Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לקבל ייעוץ קטן ממביני עניין

 

אנחנו מעוניינים לרכוש בריכת שחיה לגג.

 

מדובר בבריכה מהסוג הזה או משהו בסגנון:

 

http://www.pool.co.il/product/%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%94%D7%9B%D7%9C-%D7%9B%D7%9C%D7%95%D7%9C-%D7%A7%D7%9C%D7%90%D7%A1%D7%99%D7%A7-%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%AA-bestway-%D7%9E%D7%9C%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%98%D7%A8%D7%94-100201404-%D7%97%D7%93%D7%A9-2018-56442

 

הבריכה תמוקם מעל לחדר הממ"ד שיש בבית. השאלה היא האם הגג יעמוד בעומס? או שצריך לבדוק את זה עם בעל מקצוע?

 

אודה לעוזרים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בפירוש חכה לאיש מקצוע!

כשהמים במנוחה מדובר בעומס של 1 טון ל 1 מ"ר. עם אנשים בפנים ותזוזות של המים יכול להגיע לעומס רגעי/נקודתי גבוה בהרבה.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

לא מזמן ראיתי בריכה 2.5*2*0.8 במרפסת תלויה

מרוב חלחלה התחצפתי ועליתי לדירה. הדיירים לא הבינו מה אני רוצה מהחיים שלהם, "כולה מים". פניתי לעיריה ולמחרת היא כבר לא היתה שם.

 

 

מעל ממ"ד זה נשמע כבר הרבה יותר סביר, כי הוא אמור לעמוד במשקלים הרבה יותר גבוהים - אבל כן, בהחלט, תתייעץ עם מהנדס.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

נתקלתי במו עיניי בבריכה כזאת בדיוק על גג (בלי שמות) - אמנם שום דבר לא קרס בתום עונת הרחצה

אבל לדעתי האישית והבלתי מחייבת זה היה יותר מזל משכל. חובה לבדוק.

 

שים לב שאי אפשר למלא אותה בדיוק לגובה של מטר, גובה המים הריאלי יותר קרוב ל-60 ס״מ,

מעבר לכך כל תזוזה קטנה תשפריץ החוצה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

עזרתם לי המון. אין מנוס מייעוץ עם בעל מקצוע. תודה!

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם (נערך)

אם משקל (מסה) של ליטר מים (1000 סמ"ק, או 10 ס"מ בשלישית) הוא כ-1 ק"ג בקירוב, אז בריכה של מטר על מטר, עם גובה מים של מטר גם כן, תשקול פי 1000 יותר, כלומר כ-1 טון (כל מימד גדול פי 10, כלומר פי 1000 בשקלול 3 המימדים).

 

מכאן שבריכה של 5 על 2 מטר, עם מים בגובה מטר, תשקול (בקירוב) 10 טון.

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם

בדר"כ בבריכה שממולאת עד הסוף לא מוסיפים משקל אדם כי משקלו מחליף את המים שהמשקל סגולי שלהם די דומה.

מה שכן בעומס לוקחים משקל של בריכה מלאה.

-עומס שימושי בגג רגיל זה 150 ק"ג למ"ר.

עומס שימושי למרפסת זה 350 ק"ג למ"ר.

בדר"כ גג מרוצף מחשיבים אותו כמרפסת.

בכל מקרה חסר.

בשביל לראות בפועל אם מספיק צריך לחשב.

היתרון שמעל ממ"ד יחסית בקלות ניתן להוסיף קורות פלדה שיעבירו עומס לקירות, מן הסתם צריך להתייחס לאיטום וכו'.

פורסם

מי ממלא בריכה עד למצב שבו מים נשפכים כשהוא נכנס?

 

אם ממלאים מטר [שזאת הדוגמא הנדונה], אז שפת הבריכה 120~

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
אשמח לקבל ייעוץ קטן ממביני עניין

 

אנחנו מעוניינים לרכוש בריכת שחיה לגג.

 

מדובר בבריכה מהסוג הזה או משהו בסגנון:

 

http://www.pool.co.il/product/%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%94%D7%9B%D7%9C-%D7%9B%D7%9C%D7%95%D7%9C-%D7%A7%D7%9C%D7%90%D7%A1%D7%99%D7%A7-%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%AA-bestway-%D7%9E%D7%9C%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%98%D7%A8%D7%94-100201404-%D7%97%D7%93%D7%A9-2018-56442

 

הבריכה תמוקם מעל לחדר הממ"ד שיש בבית. השאלה היא האם הגג יעמוד בעומס? או שצריך לבדוק את זה עם בעל מקצוע?

 

אודה לעוזרים.

 

 

שלום.

הבריכה שאתה מעוניין להתקין תשקול כ 8 טון. משקל גבוה בהרבה ממה שממ"ד יכול לשאת ולא מתוכנן לכך.

ממליץ להתייעץ עם קונסטרוקטור שיתכנן פתרון עמיד.

פורסם
מי ממלא בריכה עד למצב שבו מים נשפכים כשהוא נכנס?

 

אם ממלאים מטר [שזאת הדוגמא הנדונה], אז שפת הבריכה 120~

הכוונה בשביל עומס לתכנון.

ברגע שמילאת עד הסוף זה עומס מירבי שכולל מצב שנגיד הבריכה ממולאת עד 20 ס"מ מתחת ואנשים נכנסים ומעלים את המים עד לקצה.


×
×
  • תוכן חדש...