Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קרובי משפחה מחפשים רכב משפחתי לשלושה ילדים : תינוק , 3 , ו5 שיושב בבוסטר

 

כמובן דרוש תא מטען גדול לעגלות וכו'

 

תקציב - 50 ויעלו ל60 עבור רכב שיצדיק זאת.

 

נראה לי סטיישן הכוון הנכון במקרה זה .

 

נסועה צפויה כ20000 בשנה ואולי יותר

 

חשבתי על :

 

הונדה סיוויק סטיישן - האם שתיינית ?

 

טויוטה אוריס סטיישן היברידית - מחיר קנייה גבוה לכאורה בלוחות ? האם נוחה ?

 

צמד הקוריאניות I30 / קיה סיד - יש הרבה מבחר אבל המון ליסינג והשכרה

 

נראה לי שלא ירצו אירופאיות

 

מה דעת חכמי הפורום על המועמדות ?

 

עוד הצעות ?

פורסם (נערך)

כל המכוניות שהצעת יהיו צפופות וידרשו לוליינות בוסטרים ברמה גבוהה כולל התכופף הרבה כל חגירה של ילדים (סיוויק?!). לא חבל על הגב ?

כפי שהחברים שלך רמזו , מיקרו ואן הרבה יותר מתאים. סיטרואן גראנד פיקאסו +2015 .

אם הם שונאים סיטרואן אז רנו גראנד סניק מאותה שנה. אם הם שונאים צרפתים אז טיוטה וורסו 2012.אם הם שונאים יפנים אז אולי תמצא קיה קארנס.

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...