Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצחיק שיש פה אנשים שחושבים שבגלל שברכב קוריאני/יפני/אמריקאי לא חסכו על מנורה אחת זה אומר משהו.

תאמינו או לא, אם לא חוסכים במקום אחד, אז חוסכים במקום אחר.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
אתה גאון, יש ברכב דברים שאין בהרבה מכוניות מודל 2019. נכון דברים קטנים שהתרגלנו אליהם כסטנדרט אין אבל דברים אחרים וגדולים בטיחותים יש ויש. מקוה שאתה לא נוסע ביונדאי גטס עד היום.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

 

נוסע גם על גטס 1.6 מאובזרת עם כריות אויר abs וגם סאן רוף [emoji16] צלצל שתתיקע אגיע לחלץ אותך חבר

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

האם פות"ש או מישהו ממגיבי שרשור זה טרח לבדוק האם הסיבה שאין תאורה לנוסעים היא 1. היבואן לא הזמין אופציה זו 2. אין בכלל אופציה מהיצרן.

 

אם התשובה היא 1, אז אין קשר להיות היצרן גרמני/צרפתי/איטלקי/אמריקאי/יפני/קוריאני/קזחי/טטרי/בורמזי.

חזיר דיזל

פורסם

90% מהחשמלאים יעשו לך טרור בתא מטען עם ההתקנה, ממליץ לשכוח ולהנות מהיתרונות.

 

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

לרכבים אמריקאים או קוראנים זה לא קורה בדרך כלל

כייף ללמוד ממך דברים רק שהם לא ממש נכונים.

 

1. יונדאי I20 שנת 2004 אין תאורה אחורית אלא רק תאורה אחת משותפת לנוסעים מאחורה ולנהג+נוסע ממוקמת מעל הראש.

 

2. יונדאי I20 אין התראה על מפלס שמן או נוזל קירור נמוך.

 

3. יונדאי I20 אין התראה על מנורות חיצוניות שרופות.

 

שכחתי שרוב אם לא כול מערכות הבטיחות ומחשבי הרכב הם פרי תכנון וייצור גרמני הנעשה על-ידי בוש לכן זה לא רכב קוריאני.

איזה כייף לי :)

פורסם
מה נפלתם עליו? אז הוא הופתע שאין תאורה לספסל האחורי. זה לא שהוא ימכור את הרכב עכשיו.

הוא קנה רכב ולא בדק משהו שלדעתו הוא טריוויאלי ועכשיו הוא מופתע/מבואס. בפעם הבאה הוא ישים לב לזה, ולעוד דברים.

לפות"ש, סע ברכב ותהנה ממנו. הכל בסדר.

 

דווקא יכול להיות משעשע, מודעה ביד2 - "מוכר בצער רב עקב חוסר תאורת תא נוסעים מאחור". שינוי מרענן מ"מוכר בצער רב עקב טיסה לחו"ל/קבלת רכב מהעבודה" :D

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

×
×
  • תוכן חדש...