Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"המשפחתית הכי טובה שהכסף שלכם יכול לקנות, בפער ענק, אבל אתם לא תקנו אותה", או -


dani666
שימו לב! השרשור הזה בן 1697 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דרך אגב בפולקסווגן גולף פלוס שבבעלותי, אורך של 4.20 ס"מ בלבד ובסיס גלגלים של 2.58 בלבד (כמו של רכב סופר מיני מודרני), המושב האחורי גם כן נע על מסילה, אבל המושב צר ונכנס הרחק אחורה בין בתי הגלגלים האחוריים.

 

התוצאה היא מרווח רגליים במושב האחורי מהגדולים בשוק הרכב, בסדר גודל של ג'מוסים כמו סקודה קודיאק, פולקסווגן טיגוואן, טויוטה ראב 4, טויוטה קורולה (הקורולה לא ג'מוס מבחינת גודל חיצוני אבל מרווח הרגליים גדול מאד) וכיוצ"ב. (ועדיין יש גם תא מטען בנפח יפה של 400 ליטר אבל זה כבר נושא אחר).

 

מנגד לאור כך שהמושב האחורי צריך להיכנס בין בתי הגלגלים הוא צר והמושבים האחוריים מסתיימים בדיוק בצידי הרגליים של יושבי המושב האחורי, אין שום עודפים של המושב בצדדים מאחר ובתי הגלגלים נמצאים שם.

 

בפיקאסו בו יש 3 מושבים נפרדים לא ניתן להזיז את המושבים אחורה בין בתי הגלגלים מאחר והם רחבים יותר. התנועה של המושבים היא קדימה יותר מהגלגלים האחוריים.

 

המרווח לרגליים במושב האחורי סביר- ממוצע, הוא פשוט לא מהגדולים ביותר. בגרנד פיקאסו המרווח לרגליים כבר גדול משמעותית.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כרכב לנהוג בו,לא נהניתי-הישיבה גבוהה,מרגיש מגושם על הכביש.

 

תנוחת הנהיגה היא בהחלט גבוהה ממשפחתית סדאן, עם זאת הוא ממש לא מרגיש מגושם. הוא מרגיש חד מאוד ועם השילוב של המנוע והגיר, גם התגובות דוושה שלו מצויינות. קשה לומר שהוא על גבול הספורטיבי כי הוא לא מבחינת מתלים, אבל אם תיקח אותו למסלול - הוא יפתיע רכבים שנחשבים 'ספורטיביים'.

 

קנייה מעניינת, ולמרות שבכללי אני מפגן, קשה לי עם הקביעה בכותרת.

רכב שאין לו מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות לא יכול להיחשב ל"משפחתית הכי טובה שהכסף שלכם יכול לקנות" בשנת 2019. במחיר הזה ניתן לקנות נירו משומשת, איוניק משומשת ועוד כמה רכבים עם מערכות בטיחות. לדעתי, במיוחד במוביל נוסעים, עדיף לוותר על מרווח ולקבל בטיחות.

כשחיפשתי לפני כשנה רכב, המחסור במערכות בטיחות היו הסיבה העיקרית שפסלתי את הרכב הזה אפילו לפני בדיקה.

המשפט המצוטט נרשם היה נכון לדעתי למועד פרסום המבחן שערכתי לרכב. היום, העדר מערכות הבטיחות המקוריות אכן בעוכריו.

עדיין, כשלובינסקי פרסמו כאן שיש להם כמה יחידות של פיקאסו 5 מקומות מודל 17 עם 0 ק"מ ב 105,000 ש"ח, ללא מערכות בטיחות מקוריות, בהחלט שקלתי ברצינות לקנות אחת כזו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"אשמח אם מישהו במקרה יודע מה הגמישות של המושבים בשורה השנייה על המסילות שלהם".

 

ב C3 פיקאסו זה 15 ס'מ. ב C4 זה לפחות אותו כנ'ל וייתכן שיותר (ככל שהתרשמתי מראיה ברכבים שבדקתי עכשיו).

זה הכל? חשבתי שזה משמעותי יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שצריך חלקים לסיטרואן

 

לא יפה ללכלך ככה. אתה מכיר בעל סיטרואן שלא צריך חלקים?

 

הסיטרואן הזו היא אחלה רכב משפחתי. נוח, מרווח ושימושי ברמות.

 

שימו מחירונים בצד. רכב כזה במחיר כזה קשה מאוד למצוא. לא סתם הוא חיפש הרבה זמן.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

"זה הכל? חשבתי שזה משמעותי יותר"

 

לא יודי למה אתה צריך יותר. אם אין נוסעים מאחור אז יש שתי אופציות -

- הרגילה. הכסאות כמובן מתקפלין ומתקבלת רצפה שטוחה.

- מושב הכסא ניתן לקיפול אנכי (צמוד לגב המושב) ואז ניתן לדחוף משהו גבוה וצר בין השורה הראשונה לשניה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

-- ^ --

שים לב שברכב הזה בין המושבים הקדמיים יש תא אכסון ענק. התא הזה ניתן לניתוק ובהחלט ייתכן שאז היושב מאחורה באמצע יכול פשוט לפרוש רגליים קדימה (אני לא זוכר את המרווח בין הכסאות אבל הוא לא קטן).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

-- ^ --

שים לב שברכב הזה בין המושבים הקדמיים יש תא אכסון ענק. התא הזה ניתן לניתוק ובהחלט ייתכן שאז היושב מאחורה באמצע יכול פשוט לפרוש רגליים קדימה (אני לא זוכר את המרווח בין הכסאות אבל הוא לא קטן).

 

לא בגלל המרווח רגליים, בגלל הכסאות בטיחות הגדולים שלא משאירים מקום לרוחב המושב האמצעי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
למה אתה לא משתבש בTapatalk?

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אני מאמין במינימום התקנות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין את הקביעה הזו שסיטרואן קונים ב-X מתחת למחירון. כבר למדנו מזמן שלרכב נישה אין מחירון אמיתי (כמו למשל ה"מחירון" של הונדה S2000 או לנד קרוזר). עבור רכב נישה המחיר הוא כמה שהקונה מוכן לשלם, הטענה של כמה מתחת למחירון פשוט מגוכחת.

לנד קרוזר וS2000 זה רכבים נחשקים עם מקדם מגניבות/פוזה/ערך מוסף.

 

פיקאסו זה מיניוואן שזה טרן אוף אצל 89 אחוז מהאוכלוסיה, ועוד סיטרואן, מותג עם מוניטין מקביל לצרעת.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנד קרוזר וS2000 זה רכבים נחשקים עם מקדם מגניבות/פוזה/ערך מוסף.

 

פיקאסו זה מיניוואן שזה טרן אוף אצל 89 אחוז מהאוכלוסיה, ועוד סיטרואן, מותג עם מוניטין מקביל לצרעת.

 

גם למיניוואן יש ערך מוסף. לא כל הנהגים רוצים (או יכולים) להצטייד ברכב ספורט או שטח. אבל, וזה אבל משמעותי כרכב להובלת נוסעים בשילוב הטכנולוגיה (לזמנו) הוא בהחלט בתחום הנישתי ומחירון הוא בגדר המלצה בלבד.

 

בלי קשר לזה שלוי יצחק רוצח מחיר של צרפתיות

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

מקפיץ.

 

גם אני נפלתי.

 

החלום היה 3008 מבציר 2017, אבל המחירים (המטורפים, שנשארים מטורפים בגלל שכל חודש מעלים את המחיר של רכב חדש) והקילומטראז'ים גרמו לי לחשב מסלול מחדש. אני לא רוצה להתחתן עם רכב חדש שצבר הרבה קילומטרים, כי המטרה בהתחדשות היא לא רק שנת הייצור אלא גם שקט נפשי מכל מיני גומיות, בולמי זעזועים וחלקים שמתים מוות פתאומי אחרי 100K ק"מ. הפעם אני רוצה רכב צעיר עם ק"מ נמוך בשביל באמת להרגיש רכב שהוא...חדש.

 

הזכרונות הטובים מהקסארה פיקאסו 2007 שנמכרה לפני 7 חודשים (לאח של חבר פורום) עוד מהדהדים אצל בני הבית.

גם בנסיעה האחרונה לאילת, עם ה C4, הם נזכרו בפיקאסו ששנה שעברה שינעה אותנו לאילת - ואהבו אותה יותר מה-C4.

מסתבר שבאמת עבור הילדים (וגם האישה) - שפע המרחבים בתור הרכב, הראות המצויינת החוצה והישיבה המעט גבוהה (והנוחות המצויינת, ותא המטען הענק) פשוט גרמו לאהדה מאוד גבוהה (למרות שבהתחלה היה קשה להם לעכל אותו, אבל כשנסעו בו מייד התאהבו בו).

 

הטריגר הגיע לי דווקא מכיוון חברי אביעד (מחזיק 3008 דיזל ליסינג) שקיבל אחת ארוכה כרכב חילופי לכמה ימים - וכנראה שגם לו נפל קצת האסימון עם החבילה שהדגם הזה מציע.

משם זה המשיך לשיחה עם יואב (דיסקו) שקצת מכיר את השוק וגם בחן את הרכב וכמובן שלא פסחתי על ceyal שגם בחן את הגרסה הארוכה וקיבל ממני טלפון. זו הזדמנות מצויינת להודות לשלושתכם על החפירה הטלפונית :-D

בשלב הזה כבר עשיתי חושבים מה הנסועה שלי אל מול הפערים במחיר הרכישה (נכון להיום, פער של 25-30K שח בין 3008 מודל 2017 לפיקאסו קצרה 2017 עם נתונים דומים) והחלטתי שיש דברים בגו - והחלטתי לשים את פעמיי לראות C4-פיקאסו קצרה, 5 מושבים, מודל 16-17.

 

בסופו של דבר;

שמתי מקדמה על מודל 2017 (עליה לכביש 1/17), יד ראשונה פרטית, 37,000 ק"מ.

היסטוריה מלאה (טיפול ראשון אחרי שנה ו 16.8K ק"מ,טיפול שני גם כן אחרי שנה עם 31K ק"מ הכולל גם מצתים וסננים), הוצג בפניי רישיון הרכב המקורי עם שם הבעלים (פרטי) וגם ביצעתי נסיעת מבחן על הרכב (חייב לציין שהנוחות ברמה מאוד מאוד גבוהה).

מחשב הרכב אומר שצריכת הדלק הממוצעת הינה 7.8 ליטר ל 100 ק"מ (שזה 12.8 ק"מ לליטר). אני דיי מנחש שהאוטו ננהג בעדינות אחרת לא מבין איך גירדו ממנו כמעט 13 ק"מ לליטר.

מצבו של הרכב חדש לגמרי (בתא הנוסעים אין ולו סימן בודד שנפש חיה נגעה בו, לרבות פלסטיקה וכד').

הרכב עבר בדיקה ויצא ללא דופי, והיום אנחנו מתוכננים להעברת בעלות.

 

אני מקווה מאוד שהטיפול הקפדני למנוע ה 165 כ"ס ושגרת הטיפולים שהיבואן חתך כמעט ב 1/2 (!), יביאו את הרכב לרמת אמינות טובה (עם דגש על המנוע). בנוגע לשגרת הטיפולים - באמת, טרם שמעתי שבמנועי טורבו בנזין עם מצתי אירידיום\פלטיניום ירדו להחלפות כל 40K ק"מ (זה אומר שאם הגעת לטיפול שני עם 30K ק"מ, יחליפו לך ב 30K, כי עד הטיפול הבא אתה בחריגה) , זה מטורף אבל בתור אחד שמאמין בתחזוקה מונעת אני אומר שאם זה מה ששומר על המנוע ומצמצם את מספר התקלות הפוטנציאליות - אדרבה.

 

אנקדוטה שקשורה לעניין:

 

את הבוקר, אגב, התחלתי בלובינסקיטרייד - שם פגשתי נציג מאוד נחמד ושירותי, ולמרות שלא היה להם שום רכב כזה במגרש (הכל באחסנה לפני השבחה) הסברתי לו את חששותיי מהמנוע הארור. גם הוא טען שההבדל בין ה 156 ל 165 הוא תהומי מבחינת אמינות.

באופן ספטנטי הוא נכנס למחשב ואמר לי תבחר איזה רכב שאתה רוצה, ותראה שבאף אחד מהם לא בוצעה החלפת מנוע או משהו שקרוב לזה.

בחרנו כמה רכבים עם קילומטראז'ים רצחניים (!) שזה אומר מודל כאלה משנת 2016 עם 230K ק"מ בקירוב, ובאמת - לא היה שום מנוע שעבר שם קטסורופה. כן היו פה ושם תלונות של נורת צ'ק אנג'ין (ובאחד מהם הוחלף ממיר קטליטי אחרי איזה 200K ק"מ) אבל מעבר לזה בשום מקרה לא היה מנוע שעבר קטסורופה (בוכנות שבורות או החלפה של מנוע קומפלט וכד').

חייב לציין שזה מעט הרגיע אותי.

מאחר ואני מודע לרגישות של הנ"ל, ואצלנו נוסעים נסיעות קצרות - אני אחליף שמן כל 6 חודשים ולא כל שנה. לטווח הרחוק זה ישמור על מכלולי המנוע בצורה מיטבית. עוד החלפה של שמן עם סנן, בשבילי זה עניין של 250-300 שח - לא קטסטרופה. כמו כן אני שוקל ברצינות לבצע באופן מייד את עניין המעקף שמציעים על גבי הרשת בכל הקשור לנושא מיחזור אדי השמן שפוגע באיטום שסתומים היניקה לטווח הרחוק.

 

עדכונים בהמשך.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1697 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...