Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היום נסעתי עם האוטו של הבן מסוג יונדאי I10 2016

כאבא אחראי , העפתי מבט על הצמיגים .

האוטו נוסע עדיין על המקוריים והם קונטיננטל.

הם עברו 53000 ק'מ ובאחד מהקדמיים יש מכה עם חור בדופן ולכן יש להחליף.

המידה היא 175/65/14/ 86t ואין מבחר גדול באתרים.

טלפון לאחת הפנצ'ריות המומלצות פה בפורום

ויש רק 2 אפשרויות לדבריו בגלל 86t

לינג לונג כלשהו שהוא כמובן 'חברת בת של גודייר'

או קונטיננטל ב350 לאחד.

ואני שואל : I10 הוא רכב נפוץ .

הכיצד אין מבחר ?

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
פורסם

שלום,

קודם כל קונטיננטל eco contact 3 זה מעולה, במיוחד כאשר מחליפים רק זוג ( אם האחוריים במצב טוב, אפשר להחליף רק זוג קדמיים ) ומקבלים 4 צמיגים מדגם זהה - המצב הטוב ביותר .

https://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=2426&cs=1&diameter=4&aspectRatio=15&width=15

אני לא יודע למה, אבל בחרו לרכב הזה צמיגים מחוזקים, כמו לרכב מסחרי. לכן המבחר קטן.

אבל יש עוד דגמים, גם פחות יקרים :

https://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=5636&cs=1&diameter=4&aspectRatio=15&width=15

https://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=1384&cs=1&diameter=4&aspectRatio=15&width=15

https://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=3869&cs=1&diameter=4&aspectRatio=15&width=15

תרים מחר כמה טלפונים, כל צמיגיה עובדת עם דגמים שונים, אולי תמצא פשרה בין מחיר ואיכות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לזכרוני, באותו רכב של הבת שלי, יש מספר גדלי צמיגים מאושרים. ברר מה הם, ראה באיזה גודל יש צמיג לשביעות רצונך, קנה, והחלף רישום צמיגים לרכב במכון רישוי.

 

זה של בתי היום עם פלקן. לא זוכר אם לפי הרישום המקורי או ששנתה.

פורסם

שינוי מידה לצמיגים בקוטר יותר גדול מחייב הוצאה נוספת של החלפת כל 4 הצמיגים וגם 4 ג'נטים. כבר עדיף לקנות קונטיננטל ב 350₪ במידה המקורית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...