Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

חג שמח לכולם :multi:

מותגי nuc מומלצים לרוב לצרכים בסיסיים (כמו שלי)

השאלה אם יש דגמים אחרים ש"מתחת למכסה המנוע" יש להם רכיבים דומים

אך הם נמכרים בעלות נמוכה יותר מאשר מחשבי nuc?

אני מחפש מחשב לכל דבר במארז קטן שיתאים לחדר שינה.

המחשב מיועד למשחקים קלים, סרטים וסדרות, גלישה ואופיס.

מעוניין במערכת ההפעלה של ווינדוס בלבד (יש לי סטרימר בנפרד, הוא פחות וורסטילי וגמיש).

אחבר למחשב מסך טלוויזיה 32",מקלדת אלחוטית, ג'ויסטיק, hub ובעתיד גם מדפסת.

ייתכן שארצה לחבר רמקולים.

רצוי שכרטיס הרשת יתמוך ב 1 ג'יגה.

במצב האידאלי הייתי רוצה ששלט הטלוויזיה יחבה את המחשב אך אין לי בטלוויזיה תמיכה ב hdmi cec.

אני מוכן להשקיע עד 1000₪ במחשב בלבד ללא זיכרונות כי כבר יש לי 8 ג'יגה ראם ו-ssd 260 ג'יגה. (את כל הציוד ההיקפי למעט ה ג'ויסטיק רכשתי גם כן).

תודה למגיבים

פורסם

מבלי להיכנס למפרט, יש לך מחשבי "כמו nuc" מיצרנים אחרים (לא אינטל), למשל בפלונטר:

https://www.plonter.co.il/nuc.tmpl?cart=15573910183546062067&lang=heb

 

לגבי זיכרונות ו-ssd, אתה חייב לוודא שהם מתאימים למחשב הספציפי שתבחר. גם זכרונות מאותו דור (נניח, ddr4) יכולים להגיע בשתי תצורות שונות ולא תואמות (לנייחים ולניידים, וזה בלי להכנס לזכרונות לשרתים). דיסקים מגיעים בגודל פיסי שונה (חיצונית), לא כל דיסק יוכל להיכנס לכל מארז.

 

בהצלחה!

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)

תודה על התגובה.

אבדוק איזה זיכרון יש לי בדיוק ואעדכן.

האם קיימות חנויות דומות לפלונטר באזור ראשל"צ ?

החניה באזור היא נושא מאוד בעייתי.

 

עדכון לגבי הזיכרונות:

 

SSD עם חיבור SATA3.

Ram 8 gb 2Rx8 PC3L

עריכה אחרונה על ידי Tida-man
פורסם (נערך)

במחשבים האלה משתמשים בזכרונות למחשבים ניידים (SODIMM) ולרוב DDR4.

 

מערכת שלמה מתחילה ב1200

https://www.plonter.co.il/products_results3.tmpl?command=search&db=^catalog.txt&eqdescriptiondatarq=ASRock&wakey_wordsdatarq=DeskMini&price_totaltype=num&price_totalsort=1&max=400&cart=15573910183546062067&sortitems=0

עריכה אחרונה על ידי shake
פורסם

אם ממש לא מומלץ להשתמש ב DDR PC3L , ארכוש גם זיכרונות.

לאור הדרישות המינימליות שלי , אשמח אם תוכלו להמליץ על מפרט בתקציב שציינתי .

פורסם

קודם ציין גודל מירבי של המארז, כי בNUC הפיצי לא תוכל לשחק (רק בגירסה עם שילוב של VEGA שיקר מאוד), אז הכי קטן זה מה שנתנו לך קודם של APU של AMD, תלך על 2400G.

 

אם תירצה לשחק עם 1080P ו60FPS+ ברמה טובה אז כבר התקציב משתנה וצריך מחשב ITX או m.ATX+ כרטיס מסך.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...