Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי חושפת ASX 2020 מתוחת פנים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דווקא יכולת להתחרות יש לה והיא גם עושה את זה לא רע.

גם בסיכום שנת 2018 וגם בנתון של ינואר השנה, מדובר על אחד הרכבים הנמכרים בסגמנת.

בעיני רבים יש לו את הסמל הנכון, את התצורה הנכון, גם מערכות בטיחות יש לו והוא גם אחד המרווחים בסגמנת, אם לא ה_.

 

אין לי ספק שגם אחרי מתיחת הפנים, שעכשיו היא בולמוסית עוד יותר, הוא ימשיך להימכר יפה.

 

בשוק הישראלי השמרן יחסית מיצובישי עוד איכשהו מחזיקה את הראש מעל המים, אבל באירופה ובארה״ב המכירות שלהם הן קטסטרופה. הנה לדוגמא נתוני המכירות בשוק האמריקאי בנובמבר 2018. מיצובישי בקושי עברו במכירות את פורשה. אודי מכרו יותר מכפול, טסלה יותר מפי 3, מרצדס יותר מפי 4. כמעט כל הסוכניות של מיצובישי בארה״ב נסגרו. פשוט לא קונים את הסחורה הממוחזרת שלהם.

פורסם

אין להם מה למכור לאירופאים.

בזמן שיצרנים אחרים השכילו לתלות במחלקות המו״פ שלהם פלקטים של גולף ופולו ולהגיד ״כזה״, במיצובישי לא נותר כסף אפולו לפלקט.

ביום שהם קברו את הקולט ובהמשך גם את הלנסר, נגזר גורלם בשוק האירופאי.

גם את האקליפס קרוס הם פיתחו כחלק מתנאי הרכישה על ידי רנו-ניסאן.

היום (טרם ראינו את ההשפעות של רנו-ניסאן) מה שמחזיק אותם מעל המים, וגם זה עם שנורקל, זה השוק המקומי ובעיקר השוק הסיני.

כל הרכבים שאנחנו רואים היום, כולל החתן הטרי (לא ממש), עם החזית הבלמוסית ועיטורי הכרום הגסים, זאת פניה ברורה לשוק הסיני.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם
עיצוב פנים ללא עיצוב.
עצוב פנים

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

הפרדוקס הוא שדווקא השיפורים הזעירים האלה ללא שינויים מרחיקי לכת יוצרים מכוניות אמינות להפליא, במיוחד בהשוואה למתחרים שקופצים לטורבו/רובוטי ונכווים שוב ושוב.

 

בקיצור, אמינות לא מוכרת כלי רכב.

יהיה מעניין לחשב מה זול יותר - תצרוכת דלק נמוכה עם אמינות גרועה ותיקונים יקרים לעומת תצרוכת דלק גבוהה עם אמינות מופתית.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
עיצוב פנים מיצובישי לנסר ג'ט פייטר.. ברוכים הבאים ל2008

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

ג'ט פייטר? זה נראה כמו דשבורד של פורד טרנזיט מונית שירות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הקריאיטיב של היבואן, שיווק לפני עשור את הלאנסר, כjet fighter, זאת הייתה בדיחה, מיצובישי היום, היא צל של מה שהיא היתה לפני 2 עשורים, אין לה כסף למו'פ, היא מחכה לניסאן שתתן לה חלקים מודרניים.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

יש לכולכם תפיסה מצויינת של המובן מאליו. כל נסיון להשוות את מיצובישי ליצרן גדול אחר, מיותר. לחטיבת הרכב של מיצובישי אין אמצעים כלכליים לפיתוח ליין מכוניות חדש, וזה המצב כבר כמה שנים טובות. המיקוד של מיצובישי הוא בכלי צמ"ה, אנרגיה, בניה, ייעוץ פיננסי ועוד. חטיבת הרכב היא גרגיר חול, שכבר לא בראש סדר העדיפויות של החברה.

×
×
  • תוכן חדש...