Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כאשר אני נכנס לסיבוב, בכיכר למשל, הצמיגים משמיעים מעיין שריקה\חריקה...

מה זה?

כנראה צמיגים ירוקים, חברה לא מוצלחת...

תחליף צמיגים...

Race Smart

פורסם
כאשר אני נכנס לסיבוב, בכיכר למשל, הצמיגים משמיעים מעיין שריקה\חריקה...

מה זה?

כנראה צמיגים ירוקים, חברה לא מוצלחת...

תחליף צמיגים...

 

מה הקשר?

 

תתחיל בבדיקה של לחץ אוויר. לחץ אוויר נמוך מדי עלול לגרום גם לחריקות בסיבובים.

 

אפשרויות נוספות:

הצמיגים כבר ישנים - ויבשים ולכן חורקים.

הפרונט לא מכוון.

פורסם
כאשר אני נכנס לסיבוב, בכיכר למשל, הצמיגים משמיעים מעיין שריקה\חריקה...

מה זה?

כנראה צמיגים ירוקים, חברה לא מוצלחת...

תחליף צמיגים...

 

מה הקשר?

 

תתחיל בבדיקה של לחץ אוויר. לחץ אוויר נמוך מדי עלול לגרום גם לחריקות בסיבובים.

 

אפשרויות נוספות:

הצמיגים כבר ישנים - ויבשים ולכן חורקים.

הפרונט לא מכוון.

 

רועי יש גם אפשר שהצמיגים הם פשוט חורקים? כאילו באו ככה מהיצרן?

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
לא שידוע לי. עם זאת, ישנם צמיגים שרגישים יותר להתייבשות \ לחץ אוויר מאחרים מבחינת רעשים. חריקות ממש במצב תקין? לא אמור להיות.

 

הוא דיבר גם על שריקות.

חריקות בסדר, אבל שריקות, במידה ונכנסים לסיבוב במהירות איטית יחסית,

בד"כ נובעות מצמיגים ירוקים !

Race Smart

פורסם
הוא דיבר גם על שריקות.

חריקות בסדר, אבל שריקות, במידה ונכנסים לסיבוב במהירות איטית יחסית,

בד"כ נובעות מצמיגים ירוקים !

 

לצמיגים "ירוקים" התנגדות גלגול נמוכה יותר ובד"כ הם גם שקטים יותר מצמיג רגיל.

 

מלבד זאת, אתה רוצה להסביר מה זה בדיוק "שריקות" ואיך זה שונה מחריקות?

 

(אם אתה מתכוון לרעש הצמיג בנסיעה בקו ישר, מעין צליל חלול שנשמע מעט כמו שילוב של צמיג ורוח, אז זה מאוד לא קשור לפנייה איטית אלא לנסיעה במהירות גבוהה וקשור יותר לבידוד רעשים ותיכנון מבנה בית הגלגל של המכונית).

פורסם
הוא דיבר גם על שריקות.

חריקות בסדר, אבל שריקות, במידה ונכנסים לסיבוב במהירות איטית יחסית,

בד"כ נובעות מצמיגים ירוקים !

 

לצמיגים "ירוקים" התנגדות גלגול נמוכה יותר ובד"כ הם גם שקטים יותר מצמיג רגיל.

 

מלבד זאת, אתה רוצה להסביר מה זה בדיוק "שריקות" ואיך זה שונה מחריקות?

 

(אם אתה מתכוון לרעש הצמיג בנסיעה בקו ישר, מעין צליל חלול שנשמע מעט כמו שילוב של צמיג ורוח, אז זה מאוד לא קשור לפנייה איטית אלא לנסיעה במהירות גבוהה וקשור יותר לבידוד רעשים ותיכנון מבנה בית הגלגל של המכונית).

 

אני לא מכיר מה זה "חריקות" מצמיג. עזוב את זה אם זה חריקה או שריקה.

לא אני לא מדבר על בידוד רעשים

 

כשנוסעים בפנייה מאוד מהר, יש איזה חריקה כזאת מהצמיגים, צמיג שהוא יותר באיכות ישמיע פחות את החריקה הזאת (כמובן במידה והוא במצב טוב ולא חסר בו אויר/הוא יבש)

 

ואם הצמיגים עושים את הרעש הזה, חורק/שורק/מזמזם או איך שתקרא לזה, גם כשנוסעים מאוד עדין ואיטי בפנייה,

סימן שהם מחברה חרא, זאת הכוונה שלי בצמיגים ירוקים.

Race Smart

פורסם

אם זו כוונתך, אז שוב - אתה טועה. צמיג שמרעיש בסיבובים איטיים סובל או ממחסור באוויר, או מיובש (וצמיג זול \ גרוע יתייבש מהר יותר, בדרך כלל מצמיג אכותי - זה מילא).

 

פרט לצמיגים עצמם, פרונט לא מכוון יגרום אף הוא לחריקת צמיגים בסיבובים איטיים.

פורסם

שמתי לב לעוד משהו.

בדרך כלל, צמיגים של מכוניות אמריקאיות משמיעים חריקות בסיבובים מהירים.

גם אני ניסיתי להבין ממה זה נובע, ושמתי לב שאני שומע את זה מרכבים שהחתך צמיג

גבוה (מה שיש ברוב האמריקאית).

לדוגמה, גם בגולף mk4 עם טסות 14" ששם החתך גבוה (מאד) נשמעות החריקות האלו.

 

יכול להיות שיש קשר גם בין החתך לבין הרעש?

פורסם
כאשר אני נכנס לסיבוב, בכיכר למשל, הצמיגים משמיעים מעיין שריקה\חריקה...

מה זה?

 

החריקה בד"כ נשמעת כתוצאה מחיכוך חזק ומהחומר ממנו עשוי הצמיג - ישנם תרכובות שגורמות לחיכוך שיוצר המון רעש - וישנם כאלה שלא.

 

צמיג ש"נאבק" על אחיזה (או בעצם: צמיג שנמצא על גבול האחיזה עם האספלט) ייצור בד"כ המון רעש בסיבובים, רעש של חיכוך, גם אם הוא צמיג שקט בד"כ.

 

במקרים אחרים, כמו שרועי ציין, מדובר בלחץ אויר לא תקין / כיוון פרונט / צמיג יבש.

 

אם מדובר בצמיג חדש וטרי (ואין משיכות בהגה, לחץ אויר תקין וכל מה שכבר הוזכר) - אין הרבה מה לדאוג.

 

צמיגים "ירוקים" הם צמיגים שנועדו לשמור על איכות הסביבה ע"י חיסכון בדלק. לרוב מדובר על פשרה בין אחיזת הצמיג ותצרוכת הדלק. מדובר בד"כ בצמיגים שמיועדים להקטין את החיכוך עם האספלט (לכן הם עלולים גם לחרוק, אם הם לא אוחזים ברמה שהם מתוכננים לאחוז) ובכך לחסוך בדלק.

זה מה שידוע לי עד כה, אם למישהו יש הארות/הערות אז SHOOT :-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

 

צמיג ש"נאבק" על אחיזה (או בעצם: צמיג שנמצא על גבול האחיזה עם האספלט) ייצור בד"כ המון רעש בסיבובים, רעש של חיכוך, גם אם הוא צמיג שקט בד"כ.......

 

 

צמיגים "ירוקים" הם צמיגים שנועדו לשמור על איכות הסביבה ע"י חיסכון בדלק. לרוב מדובר על פשרה בין אחיזת הצמיג ותצרוכת הדלק. אם למישהו יש הארות/הערות אז SHOOT :-)

 

איציק

 

קודם כל :2gunfire::wink:

 

עכשיו , מקור הבלבול של יותם הוא בדיוק ממה שהדגשתי מהסברו של איציק.

על סף אובדן האחיזה , שמגיעה מעט מהר יותר בצמיג "ירוק" (בהנחה ששאר הפרמטרים זהים) מתחילות חריקות. לכן צמיג כזה "יחרוק" מעט קודם.

 

למרות זאת מקור החריקה הוא לא בסוג הצמיג אלא מהסיבות שצויינו למעלה. צריך מהירויות די גבוהות כדי להגיע לסף האחיזה של צמיג תקין.

 

יותם - צמיג ירוק , הכוונה לחברה חרא ?

כאילו , מישלין אנרג'י וכאלה ? בצרפת ישמחו לשמוע...

פורסם

במידה ורכבך הינו פיאט אונו(כפי שמסמל הסמלון), בדוק היטב את השפיעה במתלה הימני.

בדר"כ במבט מהחזית תבחין כי הגלגל הימני בחלקו העליון נוטה פנימה(שפיעה שלילית).

באם התשובה חיובית גש לפרונטאי ובצע כיוון.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...