Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דלתות בסיגנון למבורגיני נראות טוב ומוסיפות פוזה שהייתי מכנה איכותית , רק טוב .

אבל חשוב לזכור , בשעת מקרה , לא עלינו , הדלתות עלולות להיות בין הפתח לחיים לבין המחסום למוות .

התיאור הדרמטי שלי נשמע אדיש ביחס למציאות , תחשוב על כך , אם בתאונה קטנה עלול להגרם נזק למנגון - תחשוב מה יקרה בתאונה בינונית עד קשה , כגון סטייה לשוליים והפגעות המנגון בשלב לפני הסטייה או בשלב אחריי הסטייה .

לכן , לפני שהעלויות מהוות שיקול , חשוב לבחור ב-

1. מוצר איכותי העומד בתקני בטיחות מחמירים .

2. סדנא מקצועית , בעלת ניסיון רב ככל שניתן בהתקנת המוצר שלה , מה טוב אם תבחר במקום בו הבטיחות שלך חשובה להם מהכסף שלך (מפליא , אבל גם בישראל , זה קיים) .

 

בברכה ,

גלעד מאנע .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

אכן צודק.

היה מקרה שלמבורגיני חדשה התהפכה, והרכב החל לבעור.

הכבאים לא הצליחו לפתוח את הדלתות, כי הקרקע הפריעה לפתיחת הדלתות, ולא הצליחו להתגבר על האש בזמן.

התוצאה היא שהם נאלצו לצפות בנהג והנוסע נשרפים למוות.

יש לי לינק+תמונות, אבל אני חושב שלא מעלים לכאן חומר שכזה.

 

יש מגנון כפול- אפשר לפתוח מלמעלה ומהצד (באופן סטנדרטי).

זה האופציה העדיפה, ואולי היקרה יותר.

 

אביחי

פורסם

זה נראה כמו ג'וק ענק. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

יש מגנון כפול- אפשר לפתוח מלמעלה ומהצד (באופן סטנדרטי).

זה האופציה העדיפה, ואולי היקרה יותר.

אני מעריך שבכל רכב , למעט חריגים יתכן , בו הדלתות אינן נפתחות כלפי מעלה מלכתחילה אלא רק לצדדים לפני התקנת הקיט , לא ניתן ליצור מצב בו הדלתות יפתחו אך ורק כלפי מעלה לאחר התקנת הקיט (כשאני אומר קיט בלבד , אני מתכוון ללא שינוי מרכב הרכב , כמו חיתוך הכנפיים)

פשוט , הבט בכל רכב שתראה (אני בטוח שלא תמצא חריגים) בו הדלתות מסתובבות במאוזן כברירת מחדל , דמיין אם יהיה ניתן לסובב את הדלת במקומה במאונך .

לכן , התקנת קיט בלבד תיצור מסלול פתיחה עבור הדלת קודם כל כלפי הצד ורק לאחר מכן כלפי מעלה .

לגבי המחיר , לצערי אתה צודק , היות ומדובר בקיט איכותי העונה על התקנים המחמירים ואף מותקן בארץ אך ורק על ידי סדנא שקיבלה הסמכה ע"י יצרן הקיט לשם כך עלותו תלויה ברכב אך עולה על ה-12,000 ש"ח .

אני מקווה שזה מובן לכל , בנושא המדובר אין מקום לחסוך , אם אין כוונה להשקיע את מלוא הסכום הנדרש עבור מוצר איכותי בלבד ועובר התקנה נכונה בלבד , אסור להתקין את זה .

בברכה ,

גלעד מאנע .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אהלן שלום לכם רציתי לברר על דלתות שחף הדלתות שנפתחות כלפיי כמו למבורגיני.

כמה זה עולה?

ואם צריך לזה איזה אישור .

ואם יש לכם קישורים או מישו שאתם יודעים שהוא עושה את זה קטלני אבל גם לא יקרן.

השאלה כמה זה עולה באמת

פורסם

זה לא לפורום שיפורים.

זה לא דלתות שחף.

זה לא חוקי בארצנו.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

שלום,

יש לי רנו מגאן GT

ואני רוצה לעשות לה דלתות ורטיקל(שחף)

השאלה שלי היא:

1.האם זה חוקי?

2.מאיפה קונים?

3.כמה עולה?

4.במוסך יכולים להרכיב לי את זה?

פורסם

שלום,

יש לי רנו מגאן GT

ואני רוצה לעשות לה דלתות ורטיקל(שחף)

השאלה שלי היא:

1.האם זה חוקי?

2.מאיפה קונים?

3.כמה עולה?

4.במוסך יכולים להרכיב לי את זה?

 

 

קודם כל דלתות ורטיקל ושחף זה לא אותו הדבר , ורטיקל זה כמו בלמבורגיני מורצילגו , ושחף זה כמו במרצדס SLS.

 

1.אני בספק , זה שינוי מבני משמעותי ביותר (עם השפעות בטיחותיות רבות) ועם החוקים הנוקשים בנושא לדעתי הסיכוי לעשות את זה באופן חוקי הוא אפסי.

 

2.על זה גוגל יענה לך , עקב #1 , הסיכוי למצוא מישהו שמחזיק את זה במלאי בארץ קלוש.

 

3.אי אפשר לדעת , יש פה מרכיבים של חלקים וכמות אדירה של עבודה , לכן קשה מאוד לתמחר את זה.

 

4.הסיכוי שמוסך סטנדרטי יגע בזה קלוש , אין להם את המומחיות והם לא ירצו להתעסק עם הפן החוקי והאחריות על ההרפתקאה הזאת.


×
×
  • תוכן חדש...