ברשותי פורד פוקוס 1600 מודל 2004 אשר שרת אותי בנאמנות כבר תקופה ארוכה, בשבוע שעבר במהלך האצה במהירות של כ 80 קמ"ש בדרך בינעירונית, נכבה לפתע המנוע בבת אחת...
הוצאתי להילוך סרק עד שעצרתי בצד הדרך, מאחר וכל הנסיונות להתניע מחדש את הרכב לא צלחו, הזמנתי גרר למוסך קרוב
המוסך הראשון טען שרצועת הטיימינג נקרעה ויש סיכוי גדול שהשסתומים התעקמו ולכן המליץ לא לתקן, כי העלות תהיה גבוהה מאוד וכנראה שתדרש בסופו של דבר החלפת מנוע
המוסך השני אליו פניתי, טוען לעומת זאת שניתן לפרק את הכל ולהחליף את רצועת הטיימינג ואז לראות אם הכל עובד תקין ולקבל החלטות...
יש לציין שבזמן האירוע, לא שמעתי שום רעש חריג מתחת למכסה המנוע, הרצועה (חיצונית) נראית ממש טוב, יכול להיות שלא נקרעה אלא החליקה מהמקום עקב שיניים סדוקות או שבורות?
ממש ראיתי את הרצועה לאחר הסרת מכסה המגן, לא ניתן היה לשלוף אותה החוצה, אך היא היתה ממש משוחררת
אני ממש אובד עצות מכיוון שהשקעתי הרבה כסף באוטו לאחרונה, למרות גילו המתקדם, אך אינני יכול לעמוד בעלויות נוספות של החלפת מנוע
אשמח לקבל טיפ מנצח מהמומחים בפורום הנפלא הזה