו ה"משפר" שאתה מתיימר להיות?

הוולבו ברמה של STI PRO DRIVE?

תגיד לי על איזה רמה אתה בידיוק מדבר? רמת הגולן? סגירת סקאלות?

האימפרזה לא נועדה להיות מכונית מהירה באזורים תלת סיפרתיים....זה שהיא נמצאת שם המון זה רק בונוס.

אין שום קשר קלוש בין וולבו T5 ל STI.....גם אם תצליח להזמין מבריטניה

שבלול ענקי שבגדישה של באר וחצי מעל 5 אלף סל"ד,יתן לך 500 כ"ס....הקשר בין המכוניות ימשיך ויתרחק.

בהצלחה עם הוולבו המהירה בישראל.

פורסם

חברה....חברה.....

 

מה קורה לכם ?

 

אם הבן אדם עם הוולוו הוא מי שאני חושב שהוא - אז הוא מאוד מקצועי ומכיר ונסע על הרבה מכוניות ושיפר הרבה מכוניות ובנוסף יש לו את אחת הסדנאות היותר מוצלחות בארץ. מלבד זאת - וולוו זאת מכונית מצויינת בעלת אחיזה טובה + ובמיוחד עם קוני. גנרקאה שאתם מתלהבים מהאיביזות יותר מידי, אבל עם כל הכבוד לאיביזות - הן ממש ממש לא מכוניות מרוץ.

 

גם אני חשבתי בזמנו לקנות לאון טורבו ואחרי שנהגתי על כמה ומאוד מאוד התאכזבתי ירדתי מהרעיון. כניסת ה- 4X4 שם עלולה להיות מפחידה מאוד, ולרכב אין מספיק כוח כדי לתקן את הטעויות של עצמו (ויש לו.....וגם לנהג....). לעומת זאת - לאון משופרת עדיפה משמעותית מבחינת כוח מנוע (הצ'יפ לעיתים עושה נפלאות ברכבים הגרמניים....חחח). אבל נא לא להשוות אותה עם אימפרזות כאלו ואחרות או רכבים אחרים מוגדשים ומשופרים (וולוו) ובטח לא עם A3 משופרת או קליאו ספורט.

 

בהצלחה לכולם ואני מקווה שלא פגעתי באף אחד. פשוט - נא לחזור למציאות.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

אני בגילי לא מגיב על כל שטות שזב חוטם כותב

וולוו מאד זולה {יחסית} ונותנת הרבה יותר מאיפרזה ברמת גימור איבזור גיר אוטומט בשביל החברה הרכב שלי שווה כ60000שח והשקעתי עליו כ40000שח {שכחתי לציין שכמובן הבלמים משופרים קידמיים ואחוריים} המנוע מקורי ועשה מעל 200000קמ תראה לי אימפרזה משופרת שעשתה 100000בלי לפתוח מנוע

מיזמן הפסקתי ל"הישתולל " עם הרכב בסיבובים אני נהנה מהתאוצות של הרכב ומהמהירות הסופית כ260קמש כאשר השוואתי לאימפרזה התכוונתי תאוצה בקו ישר מגילגול בהילוך ראשון

החיסרון הגדול הוא תיצרוכת דלק 4.5 קמ לליטר בממוצא 7 מחוץ לעיר במהירות של 120קמש

אני לא יכול להגיב יותר שלא יגידו שאני מפרסם אבל בבעלותי סדנאת השיפורים הוותיקה בארץ

 

*עריכת ההנהלה - אם לא תזכיר מה אתה מוכר, ומה לא, ותציע הצעות לפנות אליך, לא ימחקו לך קטעים מההודעות בגלל פרסום, מה גם שהוזהרת בעבר בנושא*

פורסם
אני בגילי לא מגיב על כל שטות שזב חוטם כותב

וולוו מאד זולה {יחסית} ונותנת הרבה יותר מאיפרזה ברמת גימור איבזור גיר אוטומט בשביל החברה הרכב שלי שווה כ60000שח והשקעתי עליו כ40000שח {שכחתי לציין שכמובן הבלמים משופרים קידמיים ואחוריים} המנוע מקורי ועשה מעל 200000קמ תראה לי אימפרזה משופרת שעשתה 100000בלי לפתוח מנוע

מיזמן הפסקתי ל"הישתולל " עם הרכב בסיבובים אני נהנה מהתאוצות של הרכב ומהמהירות הסופית כ260קמש כאשר השוואתי לאימפרזה התכוונתי תאוצה בקו ישר מגילגול בהילוך ראשון

החיסרון הגדול הוא תיצרוכת דלק 4.5 קמ לליטר בממוצא 7 מחוץ לעיר במהירות של 120קמש

אני לא יכול להגיב יותר שלא יגידו שאני מפרסם אבל בבעלותי סדנאת השיפורים הוותיקה בארץ

האימפרזה שלי נושקת לקו המאה.....

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

לפי מיטב הבנתי לא .אני רשמתי בפרוש"תראה לי אימפרזה משופרת שעשתה 100000בלי לפתוח מנוע "

והתכוונתי משופרת לא דוד אחורי ספורטיבי אלה משהו שיביא אותה לאזור 300כס

פורסם

צ'יפ מביא אימפרזה לאיזור ה- 300 כ"ס או שצריך יותר מזה ?

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

300כס באימפרזה מחייב טורבו אחר משאבת דלק משופרת ווסט לחץ דלק מתכוונן צנרת פליטה לפחות 2.5אינטש fcd או ecu-tech ולמי שמוכן להשקיע מחשב ניהול מנוע חיצוני

ואז אתה מיסתכן בשבירת בוכנה לכן מומלץ להחליף בוכנות וטלטלים {לא חייב אבל מומלץ}

פורסם

הליאון 20V T נמכרה בשתיי גרסאות

אחת קופרה ואחת 4*4

הקופרה לפי מיטב ידיעתי שוקלת פחות 150 ק"ג מ4*4 היא הנעה קידמית ונראית משמעותי יותר טוב.

(חישוקים 17" פגושים שונים ומלאים בצבע הרכב..)

את הקופרה ניתן לשפר בקלי קלות (כמו כל איביזה או גולף למינהם..)

אני אישית נוסע מידיי פעם על אחת שהושקע בה לא מעט והרכב מהיר למדיי (כמו EVO 8 בגרסא הישראלית..) . הרכב הספיציפי שאני מדבר עליו דיי ברוטאלי (כוח זמין כבר בפחות מ2000 סל"ד ) רכב שמתנהג לא רע אבל לא כמו צרפתייה חמה..

בתור סטנדארטי הוא דיי משעמם ולא כזה מהיר... יותר לכיוון הזריז אך לא מהיר!

 

אני מציע שתמתין לכתבה שתצא ב22\4 בעיתון "הארץ" . תהיה שם ליאון קופרה שהושקעה... אולי תוכל ללמוד מזה משהו!

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
צ'יפ מביא אימפרזה לאיזור ה- 300 כ"ס או שצריך יותר מזה ?

300 כ"ס זה קצת יותר ממה שהטורבו הסטנדרטי מסוגל.

אבל עם חמוצים כמו שצריך אפשר להגיע ל280 כ"ס בערך.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
300כס באימפרזה מחייב טורבו אחר משאבת דלק משופרת ווסט לחץ דלק מתכוונן צנרת פליטה לפחות 2.5אינטש fcd או ecu-tech ולמי שמוכן להשקיע מחשב ניהול מנוע חיצוני

ואז אתה מיסתכן בשבירת בוכנה לכן מומלץ להחליף בוכנות וטלטלים {לא חייב אבל מומלץ}

אם תעשה שינוי קטן כך שהדלק יגיע מ2 הצדדים ולא מסביב, לא תצטרך להחליף בוכנות וטלטלים.

בוכנות עלולות להשבר אם לא עושים את זה ומסתמכים רק על הווסת והמשאבה בשביל אספקת דלק.

 

כמובן שאם רוצים להגיע לרמות עוד יותר גבוהות,אז כבר כן צריך להחליף בוכנות וטלטלים...

.All Imprezas are equal,some are more equal then others


×
×
  • תוכן חדש...