Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בירידות שאני נוסע בהן בכל יום, אני לא מכיר שום רכב לא היברידי שלא מפתח תאוצה משמעותית. אז אסתפק בתאוצה חלשה...

אגב, בהשוואה שעשיתי באותה ירידה ארוכה, מאזדה 3 דור קודם (פלנטרי 5 הילוכים), לאנסר 1.6 (פלנטרי 4 הילוכים), סיד (רובוטי) מפתחות תאוצה חזקה בהרבה מהקורולה או האימפרזה עם גיר רציף.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
S זה מצב ספורט, לפחות ככה זה ברוב הרכבים. כמובן שאתה יכול להשתמש בזה גם לבלימת מנוע בירידה.

 

מתוך סקרנות חיפשתי ומצאתי את ספר הרכב שלי באינטרנט. חיפשתי בחלק שמדבר על ת"ה, ואני רואה באמת שמצב S מיועד גם לנסיעה בירידות.

 

fmhwnjzdyi2f.jpg

פורסם
מקס,נתקלת ברפידות אחוריות לא מקוריות שמחזיקות פחות מ 10K ק"מ ?

לא נתקלתי בהונדה ברפידות שמחזיקות 10 אלף .האם צורת הנהיגה שלך "ספורטיבית מאד "

פורסם

בסיוויק 2012 שלי (ידנית) הוחלפו לראשונה כל 4 הרפידות אחרי 30,000 ק"מ בטיפול הראשון שעשיתי .

רפידות מקוריות הוחלפו במקוריות .

הגברת שמכרה לי נסעה בעיקר בתוואי עירוני פקוק .היה עוד בשר על הרפידות לדעתי אבל החלפתי ,שיהיה .

בפעם השניה החלפתי ב 100,000 ק"מ את ארבעתן , כלומר אני נסעתי 70,000 ק"מ על הרפידות שלי .

רוב הנסיעות שלי הן בין עירוניות .

זה אכן מאוד תלוי בתוואי הדרך ובנהג .

אבל כבר אחרי 6700 ק"מ - נשמע לי מוקדם מדי גם אם מתאמצים בהונדה סיוויק .

פורסם
כדי לא לגמור כמו המיצובישי גראנדיס ההיא בירידה לפוריה .

https://m.ynet.co.il/Articles/4232397

 

https://cars.walla.co.il/item/2544674

 

אחרת באמת לא אכפת לי. תגרוס את הבלמים דק דק.

 

אם נוסעים ברכב שהוא לא תקין שום דבר לא יעזור .

שנוהגים ברכב תקין לא מאבדים את הבלמים באף אחת מהירידות שמובילות לטבריה ( ברכב פרטי )

פורסם (נערך)

מסקנות חקירת הטכניון היו קצת שונות:

"הוכח כי שימוש ממושך בבלמים, גרם לכשל מוחלט של מערכת הבלימה, כולל ... גרנדיס, נסעו 9 אנשים"

 

זה נכון שבתאונה הזו גם טענו לתאוצה לא נשלטת אבל עדיין לא הייתי יורד ירידה רק על רפידות.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
אם נוסעים ברכב שהוא לא תקין שום דבר לא יעזור .

שנוהגים ברכב תקין לא מאבדים את הבלמים באף אחת מהירידות שמובילות לטבריה ( ברכב פרטי )

 

זה ממש לא נכון! גם רכב תקין שתבשל בו את הברקסים אתה עלול לגרום לכשל במערכת הבלימה. אתה מטגן את הרפידות ואת הצלחות, מביא לרתיחה של נוזל הבלמים ומרכך את מערכת הבלימה עד למצב של איבוד. ולכן, לא רק מומלץ להשתמש בבלימת מנוע אלא מבחינתי חובה!

פורסם

קולאוטי - ייתכן ואותו מכונאי הוא מקצוען מהליגות העליונות וראה דרך הגאנט מה שאחנו פה לא רואים מבחינת עובי הרפידה ונתן על פי מראית עיין את גובה הרפידה ולכן למען הסר ספק תוריד גלגלים וצלם לנו מה אתה רואה בדיוק כדי שנדע אם אולי יש צדק וצאנס לדבריו.

פורסם

התחלתי לשים לב בעקבות השרשור הזה למקרים בהם אני נוסע מאחורי רכב עם גיר רציף, הוא דורך את הבלמים ואני פשוט מרפה מהגז, שנינו מאטים באותו קצב.

פורסם

אלי,

למען המחקר, תרשום גם איזה רכבים.

מהבדיקה שעשיתי, ברציפים החדשים (כמו בקורולה מ-2013 ובאימפרזה/XV החדשים), הבלימת מנוע בעזיבת הדוושות לא רעה.

לעומתם, הרציפים "הישנים" כמעט לא מאיטים וכמו כן אלה של רנו/ניסאן והונדה.

 

לא מומחה לרכבי דיזל (ולך יש כזה) אבל מהקצת שנסעתי בהם, הבלימת מנוע בהם טובה מאוד בצורה די גורפת.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם (נערך)
ממש לא, בטח לא בדגמי הונדה.

בטח שכן, זה תלוי הרבה מאוד בסגנון הנהיגה שלך.

ורוב הישראלים(ובכלל רוב הנהגים בעולם) נוהגים לא חסכוני מבחינת בלימה.

מורידים את הרגל מהגז מאוחר וכודמה

 

ברכב המשפחתי הבלמים בסדר גמור ובדקו אותם, גם אחרי K45 ק"מ ועוד מעט 50K.

הרכב הוא הונדה גם

 

אני רוצה להוסיף אחרי שקראתי פה עוד תגובות:

שזו הונדה עם גיר רציף ושכן יש בלימת מנוע(כל עוד אתה לא בנוטרל יש בלימת מנוע, אולי לא חזקה כמו בגירים אחרים אבל יש)

וזה תלוי באופי נהיגה.

 

למשל רואים רמזור אדום מרחוק? אין טעם להאיץ מהר או להמשיך בנסיעה מהירה אפשר לעזוב את הרגל מהגז או ללחוץ לחיצה חלשה על הברקס. (עדיף לחיצה ארוכה וחלשה על קצרה וחזקה)

 

הכי כיף זה להגיע לרמזור ושנהייה ירוק לפני שהספקת לבלום עד הסוף ולראות רכב שנסע סתם מהר וחיכה ברמזור רק מתחיל נסיעה לידך בזמן שאתה עוקף.

עריכה אחרונה על ידי FoxLight

×
×
  • תוכן חדש...