Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זקוק לעזרה לגבי דוח לא צודק.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לפני כחודש אמא שלי קיבלה מכתב מבית משפט והיא צריכה לשלם 360ש"ח קנס. לאחר בירור התברר שהדוח המקורי נרשם בשנת 2001 על שמה למרות שהרכב בבעלות חברה שבא היא עובדת. " פס זוהר אחורי דהוי/מטושטש " כך רשום בדוח. הסכום המקורי היה 130 ש"ח ואף פעם לא קיבלתנו את הדוח הזה הביתה. זאת הפעם הראשונה שהיא רואה את הדוח, היא אפילו לא זוכרת שמישהו אמר לה משהו על זה.

החברה לא רוצה לשלם את הדוח בטענה שהדוח נרשם על שמה והיא מחוייבת לבדוק את הרכב לפני כל נסיעה. מה שלא נראה לי הגיוני, כי היא ממש לא אמורה לעשות "טסט" לרכב כל פעם שהיא יוצאת מהבית.

מה עושים עכשיו? היא לא רוצה לשלם כלום, הרכב לא שלה בכלל.

 

תודה לעוזרים.

פורסם

לפי מה שאני יודע (אבל שלי גם עובד חברה)עם אתה מקבל דוח והרכב רשום עלייך החברה לא אמורה לשלם!,ביצעת עברה צודק לא צודק אתה משלם.

יש דבר כזה שנקרא עירעור,שאמא שלך תשלח מכתב ובו: שלא נשלח לה מעולם הדוח הזה,ולכן המחיר לא צודק,ושיגעו איתה לפשרה שהיא כן תשלם אך שהמחיר ירד(גש לבית משפט,שתודע שהיא עשתה עברה והמחיר ירד)

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם
שלום לכולם,

לפני כחודש אמא שלי קיבלה מכתב מבית משפט והיא צריכה לשלם 360ש"ח קנס. לאחר בירור התברר שהדוח המקורי נרשם בשנת 2001 על שמה למרות שהרכב בבעלות חברה שבא היא עובדת. " פס זוהר אחורי דהוי/מטושטש " כך רשום בדוח. הסכום המקורי היה 130 ש"ח ואף פעם לא קיבלתנו את הדוח הזה הביתה. זאת הפעם הראשונה שהיא רואה את הדוח, היא אפילו לא זוכרת שמישהו אמר לה משהו על זה.

החברה לא רוצה לשלם את הדוח בטענה שהדוח נרשם על שמה והיא מחוייבת לבדוק את הרכב לפני כל נסיעה. מה שלא נראה לי הגיוני, כי היא ממש לא אמורה לעשות "טסט" לרכב כל פעם שהיא יוצאת מהבית.

מה עושים עכשיו? היא לא רוצה לשלם כלום, הרכב לא שלה בכלל.

 

תודה לעוזרים.

לדעתי, פס זוהר מטושטש אינו כלול בדברים שהגיוני שנהג יבדוק לפני נסיעה.

מה שיותר מטריד הוא למה היא קיבלה את הדו"ח רק עכשיו... והאם היא קיבלה את הדו"ח המקורי ביד.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

היא לא קיבלה את הדוח המקורי אף פעם, רק את זה.

עמית, לפי מספר הרכב מדובר ככל הנראה בסקודה (09) פליסיה. לא ידוע איזה שנה. החליפו לה הרבה רכבים.

פורסם

השאלה בעצם מתייחסת לתקנת חובת הדבקת פסים זוהרים.

סקודה עם סיומת (09) קיים גם בשנתון 96', אך בשנתון זה אין כל חובה בפסים זוהרים.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

יש לקחת בחשבון שמדובר כבר במכתב של בית המשפט - כלומר ככל הנראה זהו פסק דין ,ולכן יש להתייחס אליו ברצינות כדי למנוע עיקולים וכו'.

 

 

מאוד מוזר לי כל העניין. תוכל לתת עוד פרטים ?

בעיקרון , על דו"חות ברכב חברה חלה התיישנות לאחר שנתיים.(ואם הייתה מסירה , שלוש שנים מכל מסירה).

בקש לראות אישורי מסירה על הדו"ח , ו/או ברר בחברה מי ומתי העביר על שם אמך ומדוע היא לא קיבלה את הדו"ח.

 

דו"ח כזה אמור להימסר לה ביד ,משוטר. היא לא זוכרת את האירוע?

פורסם
כיצד הגיע הד"וח על שמה???

ירון מאיר

בדואר.

זה מה שמנסים להבין, איך דו"ח שהיא מעולם לא קיבלה ולא נמסר לה הגיע אליה על שמה.

כמו שנכתב, היא צריכה לברר לידי מי הגיע הדו"ח המקורי.

 

האם רק אמא שלך משתמשת ברכב? או שעוד עובדים או אנשים נוסעים בו בעבודה?

 

 

נ.ב אם זה רכב עבודה אז אני מנחש שהוא יחסית חדש, מה שאומר שלא חלה עליו חובת הדבקת מחזירי אור, או שזהו רכב ישן?

פורסם

בגלל זה אמרתי לדרוש לראות את הדוח המקורי ואז להסיק מסקנות כאשר המקור או העתק ממנו נמצא מול העיניים הדברים יותר ברורים.

zx 1.8 coupe

×
×
  • תוכן חדש...