Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

אני לפני קניה של ספורטאז שנת 2011 עם המנוע הנ״ל , 2.0 הזרקה רב נקודתית עם 163 כ״ס.

אני קורא בפורומים מחו״ל על המון בעיות עם המנוע הזה החל מרעשים חזקים ודיזליים כאשר המנוע קר ועד לכשל מוחלט באזור ה100 אלף ק״מ.

בעיות המנוע גרמו לחברה לעשות ריקול לכ-1.7 מיליון רכבים לשם תיקון המנועים.

לפי מה שהבנתי, בארץ הריקול לא היה תקף אך עם זאת בכל הרכבים שראיתי המנועים נשמעים מאוד דיזליים עם הרבה נקישות ורעשים לא סדירים.

 

אשמח לתגובות מבעלי רכבים עם המנועים האלה לגבי הנושא הזה. כרגע אני מתחיל לרדת מהקניה מכיוון שאני חושש מבעיות המנוע.

 

תודה,

אלכס.

עריכה אחרונה על ידי אלכס נמרמן

Renault clio RT 1994

פורסם

מדובר על ריקול רשמי? או TSB קמפיין?

אפשר לינק לאתר NHTSA רלוונטי?

יונדאי בארץ ממש לא מעניין אותם מה הולך בארה"ב.

ראה הקרב הקטן שלי מולם על הקופלונג שינן הגה כח, שהסתיים ב50% הנחה על 1000שח, כי אז היה לי קצת זמן והייתי קצת עצבני.

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?656329-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%9C%D7%90-%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%94-%D7%9C%D7%AA%D7%A7%D7%9F-%D7%94%D7%92%D7%94-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%99-(%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%9C%D7%95%D7%A0%D7%92)-%D7%9C%D7%9E%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%94%D7%99%D7%A6%D7%A8%D7%9F-%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%94-quot-%D7%91-%D7%9C%D7%A7%D7%97-%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%9C%D7%90%D7%94

כשל מנוע לרוב הוא לא עניין בטיחותי ישיר, לכן לא מעניין את הליצנים במשרד התחבורע.

 

הרכב לא באחריות? במקרה הטוב אחרי טלפונים לשירות לקוחות ופוסטים פה יתנו לך הנחה על מחירי החלפים ושעתון העבודה המנופח שלהם.

 

מציע שתשיג את הTSB ותפנה למוסך מורשה

יבואן לשם קבלת הצעת מחיר, רצוי להצטייד במספר רישוי ורצוי צילום רשיון. משם תחשוב אם 20/30/40/50% הנחה מספקים אותך.

×
×
  • תוכן חדש...