Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה מיני או סופר מיני אוטומטית עד 25K

חשוב לי רכב אמין, נוחות נסיעה , חסכוני.

 

 

חשבתי עד כה על אופציות רבות כמו:

מאזדה 2 , סיריון , פיאסטה , גולף(בעיה ששותה דלק) , סוזוקי ספלאש , אלטו.

 

האמת שאני לא הכי מבין ברכבים לצערי והייתי שמח אם מישהו היה מייעץ לי על רכב טוב במחיר כזה.

מה מבין הרכבים הבאים הכי עומד בדרישות שלי ? ואם יש דגם נוסף שאתם ממליצים אשמח לדעת עליו.

פורסם

סריון בתקציב הזה לדעתי כבר מיושנת.

הייתי בודק פיאסטה לפני מתיחת פנים עם מנוע 1.4.

איכות חומרים טובה לעומת רוב המתחרות באותם שנים, 7 כריות אוויר, המנוע מרגיש עצל לצד צריכת דלק לא מרשימה אבל כך גם רוב המתחרות באותם שנים.

מזדה 2 זריזה יותר אך כדאי לחפש ברמת איבזור דינמיק, מעבר לתוספת איבזור לעומת אקטיב, בדינמיק גם 6 כריות אוויר לעומת 2 באקטיב.

 

הספלאש כניראה אופציה היותר חיסכונית אך בעלת תא מטען קטן יותר.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
סריון בתקציב הזה לדעתי כבר מיושנת.

הייתי בודק פיאסטה לפני מתיחת פנים עם מנוע 1.4.

איכות חומרים טובה לעומת רוב המתחרות באותם שנים, 7 כריות אוויר, המנוע מרגיש עצל לצד צריכת דלק לא מרשימה אבל כך גם רוב המתחרות באותם שנים.

מזדה 2 זריזה יותר אך כדאי לחפש ברמת איבזור דינמיק, מעבר לתוספת איבזור לעומת אקטיב, בדינמיק גם 6 כריות אוויר לעומת 2 באקטיב.

 

הספלאש כניראה אופציה היותר חיסכונית אך בעלת תא מטען קטן יותר.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

היי אחי, קודם כל תודה רבה על התגובה המפורטת ועל העזרה.

 

אתה מתכוון לפיאסטה עד שנת 2012 עם מנוע 1.4 נכון ? כי משנת 2013 היא עברה מתיחת פנים.

לפי מה שהבנתי המתיחת פנים דווקא כן עזרה לה עם ביצועים מרשימים יותר, וחלק אומרים שהתיבה הרובוטית היא בעייתית.

אז לא בטוח איזו שנה כדאי 2012 או 2013 (לדעתי בתקציב אפשרי גם להכניס 2013).

 

תוכל לדרג לי ככה לפי דעתך מה היית לוקח מבין כל האופציות? (מזכיר שהכי חשוב לי לפי הסדר אמינות, נוחות בתא הנוסעים בעיקר , חסכוני , ביצועים טובים)

פורסם
היי אחי, קודם כל תודה רבה על התגובה המפורטת ועל העזרה.

 

אתה מתכוון לפיאסטה עד שנת 2012 עם מנוע 1.4 נכון ? כי משנת 2013 היא עברה מתיחת פנים.

לפי מה שהבנתי המתיחת פנים דווקא כן עזרה לה עם ביצועים מרשימים יותר, וחלק אומרים שהתיבה הרובוטית היא בעייתית.

אז לא בטוח איזו שנה כדאי 2012 או 2013 (לדעתי בתקציב אפשרי גם להכניס 2013).

 

תוכל לדרג לי ככה לפי דעתך מה היית לוקח מבין כל האופציות? (מזכיר שהכי חשוב לי לפי הסדר אמינות, נוחות בתא הנוסעים בעיקר , חסכוני , ביצועים טובים)

יש לי במשפחה פיאסטה 2015 עם הגיר הבעייתי אין בעיות אולי קצת בעיטות של באמאש'ך מה אתה רוצה שמאיצים מ0 הרכב מפגין אמינות די טובה

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...