Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב ברשותי כבר כעשר שנים, היה בעבר רעש חריג מאזור המנוע, החלפתי תושבת ימנית וזה הסתדר

 

מזה כשנה, רעש חריג בזמן עמידה ברמזור, לכן אני בכל עמידה של הרכב מעביר לניוטרל והרעש נעלם,

ברגע שאני חוזר ומשלב ל D הרעש חוזר עד שאני מתחיל להאיץ, אז זה נעלם... זה הרעש הראשון

 

ברגע שאני מאיץ מתחיל רעש שונה וחזק במיוחד המגיע מתחתית הרכב, כאשר אני נמצא במהירות של 70-80 קמ"ש

הרעש חזק במיוחד ובלתי נסבל

 

עשיתי כמה נסיונות לבדוק מתי הרעש נעלם, במהירות של 80 קמ"ש הכנסתי לניוטרל ודוממתי מנוע,

הרעש לא פסק גם כאשר המנוע היה דומם

 

החלפתי ברקסים קדמיים ואחוריים לפני כשנה

 

אשמח לקבל טיפ או הכוונה בנושא

פורסם

לגבי הרעש בעמידה תיבדוק תושבות שוב ותראה שהתושבת שהוחלפה מחוברת כמו שצריך מבחינת הברגים. לגבי הרעש בנסיעה ייתכן ומדובר במייסב גלגל...צריך לשמוע את הרעש.

פורסם

מאור תודה,

היום הייתי במוסך... הרעש בזמן עמידה ברמזור נבע כתוצאה מתושבת מנוע תחתונה שהיתה ממש מפורקת

הרעש בנסיעה נבע ממיסב גלגל אחורי תקול

קלעת בול למטרה

×
×
  • תוכן חדש...