Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מיני/סופר מיני 30K-35K


YoJ
שימו לב! השרשור הזה בן 1706 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי, 

אחרי שמשאית לקחה ברמזור רוורס במקום הילוך ראשון "והתיישבה" על המנוע של הCitigo של חברה שלי, הרכב הלך טוטאל (משער שסוחרים יחייו אותו תחת "ללא תאונות, מתחייב בבדיקה") אבל לבינתיים, צריך למצוא מחליפה. 

הקריטריונים להלן:

- הרכב היה 2014, לכן השאיפה היא לעלות בשנתון אם ניתן.

- אומנם לא שיא הנוחות והעוצמה אבל היא אפילו התרגלה לגיר הרובוטי לכן לא חוששת מגירים דומים, והייתה מאוד מרוצה מצריכת הדלק, לכן השאיפה היא חיסכון בדלק על פני נוחות (לא יודע, יש לה סטנדרטים מוזרים זאת...)

- אוטומטי.

- הנסועה היומית אינה גבוהה במיוחד, באיזור ה60~ ק"מ יומי.
- קטגוריית המיני/סופר מיני. i10, פיקנטו(מתעב), קליאו, 208, ספארק וכו'. כרגע קיבלה ספייסטאר מהביטוח, פחות מתחברת.

 

משהו מומלץ יותר/פחות? דברים להיזהר מהם?

 

תודה לכל חכמי הפורום.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שחי בשלום עם רובוטי חד מצמדי ומעדיף חיסכון בדלק ע"פ נוחות, 108/C1 יכולות להיות אפשרות סבירה למדי. המנוע (בגרסת ה-1.0 ליטר) הוא בכלל של טויוטה ובאופן כללי הרכב מציג אמינות סבירה לגמרי. אל תצפו למשהו מפנק במיוחד (או בכלל, או קרוב לזה).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכותרת, 30K-35K, עדיפות לכמה שפחות שכן ההחזר מהביטוח על הCitigo לא מגיע לשם.

 

לפני 9 שעות, pooh-bear כתב:

למי שחי בשלום עם רובוטי חד מצמדי ומעדיף חיסכון בדלק ע"פ נוחות, 108/C1 יכולות להיות אפשרות סבירה למדי. המנוע (בגרסת ה-1.0 ליטר) הוא בכלל של טויוטה ובאופן כללי הרכב מציג אמינות סבירה לגמרי. אל תצפו למשהו מפנק במיוחד (או בכלל, או קרוב לזה).

אני מעריך את החיסכון בדלק שלהם אבל תמיד הרכבים האלה מרגישים לי ערומים בקטע מעליב... לא עדיף להוסיף עוד קצת/להתפשר בשנתון/ק"מ ולקבל הרבה יותר רכב במיני סטנדרטית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בעיקר עניין של סדר עדיפויות. אין לזה תשובה נכונה או לא נכונה.

 

הפיקנטו וה-i10 יהיו משמעותית פחות חסכוניות. לי באופן אישי מושב הנהג ב-i10 היה לא נח באופן קיצוני, אין לי ניסיון עם מושב הנהג של הפיקנטו.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לעלטת לקטגורית הסופר מיני, סוזוקי סוויפט למשל, מזדה 2 ברמת איבזור דינמיק אשר תהיה גם זריזה יחסית.
פיגו 208 תהיה אופציה הנוחה יותר, מעוצבת, כדי לחפש את רמת איבזור אקטיב, בתקציב שלך יכנס עם המנוע הקודם בנפח 1.6 כאשר לקראת סוף 2015 הגיע מתיחת פהים עם מנוע 1.2 טורבו.


Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.6 עםמגיר פלנטרי 4 הילוכים.

1.2 אטמוספרי הגיע עם גיר ידני או רובוטי חד מצמדי.

בסוף 2015 הגיע מנוע 1.2 טורבו עם תיבהפלנטרית 6 הילוכים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, YoJ כתב:

לא כל כך מצליח להבין, הפיגו 208 מנוע 1.2 זה רובוטי חד מצמד? ואילו ה1.6 זה אוטומט פלמטרי רגיל? (זה לא זה עם הרצועה המתפוררת?)

ה1.2 עם הרצועה המתפוררת,

תבדוק הסטוריה, אם הוחלפה הרצועה אז מצויין, אם לא, 

אז תעשה בדיקה, אם המנוע תקין, תכניס את הרכב למוסך גבע להחלפה וניקיון.

 

התיבה הרובוטית של PSA עם מנוע ה1.2 פיורטק לפחות, היא הכי גרועה שיצא לי להכיר, כך שאם תלך על הדגם הזה תצפה לביצועים חלשים וגיר מחרפן, לי יש ניסיון רב עם הגיר והתיבה הזו, גם הידנית (היום), וגם עם ה108 1.0 רובוטית, ואין מה להשוות ביניהם, ה108 הרבה יותר חלקה וזריזה, והתיבה הזו על מנוע ה1.2 פשוט מסרסת אותו, אני היום עם 208 אותו מנוע אך גיר ידני, אותו תאווי נסיעה, המנוע עם הגיר הידני הרבה יותר חזק ממש אין מה להשוות, וגם צריכת הדלק גרע עם הידני כ16-16.5 ק"מ לליטר, עם הרובוטי היה 14.5-15 ק"מ לליטר.

 

ה1.6 יהיה עם תיבה לפנטרית AL4 שגם היא לא מהתיבות הפלנטריות המוצלחות, אך תהיה הרבה יותר חלקה מה1.2 רובוטי, רק תצפה לצריכת דלק גבוהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1706 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...