Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזמנת רכב על פי מפרט - חתול בשק ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

--^++

בהשקה ומיד אחריה צריך להרשים את העיתונאים והבוחנים והמפרט חלק מזה. עכשיו שאפחד לא שם לב, אפשר להתחיל לחסוך.

פורסם
שלום רב!

אני רכשתי את הסופרים, קיבלתי אוותו לפני שבוע, הוא מגיע ללא חיישנים קידמיים, רק אחוריים ומקוריים!!! וגם ללא משטח טעינה אלחוטי (למה?????)

לגבי מולטימדיה, אכן מקורית אך בסיסית ביותר!!!! אומנם עם AA/CP לחיבור טלפון לרכב, אבל ממש התאכזבתי מהסאונד, אז מי שחשוב לו הסאונד, אני ממליץ ללכת לסוכנות ולהקשיב למערכת, כי סאונד זה דבר אינדבדואלי, אין גם RDS ברדיו(רישום שם התחנה ברדיו - ומעבר תדרים באופן אוטומטי - למה????).

 

סימני שאלה וקריאה בשפע, אבל במפרט לא מופיעים חיישנים קדמיים ומשטח טעינה אלחוטי. אז על מה ולמי הטענות בדיוק?

אם חשוב לך הסאונד, למה לא בדקת את העניין? הרכב נכפה עליך בסוכנות?

פורסם

מה שכתוב במפרט הוא מה שמחייב את היבואן. היו אנשים שדרשו וקיבלו פיצוי גם על דברים זניחים ביותר:

%D7%A6%D7%9E%D7%A4%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%A1.jpg

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היי

אתה צודק ב 100%

האמת שהדבר הייחידי שממש מפריע לי זה חוסר ב "RDS", אני נוסע המון ושומע בעיקר רדיו, לא חשבתי לבדוק זאת כי לא תארתי לעצמי שעדיין קיימים מערכות ללא הפונקציה הזו, בדיוק כמו שאם תלך לקנות היום מסך טלויזיה, לא תישאל אם היא טלויזיה ציבעונית.

יום טוב

פורסם

אני לא ממש מבין את הכעס שלך בעניין ה-RDS איכות קליטת (למעשה שידור) הרדיו בישראל אינה מן המשובחות. כבר שנים (ובעיקר מאז שהגלישה באינטרנט הסלולרי היא למשעה כמעט בלתי מוגבלת) אני מאזין לרדיו באמצעות אפליקציה דרך האינטרנט, האיכות טובה בהרבה, ויש לא מעט אפליקציות שתומכות ב-RDS.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הכוונה של פותח השרשור ב-RDS (להבנתי),הוא שכחלק מהפרוטוקול הוא מציג את שם התחנה ולא רק את התדר.

אאל"ט בדגמים המוקדמים של ה-C3 החדשה גם לא הייתה תמיכה והנושא נפתר בעדכון תוכנה,לדעתי גם במקרה הזה מדובר על עדכון תוכנתי,שכן מדובר על מולטימדיה מקורית.

×
×
  • תוכן חדש...