Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בפתרון יקר חשמלאי רכב יכול לאלתר משהו ובפתרון זול יש באיקאה מנורה עצמאית לארונות שתוכל להדביק על חלק פלסטיק כלשהו.

פורסם

נדהמתם כי ידעתם שיש אבל מישהו גנב את הנורה, או שלא בדקתם את הדבר מראש אפילו שנראה שזה חשוב לכם?

פורסם
נדהמתם כי ידעתם שיש אבל מישהו גנב את הנורה, או שלא בדקתם את הדבר מראש אפילו שנראה שזה חשוב לכם?

 

לא דימיינו שהרכב שנת 2019 זול / יקר ככל שיהיה לא תהיה תאורה פנימית ליושבי הספסל האחורי.

פורסם

אין מה להשאיר לדמיון. בודקים הכל במעמד בחינת\הזמנת הרכב, במיוחד אם יש משהו שחשוב לך שיהיה ברכב.

פורסם

אני אגלה לך עוד משהו שאין בארונה, כיוון למטה/למעלה של חגורות הבטיחות מקדימה. ככה זה שקונים את הדגם ה"לאו קוסט" של מותג פולסווגן.

להורים שלי יש סיאט ארונה ובאמת מרגישים שחסכו פה ושם על דברים שבדגמים אחרים של הקונצרן יש. כניראה שעם הזמן תגלה עוד כמה דברים חסרים שברחו לי מהראש כרגע. אבל סהכ יצא שהם לא חסכו בדברים כמו בטיחות שזה בסדר.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

בדיוק הסיבה שלא קניתי את האחרונה החדשה. הרכב עצמו נראה טוב והנסיעה בו יחסית נוחה. אבל וזה אבל גדול יש תחושה שהורידו כל חלק אפשרי כדאי לחסוך בעלויות כמו לדוגמה הידית אחיזה אור בבגאז׳ ועוד.

 

אגב אין מה לעשות כולנו בני אדם כולם מפספסים כל מיני דברים קטנים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
בדיוק הסיבה שלא קניתי את האחרונה החדשה. הרכב עצמו נראה טוב והנסיעה בו יחסית נוחה. אבל וזה אבל גדול יש תחושה שהורידו כל חלק אפשרי כדאי לחסוך בעלויות כמו לדוגמה הידית אחיזה אור בבגאז׳ ועוד.

 

אגב אין מה לעשות כולנו בני אדם כולם מפספסים כל מיני דברים קטנים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

התנהלות אופינית לתוצרת אירופאית.

לרכבים אמריקאים או קוראנים זה לא קורה בדרך כלל

פורסם

אני קניתי רכב קוריאני, המודל הפשוט.

מגיע עמוס וגדוש. בדיוק אתמול נזכרתי בשירשור הזה ובדקתי שיש לו תאורה פנימית אחורית. שם לא חסכו בכלום.

פורסם

גטס 2003 יש חגורות מתכווננות.

מקווה שיש גם 2 חורים בגג לחמור שקונה את המותג במחיר הזה וזה מה שמקבל.

בהצלחה!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

מה נפלתם עליו? אז הוא הופתע שאין תאורה לספסל האחורי. זה לא שהוא ימכור את הרכב עכשיו.

הוא קנה רכב ולא בדק משהו שלדעתו הוא טריוויאלי ועכשיו הוא מופתע/מבואס. בפעם הבאה הוא ישים לב לזה, ולעוד דברים.

לפות"ש, סע ברכב ותהנה ממנו. הכל בסדר.

פורסם
גטס 2003 יש חגורות מתכווננות.

מקווה שיש גם 2 חורים בגג לחמור שקונה את המותג במחיר הזה וזה מה שמקבל.

בהצלחה!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אתה גאון, יש ברכב דברים שאין בהרבה מכוניות מודל 2019. נכון דברים קטנים שהתרגלנו אליהם כסטנדרט אין אבל דברים אחרים וגדולים בטיחותים יש ויש. מקוה שאתה לא נוסע ביונדאי גטס עד היום.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

באמת קצת משעשע,יונדאי גטס, מכונית שנמכרה ברוב מכריע בגרסה ללא מערכת ABS, אבל חגורה מתכוונת יש. מקווה שזה יועיל כשהגלגלים ננעלים בבלימה בכביש רטוב.

פורסם (נערך)
אני אגלה לך עוד משהו שאין בארונה, כיוון למטה/למעלה של חגורות הבטיחות מקדימה. ככה זה שקונים את הדגם ה"לאו קוסט" של מותג פולסווגן.

 

פיאט בראבו 2011 (סנסיישן): חגורות מתכווננות, מערכת עם USB לאודיו, ודיבורית בלוטוס מקורית.

ג'ולייטה 2012 (דיסטיקטיב): חגורות לא מתכווננות, אין USB, אין בלוטוס.

אז בעצם הג'ולייטה היא גרסת הLOW COST המאוחרת של מרכבת האלים פיאט בראבו? :roll:

עריכה אחרונה על ידי Murzilka

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

×
×
  • תוכן חדש...