Jump to content

carfan1312

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי carfan1312

  1. שלום, יש לי רנו מגאן GT ואני רוצה לעשות לה דלתות ורטיקל(שחף) השאלה שלי היא: 1.האם זה חוקי? 2.מאיפה קונים? 3.כמה עולה? 4.במוסך יכולים להרכיב לי את זה?
×
×
  • תוכן חדש...