Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חבל שחוסכים דווקא בצמיגים,איזה אכזבה לגלות את זה אחרי כמה חודשים

עריכה אחרונה על ידי סוזוקי4
מופיע סוזוקי במקום סיאט
פורסם

איזה מותג מורכב על הרכב ?

כל היצרנים הגלובלים מייצרים היום גם בסין , תהיה ספציפי יותר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם (נערך)

ידוע, הגיעו גם על הארונה שקיבלה אמי לפני ארבעה חודשים.

 

https://www.tyrepress.com/2018/03/gitisynergye1-selected-as-original-equipment-tyre-on-seat-arona-city-crossover/

 

וגם לפעמים מגיעים על פולקסוואגן T קרוס.

 

מגיעים רק ברמת הגימור הבסיסית, ב-FR מקבלים הנקוק או ברידג'סטון.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אילו היה מדובר ביבוא של מוצר מדבקה רנדומלי ללא בקרת איכות ורק משיקולי מחיר, הייתי מבין את האכזבה. אבל חברה סינית שהשקיעה וטרחה להקים מרכז פיתוח באירופה, לשכור ידע מקומי, ולהתאים את הסחורה לצרכי שוק היעד - מה הבעיה פה בדיוק?

 

נהפוך הוא, אני רואה בזה צעד חיובי שעשוי להרים את הסטנדרטים אצל שאר היצרנים הסיניים בכך שיראה להם שיש למה לשאוף, ויעודד השקעה נוספת במוצרים עתידיים באיכות גבוהה יותר.

 

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

אני מבין לחלוטין את האכזבה של פות״ש. כשאתה קונה רכב חדש בסכום לא מבוטל, אתה מצפה לאחד מהמותגים המובילים, ובעיקר לא לקבל תחושה ש״התקמצנו״ עליך. באשר למרכזי הפיתוח, זה בסדר כשאתה קונה צמיגים אחרי כמה שנים, למרות שגם זה לא עושה לי חשק להתקרב אליהם (אבל זאת דעתי בלבד), לא כשאתה קונה רכב חדש. גם צמיגי הנקוק שמרכיבים על רכבים אחרים בקונצרן הם לא איזה מי יודע מה...

עריכה אחרונה על ידי imprezadude
פורסם
לפני שעה, סוזוקי4 כתב:

איזה אכזבה לגלות את זה אחרי כמה חודשים

לא הבנתי מה קרה אחרי כמה חודשים?

 

לא מתקבל שום תירוץ, פיתוח בגרמניה וכו וכו, לא רוצה את ה$%^& הזה על הרכב הגרמני החדש שלקוח קונה במיטב כספו.

לא זה ולא רכב סיני.

 

אגב, להנקוק שהמגיב מעלי השמיץ יש צמיגים מעולים. לא יודע על איזה דגם הוא מדבר אבל הVentus Prime מעולה.

 

 

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, amosbmw כתב:

לא הבנתי מה קרה אחרי כמה חודשים?

 

לא מתקבל שום תירוץ, פיתוח בגרמניה וכו וכו, לא רוצה את ה$%^& הזה על הרכב הגרמני החדש שלקוח קונה במיטב כספו.

לא זה ולא רכב סיני.

 

אגב, להנקוק שהמגיב מעלי השמיץ יש צמיגים מעולים. לא יודע על איזה דגם הוא מדבר אבל הVentus Prime מעולה.

 

 

שים לב מה רשמתי... צמיגי הנקוק שמותקנים על רכבים אחרים בקונצרן (כלומר, k425, Kinergy Eco) - אלו צמיגים בינוניים לכל היותר, כשראיתי איך הם מתייבשים ונסדקים בתנאים לא כ״כ גרועים, בלשון המעטה, גם אחרי משהו כמו 30 אלף קמ, ואחרי פחות משלוש שנים.

 

ונטוס פריים הם צמיגים טובים, אך מה לעשות שלא ראיתי שמרכיבים אותם על הרכבים האלה.

עריכה אחרונה על ידי imprezadude
פורסם (נערך)
לפני שעתיים, imprezadude כתב:

שים לב מה רשמתי... צמיגי הנקוק שמותקנים על רכבים אחרים בקונצרן (כלומר, k425, Kinergy Eco) - אלו צמיגים בינוניים לכל היותר, כשראיתי איך הם מתייבשים ונסדקים בתנאים לא כ״כ גרועים, בלשון המעטה, גם אחרי משהו כמו 30 אלף קמ, ואחרי פחות משלוש שנים.

 

ונטוס פריים הם צמיגים טובים, אך מה לעשות שלא ראיתי שמרכיבים אותם על הרכבים האלה.

 

הקינרג'י הגיעו על מידות קטנות, במידות הגדולות יותר ועל רכבי אאודי הגיעו הונטוס פריים.

לא הייתי מזלזל בהנקוק, לאור העובדה שגם פורשה מקאן ואאודי SQ7 הגיעו איתם כצמיגים מקוריים.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
  • אהבתי 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

איך בדיוק זה התגלה אחרי כמה חודשים?

 

אם מלכתחילה לא שמת לב שמשהו לא בסדר, או שאין לך יכולת להבחין בין צמיג טוב לרע, או שהצמיג שהורכב לא כזה רע.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לפני 4 שעות, סוזוקי4 כתב:

חבל שחוסכים דווקא בצמיגים,איזה אכזבה לגלות את זה אחרי כמה חודשים

אז הם היו בסדר כמה חדשים. 

מה רע ?

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני 29 דקות, alechko01 כתב:

רק צמיגים סינים ברכב ? אם תחפור לעומק תגלו עוד הרבה חלקים ברכב שמייצרים בסין ולא רק צמיגים 

 

מה הקשר? יש הבדל עצום בין יצור סיני וייצור מערבי בסין.

 

יש הבדל עצום בין צמיגים סיניים וצמיגים מיוצרים בסין על ידי חברות מערביות.

 

הצמיג הזה GitiSynergyE1 מקבל ציונים רעים מאוד, אפשר לעשות גוגל.

 

הייתי מחליף את כולם עצמאית, כי זה בא מהיצרן, ואין מה לעשות עם זה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 5 שעות, imprezadude כתב:

שים לב מה רשמתי... צמיגי הנקוק שמותקנים על רכבים אחרים בקונצרן (כלומר, k425, Kinergy Eco) - אלו צמיגים בינוניים לכל היותר, כשראיתי איך הם מתייבשים ונסדקים בתנאים לא כ״כ גרועים, בלשון המעטה, גם אחרי משהו כמו 30 אלף קמ, ואחרי פחות משלוש שנים.

 

ונטוס פריים הם צמיגים טובים, אך מה לעשות שלא ראיתי שמרכיבים אותם על הרכבים האלה.

 

ארונה 1.5 FR מפברואר 2022 הגיעה עם הנקוק ונטוס פריים 3 על ג'אנט 17. אגב הקודמת מ-2018 הגיעה עם קונטיננטל אקו קונטקט 2 שהיו מאכזבים מאוד בגלל רעש ובלאי שהגיע מאוד מוקדם.

פורסם
לפני 16 שעות, amosbmw כתב:

לא מתקבל שום תירוץ, פיתוח בגרמניה וכו וכו, לא רוצה את ה$%^& הזה על הרכב הגרמני החדש שלקוח קונה במיטב כספו.

לא זה ולא רכב סיני.

 

שנות התשעים התקשרו וביקשו שתחזיר את הסרט שאתה חי בו. טוב שלא אמרת 'רכב מפירמה ידועה'. 😉

 

באשר לרכב סיני, יש לא מעט שווקים בעולם שבהם זו הדרך היחידה בה רוב האוכלוסיה תוכל להרשות לעצמה מכונית חדשה. לדעתך עדיף שימשיכו לנסוע בגרוטאות המתפרקות והמזהמות שלהם?

 

×
×
  • תוכן חדש...