Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזמנת רכב על פי מפרט - חתול בשק ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה נורמלי בארץ שמזמינים מיבואן רכב ומקבלים רכב עם שינויים במפרט ? בחסר כמובן.

ואנחנו אמורים לקבל את זה כגזרת שמיים ?

הסבר :

הזמנתי יונדאי איוניק סופרים.

על פי המפרט שלפיו עשיתי את ההזמנה הרכב כולל חישני חניה מקוריים קדמיים ואחוריים.

היום באקראי נכנסתי לסוכנות והיה שם איוניק סופרים בתצוגה, ללא חישני חניה קידמיים.

שאלתי למה ונאמר לי שכך יגיע הרכב.

המפרט ותכולתו מהווים חלק מהשיקולים של הרוכש בבחירת הרכב.

היבואן יכול כאהבת נפשו לגרוע מהמפרט ללא ידוע והסכמת הרוכש ?

כלומר הרוכש משלם את הסכום הנדרש ומקבל פחות ממה שסוכם ?

הגיוני ?

פורסם

מה זאת אומרת? אם בהסכם הרכישה רשום שיהיו לך חיישנים כאלה, אז יהיו לך חיישנים כאלה. תקרא את החוזה שחתמת עליו, מה שמצויין שם זה מה שתקבל.

פורסם

על המפרט באמת כתוב שיתכנו שינויים והיבואן לא מחוייב לשום דבר וכו'.

אבל כמו שנאמר מעליי חוזה הרכישה הוא מסמך מחייב ואם האבזור החסר מופיע שם הוא חייב להיות מותקן ברכב.

פורסם

כלמוביל מביאים הרבה דגמים שמלבישים עליהם התקנות מקומיות, כמו מערכת אנדרואיד וחיישני חנייה.

אתה בטוח שמדובר באבזור מקורי ולא התקנה בארץ?

פורסם

שאלתי למה ונאמר לי שכך יגיע הרכב.

 

נאמר לך שהרכב שלך יגיע כך?! אפילו שבהזמנה שלך רשום חיישני חניה קדמיים ואחוריים מקוריים? בהזמנה מצויין שהחיישנים מקוריים?

לפעמים מכוניות ראשונות מגיעות עם אבזור מעט שונה ממה שיהיה להן בפועל, ואולי האיוניק בסוכנות היא מכונית שכזו (הדגם המחודש החל להמכר לא מזמן).

פורסם
נאמר לך שהרכב שלך יגיע כך?! אפילו שבהזמנה שלך רשום חיישני חניה קדמיים ואחוריים מקוריים? בהזמנה מצויין שהחיישנים מקוריים?

לפעמים מכוניות ראשונות מגיעות עם אבזור מעט שונה ממה שיהיה להן בפועל, ואולי האיוניק בסוכנות היא מכונית שכזו (הדגם המחודש החל להמכר לא מזמן).

 

בהסכם הזמנת הרכב כתוב ואני מצטט

" ידוע למזמין כי מפרט הרכב הוא המפרט הדגם המיובא לישראל על ידי היבואן והוא מהווה חלק בלתי נפרד מההזמנה."

מצרץ צילום.

כמו כן בהסכם הזמנת הרכב קיים נספח שקיימים הבדלים בין המפרט לבין הרשום במפרט עם השינויים הבאים:

בלם יד חשמלי, מערכת מולטימדיה,שמשות אחורית כהות,

העדר משטח טעינה,שינויים עיצוביים.

מצרף צילום.

לא הסכמתי לחתום על המסמך הנ"ל.

אני מצרף את החלק הרלוונטי מהמפרט.

מצרף גם צילום של איוניק סופרים ללא חישנים קדמיים.

נכון להרגע שילמתי 2000 שח מקדמה.

האם אתם ממליצים לא להעביר תשלום עד שלא אראה את הרכב ?

לא מצליח להעלות קבצים..

אנסה שוב מאוחר יותר

פורסם

חג שמח , לא תוכל לראות את הרכב עד להשלמת הכספים הנדרשים .

 

דבר נוסף חשוב לציין בחרת כן לקנות את הרכב עם או בלי אבזור המדובר ,באת קבלת הרכב אל תחתום לפני שתראה את הרכב לפי שבעות רצונך ורק לאחר מכן תחתום .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם
הורדתי עכשיו את המפרט של האיוניק מהאתר של היבואן, וכתוב שם מפורשות שרמת גימור Supreme מגיעה עם חיישני חניה מקוריים אחוריים וקדמיים.

ממליץ לך לפנות ליבואן ולברר.

 

בדיוק מה שאני טוען..

במפרט זה קיים

ברכב התצוגה לא היו חישנים קידמיים.

מדובר בדגם החדש.

נציג המכירות הוא גם אמור לייצג את היבואן.

הוא אמר לי שהרכבים יגיעו ללא חישנים קדמיים.

ומי יודע מה עוד חסר.

פורסם
חג שמח , לא תוכל לראות את הרכב עד להשלמת הכספים הנדרשים .

 

דבר נוסף חשוב לציין בחרת כן לקנות את הרכב עם או בלי אבזור המדובר ,באת קבלת הרכב אל תחתום לפני שתראה את הרכב לפי שבעות רצונך ורק לאחר מכן תחתום .

חג שמח גם לך.

אם תקרא שוב את מה שכתבתי תבין שהסכמתי לקנות ולשלם עבור הרכב כפי שמופיע במפרט.

מה שאני מבין מדברך זה שצרכן שקונה רכב לפי מפרט יבואן לא בהכרך יקבל מה שהזמין..

הבנתי נכון ?

פורסם
כלמוביל מביאים הרבה דגמים שמלבישים עליהם התקנות מקומיות, כמו מערכת אנדרואיד וחיישני חנייה.

אתה בטוח שמדובר באבזור מקורי ולא התקנה בארץ?

 

על פי מפרט יבואן מדובר בחישנים קדמיים ואחוריים מקוריים.

פורסם
מה זאת אומרת? אם בהסכם הרכישה רשום שיהיו לך חיישנים כאלה, אז יהיו לך חיישנים כאלה. תקרא את החוזה שחתמת עליו, מה שמצויין שם זה מה שתקבל.

בחוזה כתוב על פי מפרט היבואן.אין פירוט פרטני אלה הפניה למפרט.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום רב!

אני רכשתי את הסופרים, קיבלתי אוותו לפני שבוע, הוא מגיע ללא חיישנים קידמיים, רק אחוריים ומקוריים!!! וגם ללא משטח טעינה אלחוטי (למה?????)

לגבי מולטימדיה, אכן מקורית אך בסיסית ביותר!!!! אומנם עם AA/CP לחיבור טלפון לרכב, אבל ממש התאכזבתי מהסאונד, אז מי שחשוב לו הסאונד, אני ממליץ ללכת לסוכנות ולהקשיב למערכת, כי סאונד זה דבר אינדבדואלי, אין גם RDS ברדיו(רישום שם התחנה ברדיו - ומעבר תדרים באופן אוטומטי - למה????).

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

--^--

רק לגבי ה RDS. לא מאמין שמיוצר היום רדיו/מולטימדיה ללא היכ?לת הזו. סביר להניח שפשוט האופציה מנוטרלת.

 

 

חפש בתיעוד כיצד להפעיל אותה.

פורסם
--^--

רק לגבי ה RDS. לא מאמין שמיוצר היום רדיו/מולטימדיה ללא היכ?לת הזו. סביר להניח שפשוט האופציה מנוטרלת.

 

 

חפש בתיעוד כיצד להפעיל אותה.

 

חיפשתי...אין!!!! - אשמח אם מישהוא יתקן אותי שטעיתי!!!

אני חושב שזו מערכת ישנה של דיגמי יונדאי מליפני שנים שניתקעו אצל היצרן ושהיבואן ביקש מהיצרן להתקין כדי לחסוך עלויות.

יש לי אפילו בעיה של חיבור הטלפון דרך AA/CP...יכול להתחבר רק עם כבל USB ישן (USB2)...עם כל כבל אחר פשוט לא עובד!!!

ניסיתי עם כבלים USB3 חדשים ואיכותיים, קורס כל הזמן, רק עם כבל ישן עובד...אני מנסה להשיג כזה כבל שיהיה לי ספייר, אין להשיג...חחח

×
×
  • תוכן חדש...