Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש עם גיר ידני (?)


Uria3402
 שיתוף
עוקבים 8

פוסטים מומלצים

תנסה עוד שנתיים למכור את הרנו הידנית הזו, ותחזור עם תובנות

 

אז אל תנסה עוד שנתיים ותחזיק את הרכב ל 5-6 שנים לפחות, הוא אמין ואפשר גם להרחיב את האחריות ל 5 אצל קרסו בעלות נמוכה.

 

65 אלף לרכב כזה זו עסקה מעולה וללא תחרות עבור רכב חדש. מה עדיף, לקנות קופסת שימורים כמו פיקנטו ב 15 אלף יותר? (או ב 2000 יותר עבור הגרסה הידנית של הפיקנטו)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אני סטודנט ולא נשוי ככה שאני מחפש רכב קטן [סופר-מיני] וחסכוני ומשום כך להספק מנוע אין הרבה חשיבות עבורי כרגע. אני יודע שסדרת 108 של פיג'ו נחשבת לחסכונית אבל אין באתר היבואן גיר ידני רק רובוטי ואוטומ

אני גם אוהב ונהנה מאוד מגיר ידני, אבל לא מבין את ההתמרמרות של הרבה אנשים כלפי רוב העולם שמעדיף אוטומט, אם תחשוב על זה בצורה אבסולוטית, לא תמצא הרבה הגיון בלקנות רכב ידני, מבחינת ביצועים יש היום תיבות

כנראה שאחת הסיבות לחוסר הרצון של הישראלי הממוצע לקנות רכב ידני אפילו כשהשיקול המרכזי הוא כלכלי, הוא הפחד להפסיד בירידת הערך. אבל ברגע שאתה מכניס את כל הנתונים לטבלה ומשווה את ההוצאה החודשית "כולל הכ

היה "צונאמי" בתקופה מסויימת של ורסיות ידניות בעיקר בגזרת המיני והסופר מיני, אבל זה לאט לאט הופסק בשנתיים האחרונות בגלל שני דגמים שהיו "שוברי שוק" - סיאט איביזה וקיה ספורטאג'.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אם ה-108 על הפרק אז מדוע לא אחותה C1?

גיסתי רכשה כזו, חדשה וידנית, לפני כ-4 חודשים.

 

חשבתי על C1 אבל היו לי התלבטויות עד כמה הם אמינים. אני למעשה מעולם לא הכרתי מישהו עם סיטרואן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הסיטרואן זהה לטויוטה אייגו ושתיהן נבדלות מהפיגו הידנית במנוע (האוטומטית זהה), ושלושתן יורדות מאותו פס ייצור. טויוטה היחידה שהציע גרסא עם גג נפתח וגיר ידני שאולי תוכל למצוא כמשומשת.

אמינות בודקים לפי דגם ולא לפי מותג.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תשובה משעשעת שנובעת, אני מניח, מחוסר מידע.

הפיז'ו 108 והסיטרואן C1 זהות לחלוטין ברמת המכלולים והשוני היחיד בינהן הוא בעיצוב.

 

ועוד דבר, לא מדובר בתאומים, אלא בשלישיה. טויוטה אייגו, זהה לשתי הצרפתיות. שלושת הרכבים מיוצרים באותו מפעל וחולקים את אותם מכלולים מכנים וחשמליים.

מבין שלושת האחיות, היחידה שמיובאת עם גיר ידני היא הסיטרואן, שתי האחרות מגיעות רק עם גיר רובוטי.

 

חוץ מזה, נעים להכיר. חונות אצלנו שתי סיטרואן בחניה.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה, פיג'ו 108 וסיטרואן c1 מיוצרות אינן זהות בגרסאות הידניות, בגרסה הרובוטית (למעט הבדלי אבזור קלים) המכוניות זהות.

 

בגרסה הידנית יש הבדל מהותי בין הרכבים: הפיג'ו מגיעה עם מנוע 1.2 ליטר מיצור פיג'ו, מנוע המפיק 82 כ"ס ו12 קג"מ, הסיטרואן מגיעה עם מנוע 1.0 ליטר המייצר 69 כ"ס ו9.7 קג"מ.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני סטודנט ולא נשוי ככה שאני מחפש רכב קטן [סופר-מיני] וחסכוני ומשום כך להספק מנוע אין הרבה חשיבות עבורי כרגע.

אני יודע שסדרת 108 של פיג'ו נחשבת לחסכונית אבל אין באתר היבואן גיר ידני רק רובוטי ואוטומט.

 

לצערי הדגם הכי "חדש" של סדרת 108 באתר יד 2 שאפשר למצוא הוא של שנת 2017 בלבד וכמובן יד 2 ולא חדש.

חשבתי כבר לייבא רכב לארץ, אבל עלויות הייבוא והביורוקרטיה הישראלית יהפכו את הרכישה כבר ללא משתלמת.

 

לדעתי זה די עצוב שאנשים פשוט מעדיפים אוטומטית על פני ידניות.

אני עדיין לא מאמין שמדובר ב"נוחות". גם בפקקים, החלפת הילוך אורכת בין חצי שניה ל2 שניות גג. זה בדיוק כמו להתחבר למכשיר הנשמה רק בשביל "הנוחות".

רכב ידני דורש יכולת נהיגה גבוהה יותר. ואני מאמין שיש השפעה בין סוג הגיר שאנשים מעדיפים על יכולות הנהיגה שלהם.

 

אם כבר ציינת את ה 108 שזה רכב מיני, נסה גם את הפיאט פנדה. אם אני לא טועה ממד לאחרונה הפסיקו למכור אותה אבל אולי נשאר משהו ואם לא, יש הרבה ביד 2 והיא עם גיר ידני בלבד, חסכונית באמת ונוחה…היתה לי פנדה 2011 (הדור הקודם) למשך 3 שנים ופשוט נהניתי לנהוג בה. הגיר שלה כיפי מכל הבחינות, לרבות מיקום מוט ההילוכים. עוד אופציה - סוויפט חדשה ידנית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אם ה-108 על הפרק אז מדוע לא אחותה C1?

גיסתי רכשה כזו, חדשה וידנית, לפני כ-4 חודשים.

 

ירדה מההיצע עם תחילת שיווק הדגם המעודכן (בעל 72 כ"ס במקום 69).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם אוהב ונהנה מאוד מגיר ידני, אבל לא מבין את ההתמרמרות של הרבה אנשים כלפי רוב העולם שמעדיף אוטומט, אם תחשוב על זה בצורה אבסולוטית, לא תמצא הרבה הגיון בלקנות רכב ידני, מבחינת ביצועים יש היום תיבות אוטומטיות טובות יותר, גם מבחינת חיסכון בדלק, והחיסכון במחיר הרכב לא נראה לי משמעותי.

כל עוד אין לך הנאה אקטיבית מההתעסקות בנהיגה אני לא רואה טעם מספיק משכנע לעייף את הרגל והיד.

זה כמו שיש אנשים שיעדיפו מיכשור שיעשה להם את העבודה לבד במבטח ויש כאלה שאוהבים להתעסק לבד, לחתוך לרסק לטחון או לא יודע מה, אין סיבה להתמרמר אחד על השני.

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע לגבי רוב העולם אבל רוב אירופה נוהגים על ידני, זה גם יותר זול וגם עניין של תרבות כנראה. הסיבה למרמור (לפחות שלי) היא שזה מוזר שבישראל בה יש יוקר מחייה גבוהה אנשים עדיין משלמים כעשרת אלפים שקלים יותר על רכב כדי לחסוך לעצמם את הטרחה הנוראית שבהחלפת הילוכים. עכשיו ברור לי שאם אתה עומד כל יום שעה בפקק באיילון ידני זה לא בישבילך אבל בישראל יש המון תושבי פריפריה שלא בהכרח עומדים בפרקים כבדים יום יום וגם הם קונים כמעט כולם אוטומט

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר לפריפריה או פקקים. לרוב האנשים רכב הוא כלי להגיע ממקום למקום במינימום מאמץ. לא מעניין אותם אם יש דוושה שלישית והילוכים. אין מה לעשות, רכב עם תיבה אוטומטית זה נוח יותר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לא יודע לגבי רוב העולם אבל רוב אירופה נוהגים על ידני, זה גם יותר זול וגם עניין של תרבות כנראה. הסיבה למרמור (לפחות שלי) היא שזה מוזר שבישראל בה יש יוקר מחייה גבוהה אנשים עדיין משלמים כעשרת אלפים שקלים יותר על רכב כדי לחסוך לעצמם את הטרחה הנוראית שבהחלפת הילוכים. עכשיו ברור לי שאם אתה עומד כל יום שעה בפקק באיילון ידני זה לא בישבילך אבל בישראל יש המון תושבי פריפריה שלא בהכרח עומדים בפרקים כבדים יום יום וגם הם קונים כמעט כולם אוטומט

 

קודם כל, גם באירופה יש פקקים - ובמטרופולינים הגדולים לא פחות גרוע מבישראל.

 

דבר שני, עובדתית - גם באירופה המכירות של רכבים אוטומטים שוברת שיאים.

 

לדוגמא באירלנד שהייתי עכשיו ברדיו היה כתבה על זה שאחת מכל 3 רכבים שנמכרו ב2018 נמכרו עם גיר אוטומטי - שיא של כל הזמנים במכירות רכב אוטומטי באירלנד ונתון דומה גם בבריטניה.

VW Golf TRENDLINE 2018 1.4TSI DSG7 - Company car

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...