Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תובנות מטיפול 90,000 הונדה סיוויק 2013


colauti 9
שימו לב! השרשור הזה בן 1759 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא נראה לי שמספיק אנשים בארץ באמת משתמשים בבלימת מנוע על מנת להצביע על הגיר הרציף כגורם לשחיקה.

 

להוריד הילוך לb בכל עצירה לא פקטור לכולם, את רוב האנשים מעניין d גז ברקס.

לכל דבר יש חסרון.

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר רובוטי אז?

איזה גיר רציף היה באוריס ?

באוריס ביאריס ובקורולה בנזין מהשנים של 2013 ומעלה אם אני זוכר נכון יש גיר רציף 7 הילוכים . אולי גם בדגמים ההיברידים , אני לא באמת זוכר .

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה אוריס היברידי? אז שכח ממה שרשמת כי זה שטות, אלה אם אתה נוהג במצב סבתא אז לא.

 

תשים לב שכל רכב עם גיר רציף (לא היברידי) הסל''ד כלל לא עולה בזמן בלימה ולהפך נשאר כמו בניוטרל.

אין בלימת מנוע כמו בגיר פלנטרי או דו מצמדי או ידני. כמו לגלוש בN ולטחון ברקסים.

 

אטארז ספייסטאר קורולה אוטלנדר ועוד דגמים עם גיר רציף גומרים ברקסים בידיוק מהסיבה הזו.

 

יכול להעיד בתור בעלים להונדה ג'אז גיר רציף מספק בלימת מנוע - לא מדויק כמו גיר ידני אבל בהחלט לא כמו N ומורגש מאוד בירידות ולדעתי גם מאוד אפקטיבי.

מצד שני זה גיר מצ'מעם מאוד ואיטי להחריד ביציאה מהמקום, היתרון היחידי שלו זה שאפשר לנסוע ב120 על סל"ד של 2100

מה שנותן שקט ונוחות בנסיעות מהירות ארוכות.

עריכה אחרונה על ידי abl155

now: Honda Jazz 2011 1339 i-vtec 99 HP CVT

 

past: Honda Jazz 2009 1339 i-vtec 100 HP manual

opel corsa C 2001 EcoTec 75HP manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מה אתם מדברים?

בקורולה הנוכחית שלי ובאימפרזה הקודמת יש יופי של בלימת מנוע עם הגיר הרציף, לא מתקרב להיברידי אבל עדיין סביר.

לעומת זאת, במאזדה 3 דור קודם שנסעתי עליה לא מעט (גיר פלנטרי!) היה חרא של בלימת מנוע.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי לא לגמור כמו המיצובישי גראנדיס ההיא בירידה לפוריה .

https://m.ynet.co.il/Articles/4232397

 

https://cars.walla.co.il/item/2544674

 

אחרת באמת לא אכפת לי. תגרוס את הבלמים דק דק.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואיזה בלאי בדיוק יהיה למנוע אם הוא ירוץ כמה שניות ב-3000 סל"ד?

זה לא שהסל"ד מתקרב לקו האדום (אלא אם הגיר הרציף "החכם" של הקורולה משתגע, כמו שקורה מדי פעם בירידות חזקות).

 

היום במקרה דיברנו החברים על התאונה ההיא של הגרנדיס בהקשר אחר, מקרה מזעזע.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שלשם כך מיועד מצב S אצלי בג'אז בעלת הגיר הרציף, האם אני טועה? (בנוסף לאפשרות להוריד "הילוכים" מההגה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^אגב אם אתה מתכוון לקורולה 2013-2017, אני מסכים איתם, הבלימת מנוע חלשה יחסית בהשוואה למכוניות אחרות.

 

אם אתה עובר למצב "ידני", הבלימה לא חלשה בכלל, להיפך.

מה שחשוב לא פחות בעיניי זה שבנסיעה בירידה ללא מגע בדוושות, אין תאוצה חזקה.

מכיוון שאני נוסע הרבה בתוואי הררי, אני נתקל בכל יום בלא מעט נהגים שלאורך קילומטרים רצופים של ירידה לא עוזבים את דוושת הבלם.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שלשם כך מיועד מצב S אצלי בג'אז בעלת הגיר הרציף, האם אני טועה? (בנוסף לאפשרות להוריד "הילוכים" מההגה).

 

S ספציפית זה מצב ספורט - לשם הורדת והעלאת הילוך ספציפית לשימוש בבלימת מנוע יש את הקלאפים מאחורי ההגה - בתכלס במצב ספורט בג'אז הוא נותן תחושה של מעבר הילוכים וה"רציפות" שלו מתרחשת בעיקר סביב ה2500 סל"ד שזה הבדל משמעותי מברגיל - באזור ה1800.

תהיה שהייתה לי האם יש חשש לבלאי מואץ בגיר עקב שימוש קבוע במצב S ?

now: Honda Jazz 2011 1339 i-vtec 99 HP CVT

 

past: Honda Jazz 2009 1339 i-vtec 100 HP manual

opel corsa C 2001 EcoTec 75HP manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1759 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...