Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס A-CLASS - שני צעדים קדימה, אחד לאחור.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אף פעם אף אחד לא העיז לבקש 270000 ש"ח על מכונית קטנה עם מנוע 1.3 ליטר.

הם כנראה רוצים להבדיל את עצמם מהחברות האחרות, רוצה מרצדס אז תשלם.

הלוח שעונים נראה ממש טוב

 

 

371_with_-Launch-Edition-black-1.jpg

 

בארץ זה נראה הרבה פחות יפה, המסך השמאלי הוא רק 7 אינץ ולא כמו בתמונה.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
בארץ זה נראה הרבה פחות יפה, המסך השמאלי הוא רק 7 אינץ ולא כמו בתמונה.
תלוי ברמת הגימור, יש רמות גימור שנראות ככה ויש כאלה עם מסך קטן יותר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

על מה אתה מדבר? הA Class החדשה רכב פרימיום קומפקטי חלומי.. אבל לדעתי מי שמשקיע כבר עדיף לו שישקיע על A250 ברמת גימור AMG Line... 330,000 שאולי קצת שווים את זה. נחכה עוד 3-4 שנים ואולי נקנה A35 יד שניה :)

פורסם
על מה אתה מדבר? הA Class החדשה רכב פרימיום קומפקטי חלומי.. אבל לדעתי מי שמשקיע כבר עדיף לו שישקיע על A250 ברמת גימור AMG Line... 330,000 שאולי קצת שווים את זה. נחכה עוד 3-4 שנים ואולי נקנה A35 יד שניה :)

 

אז 335 אלף על האצ'בק או 15 אלף פחות על, סתם נניח, C350e...

 

דילמה דילמה...

פורסם (נערך)
אז 335 אלף על האצ'בק או 15 אלף פחות על, סתם נניח, C350e...

 

דילמה דילמה...

בתכלס? הייתי בוחר בA250 AMG Line... כי הC350e לא מעניינת אותי... והאמת דווקא עליה נהגתי ועל הA החדשה לא. אבל תא הנוסעים של הA החדשה לוקח את הC בלי למצמץ. בנוסף, שני הרכבים פונים לקהל שונה... הקהל של הC מבוגר הרבה יותר שמחפש בעיקר מכונית סלון.

אני מאד מאד אוהב טכנולוגיה מתקדמת ברכבים.. וסוף סוף אתה מקבל אבזור טכנולוגי של רכבים שעולים 500-600K מינימום (כמו הE והS) ברכב שהוא במחיר יותר נורמלי (תלוי למי, לי לא אבל בעוד כמה שנים אולי כן כיד שניה.. כשC תיישר קו ותעלה כפול לעומת יד שניה של A)

הרכב הזה נראה מבפנים כמו אייפון על גלגלים... לי זה עושה את זה יותר מהC קלאס (על הקופה הייתי יותר מתלבט כי היא מדהימה מבחוץ... אבל בקרוב תגיע גרסאת הסדאן אז..) ואני מבין לגמרי את מי שפחות מעדיף.

כל מה שאמרתי היה לגבי רמת האבזור הגבוהה ביותר.

עריכה אחרונה על ידי AsafRS
פורסם
בתכלס? הייתי בוחר בA250 AMG Line... כי הC350e לא מעניינת אותי... והאמת דווקא עליה נהגתי ועל הA החדשה לא. אבל תא הנוסעים של הA החדשה לוקח את הC בלי למצמץ. בנוסף, שני הרכבים פונים לקהל שונה... הקהל של הC מבוגר הרבה יותר שמחפש בעיקר מכונית סלון.

אני מאד מאד אוהב טכנולוגיה מתקדמת ברכבים.. וסוף סוף אתה מקבל אבזור טכנולוגי של רכבים שעולים 500-600K מינימום (כמו הE והS) ברכב שהוא במחיר יותר נורמלי (תלוי למי, לי לא אבל בעוד כמה שנים אולי כן כיד שניה.. כשC תיישר קו ותעלה כפול לעומת יד שניה של A)

הרכב הזה נראה מבפנים כמו אייפון על גלגלים... לי זה עושה את זה יותר מהC קלאס (על הקופה הייתי יותר מתלבט כי היא מדהימה מבחוץ... אבל בקרוב תגיע גרסאת הסדאן אז..) ואני מבין לגמרי את מי שפחות מעדיף.

כל מה שאמרתי היה לגבי רמת האבזור הגבוהה ביותר.

מזל גדול שהטבע האנושי הופך את הצעצועים האלו מהר מאוד למשהו רגיל ולא מענין, בדיוק כמו צעצוע חדש לילד שעד מהרה מחפש את מה שיגרום לו לריגוש מחודש. עוד סיבה לשמור על הבורה שחוץ ממסך קטנטן בין מחווני המהירות וסיבובי המנוע, שלא מגלה יותר מדי אינפורמציה, אין בה שום דבר שמזכיר את הבורדל הצבעוני הזה. מסיח דעת מיותר.

פורסם
הפסקה האחרונה שלך לא מסתדרת עם השינוי שעשו בין הדור הקודם לנוכחי שיצא כעת.

הדור הקודם נשא סמל נכון ונראה נכון, אבל היה לפי כל הדיווחים לא ממש מרצדס מבחינת האיכות. אבל היה לא יקר כמו מרצדס. הנוכחית מקבלת ביקורות שהיא מרצדס אמיתית וגם המחיר בהתאם.

כך שאם היו רוצים להמשיך לדבר עם "אנשים רוצים להרגיש שיש להם, הרבה יותר מאשר באמת" הם לא היו עושים את השדרוג באיכות והמחיר שעשו כעת.

 

כי הסטנדרט עולה. ומה שריצה אתמול אדם שמחפש רכב ב-x כסף, לא ירצה אותו מחר. המטרה של הדגם נשארה אותה מטרה; להציע מרצדס לייט. (מדובר על הדגם הבסיס - v-180 urban)

פורסם

ב300 אלף אני קונה לנד קרוזר... לא מבין למה שמישהו יקנה צעצוע במקום הרכב אולי הטוב בעולם. (מבחינת אמינות וכו)

פורסם

אתה יודע מה?

לנד קרוזר חדש, פראדו, לא הייתי קונה.

ראית את סף ההטענה?! רצפה לא שטוחה, זוויתית, גבוהה נורא, בגלל שהיו צריכים לדחוף מתחת גלגל ספייר, ובארוך גם זוג מושבים, ולא אתפלא אם זרקו שם גם את מיכל האוראה. למה? למה בפאג'רו Q ובפראדו הקודמים הייתה רצפה נמוכה ושטוחה, והיום צריך להתפשר על דבר כל כך משמעותי, במיוחד ברכב שטח? אם כבר מדברים על נסיגה לאחור במודלים החדשים.

פורסם

רצפה גבוהה או לא רצפה גבוהה... עדיין A class מול לנד קרוזר כששתיהן עולות בערך אותו מחיר זה בדיחה עצובה. זה כמו וילה בארסוף לעומת דירת סטודיו.

אובייסלי גם לקסוס NX הוא אופציה לא רעה.

×
×
  • תוכן חדש...