Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני חושב שאם אתה די אבוד, למה לא לבדוק הצעות שיכולות להתאים לך טוב יותר, תוך כדי התפשרות בכמה תכונות.

 

למה לא לעזוב את הטורבו ולפזול לכיוון מאזדה 3 פרימיום או ספיריט, 165 כ"ס די מספיקים, אמנם מנוע 2.0 ליטר אך חסכוני מאוד, ובבניעירוני אז בכלל ,

נכון שאין את המומנט שיש בטורבו, אך יש מספיק טוב בשביל לספק הנאה וכח זמין בכח מצב.

(גילוי נאות, יש לי ספיריט 2014 אוטוטו 9 חודשים, ואני יכול להגיד לך שאחרי 11000 ק"מ אני עדיין נהנה מכל רגע)

 

בתקציב שלך תוכל לקנות אחת יד ראשונה או שניה עם כלום קילומטראג', ויש בלוח יד2 כמה כאלה אפילו 2016-2017 יפהפיות.

 

ואם תפזול לכיוון ג'יפון, ממליץ לך לבדוק את הפיג'ו 3008 החדש, נכון שהוא צרפתי, אך די אמין עד כה ועם שוק מזהיר, הבעיה היחידה בינתיים שבתקציב שלך מוצעים כאלה רק עם קילומטראג' גבוהה יחסית לשנתון.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
פורסם

 

והאם בכלל כדאי להחליף, או שהחלפה בעצם תעלה לי בכסף נוסף.

 

 

יש לך הרבה סיבות להחליף לאנסר 2010 שעשתה 180,000 ק"מ.

חסכון בכסף אינה אחת מהן

 

אלא אם מדובר ברכב שלא משרת אותך מבחינת אמינות (נתקע ושורץ במוסך) או שהוא בור ללא תחתית של הוצאות.

 

מה שתחסוך בהוצאות דלק (גם עם ב 35,000 ק"מ בשנה) תפסיד ויותר בירידת ערך ושאר הוצאות

 

אם אתה מחפש החלטה כלכלית אז תשאר עם הנוכחי.

 

תחליף משיקולי איכות חיים, רצון להתחדש, בטיחות וכו.

פורסם

אם אתה לא צריך רכב גדול במיוחד אפשר אולי לשקול את הקיה ריו זהה ליונדאי I20 אותו מנוע 1.0 טורבו תיבת הילוכים רובוטית אבל הייתרון הוא שיש 7 שנות אחריות על מנוע+גיר+ ציריות ככה שאם קורה משהו אז יש אחריות

×
×
  • תוכן חדש...