Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

התפתחה דליפה מינורית במערכת החימום הפנימית, עוד לא נבדק אם מדובר ברדיאטור הפנימי או בתשתית שלו.

בנוסף החימום מתפקד רק בנסיעה ולא בעמידה (מפוח תקין כלומר סל"ד משאבת מים משפיע).

התופעות התפתחו בשבוע אחד, בוודאות במערכת הפנימית צד נוסע מימין לתעלת גיר, לא מעוניין במעקף.

 

1. תתכן חדירת אוויר למערכת קירור מנוע עד תיקון (בהנחה שמיכל התפשטות יישאר מלא)?

2. חימום בסלד נסיעה עלול להיגרם מחדירת אוויר ליחידת החימום או בהכרח סתימה?

3. כמה מסובך הפירוק בספלאש אוטו' 2009? אם יש pdf אשמח.

4. הערכת מחיר לתיקון במוסך (ספציפית עבור ספלאש)?

 

תודה!

 

 

 

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

עם הרבה סבלנות, עדינות וזוג ידיים ימניות לא אמורה להיות לך בעיה בפירוק וההרכבה. תזמין את החלק בעצמך בתור התחלה. העבודה כמובן מצריכה פירוק כל הדשבורד והקונסולה. במוסך ינוע בין 2000 ל 3000 שח ולא בטוח שלא יהיו רעשים מווברצים אז אם תוכל לעשות בעצמך רק תרוויח.

פורסם

תודה על התגובה, מלבד עצלנות אין מניעה אמיתית ויש ניסיון טוב.

אם המחיר יהיה מעט יותר נמוך ממה שנקבת כנראה כן אתן למוסך לבצע.

האם יש הכוונה לספר מלבד היינס (חינמי אינטרנטי אפילו לא מפורט, רק שאעריך את מידת הפירוק)?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

אם יש את הרצון אז צריך רק את היכולת ורוץ על זה. בספר היינס אני גם לא חושב שקיים תיעוד כלשהו לכך. בכל מיקרה אם ההיגיון שלך בריא אתה תאתר איך הדש בורד מחובר , זה יצריך גם פירוק או השכבה של ההגה כולו. מניסיון של כמה דשבורדים אל תמהר...תמרח על זה יומיים שלוש אבל תעבוד מסודר וסבלני. אתה תראה שתגיע לתוצאה המושלמת.

פורסם

שים לב שבמהלך הפירוק תצטרך להתעסק בצורה כזו או אחרת עם כריות האוויר, לכן כדאי שתדעי בדיוק מה אתה עושה ואיך

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

פורסם

עבודה מורכבת לפעם ראשונה עם פוטנציאל נזקים גדול.

מתעסקים עם כריות אויר, הגה ויש גם מערכת מיזוג, שקרוב לוודאי צריך לרוקן ולטעון מחדש ולזה נדרש ציוד מיזוג יעודי.

 

לא הייתי ממליץ לחובבן לבצע עצמאית פעם הראשונה.

פורסם
עם הרבה סבלנות, עדינות וזוג ידיים ימניות לא אמורה להיות לך בעיה בפירוק וההרכבה. תזמין את החלק בעצמך בתור התחלה. העבודה כמובן מצריכה פירוק כל הדשבורד והקונסולה. במוסך ינוע בין 2000 ל 3000 שח ולא בטוח שלא יהיו רעשים מווברצים אז אם תוכל לעשות בעצמך רק תרוויח.

זו ממש לא עבודה מתאימה לכול אחד. לכתוב מילים כמו סבלנות עדינות וזוג ידיים ימניות זה נשמע טוב על גבי הפורום אבל בפועל בלי שרטוטים כיצד ואיך מפרקים חלקים מסויימים+ניסיון טכני אין שום סיכוי שהעבודה תהייה ברמה טובה ממכונאי שביצע עבודה כזו עשרות פעמים ויודע בדיוק איפה נקודות התורפה.

 

הצעתי לפנות למוסך ולשלם את הסכום הנדרש.

איזה כייף לי :)

פורסם
זו ממש לא עבודה מתאימה לכול אחד. לכתוב מילים כמו סבלנות עדינות וזוג ידיים ימניות זה נשמע טוב על גבי הפורום אבל בפועל בלי שרטוטים כיצד ואיך מפרקים חלקים מסויימים+ניסיון טכני אין שום סיכוי שהעבודה תהייה ברמה טובה ממכונאי שביצע עבודה כזו עשרות פעמים ויודע בדיוק איפה נקודות התורפה.

 

הצעתי לפנות למוסך ולשלם את הסכום הנדרש.

 

עם הגיון בסיסי ועדינות ואופציה לעבוד על זה בכייף בלי למהר וללא מיגבלה של זמן לא אמורה להיות שום בעיה. ממה שאני מבין הוא גם דיי בעניין עם נסיון מינימלי אז למה לא..יבורך בהצלחה. מילא היה מדובר על הפרש כספי קטן אבל ההפרש בין עבודה עצמאית לבין מוסך ייתסכם במעל 1000 שח וזה המון במיוחד לאור העובדה שאני דיי בטוח שהוא יעשה עבודה טובה יותר.

פורסם

כל אחד אחראי למעשיו...שאני עושה עבודה כלשהי לא משנה אם לי או לאחרים אז האחריות היא עליי זה ברור אבל אם מישהו רוצה לעשות בעצמו אז זה ברור שהאחריות היא עליו. לכן...אנחנו בגדר ייעוץ פה ואני גם דיי בטוח שהבחור יודע זאת. גם שאתה מחליף מנורה לבד אתה לוקח אחריות. ואף אחד גם לא יכול להבטיח לו שאיפה שהוא יעשה ייקחו אחריות אם משהו יישתבש. יש לי חבר עם סקודה ראפיד שעל החלפת נורה דפקו לו את כל הפנס ולא מוכנים לקחת אחריות...מורשה אגב. עד היום הוא נוסע עם פנס עקום שכל טסט עושים לט טובה שמעבירים אותו.

פורסם

אז תהיה אחראי על העצות שאתה נותן.

סיפורים על מוסכים שעושים נזק יש וגם סיפורים על חובבנים שעושים נזק וזה ממש לא הנושא.

אגב זאת ההיתה שאלה רטורית. לא באמת היה נדרש את תגובתך.

פורסם

סיפורים על מוסכים שעושים נזק יש וגם סיפורים על חובבנים שעושים נזק (נכון מאוד) וזה ממש לא הנושא.

לא חסר בפורום סיפורים על חובבנים שעושים נזק או נזקים לרכב בזמן טיפול בדברים הכי פשוטים כגון : החלפת שמן מנוע, פלגים ועוד...

 

אני יכול להעיד על עצמי שבפעם הראשונה שהחלפתי רדיאטור חימום בגולף דור 2 עם מזגן בהתקנה מקומית בלי ספרות מתאימה זה היה סיפור מהסרטים והנזקים שגרמתי הם לא מעטים במיוחד לפלסטיקים שונים בזמן הפירוק וגם לדשבורד עצמו כאשר ניסיתי להוציאו מהרכב.

 

אין תמונות מכיוון שהדבר נעשה בתקופת הצנע :-(

איזה כייף לי :)

פורסם
אז תהיה אחראי על העצות שאתה נותן.

סיפורים על מוסכים שעושים נזק יש וגם סיפורים על חובבנים שעושים נזק וזה ממש לא הנושא.

אגב זאת ההיתה שאלה רטורית. לא באמת היה נדרש את תגובתך.

זה לא עניין של אחריות לעצות. הבחור פתח שירשור כדי לראות אם קיימת האופציה שהוא יכול לבצע זאת בעצמו...אז כן..ניתן לביצוע באופן עצמאי. לכל תיקון ולו הכי קטן כמו הנורה שהזכרתי יכולות להיות השלכות וכשלים בדרך וברור שצריך לקחת זאת בחשבון. אם הוא לא היה רוצה לחשוב על הכיוון של לנסות לבד אני מניח שהשירשור לא היה ניפתח או לפחות היה מנוסח אחרת מבחינתו. אני מאוד בעד אבל הוא זה שמחליט בסוף מה לעשות לאור התגובות.

פורסם

גם פה אתה טועה.

פות"ש ביקש להבין עד כמה זה מסובך, רצה הסבר כתוב מספר הרכב וגם הצעת מחיר של מוסך.

לא סיפקתשום דבר מאלו, רק הטעית שזה "עבודה סבבה לחובבן המתחיל, יאללה צא לדרך!"

מבקש ממך להמנע מכך להבא, רק אם אתה באמת מכיר את העבודה ויודע שזה אפשרי לחובב הרכב המצוי.

פורסם (נערך)

חברים תיאלצו לסלוח לי שלא אתייחס לדיון שנכנסתם אליו, אני אולי לא הכי פעיל בפורום אך יודע כמה הנושא הזה טעון.

 

היה חשוב לי לדעת מה המורכבות, יצא לי כמה עשרות פעמים להוריד דשבורד קומפלט (תקופה קצרה גם בתור עבודה), ועדיין כבר מהתגובה הראשונה ושאר הודעותיכם הבנתי שזה לא פירוק רק של אזור תא הכפפות-רדיו אז החלטתי שאין לי סבלנות להתעסק עם זה הפעם ואתן למוסך לטפל בתקלה.

 

תודה על תרומתכם לפורום!

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Moonlight Theory

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

×
×
  • תוכן חדש...