Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ומישהו יודע אולי. איך אני מסדר את זה שהרכב ננעל לבד ? אני פותח תרכב ובמידה ואני לא מכניס תסוויץ הוא פשוט ננעל לבד איך אפשר לבטל ?

פורסם

תתקן כולם כול את עניין הזה שהדרישה פסיבית שלך לא מנוטרלת ברגע שפותחים דלת..

מבחינת מחשב נעילה הרכב סגור ולכן גם המכסה דלק סגור..

אולי אחד החברים פה בפורום מהאזור שלך עים vag-com יוכלו לסרוק ולאתר תקלה.

אל תמהר עים ההחלפה של הרכיב הזה.

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם (נערך)
תתקן כולם כול את עניין הזה שהדרישה פסיבית שלך לא מנוטרלת ברגע שפותחים דלת..

מבחינת מחשב נעילה הרכב סגור ולכן גם המכסה דלק סגור..

אולי אחד החברים פה בפורום מהאזור שלך עים vag-com יוכלו לסרוק ולאתר תקלה.

אל תמהר עים ההחלפה של הרכיב הזה.

 

אני לא כל כך הבנתי אותך אשמח שתסביר את עצמך שוב

יש לי שתי תקלות. אחד זה הרכיב שלא פותח את הדלת מיכל דלק בעת לחיצה.

רכיב שבור הוזמן כבר רכיב מחול אבצע את זה לבד.

תקלה שניה ברגע שאני פותח את האוטו ובמידה ואני לא שם את המפתח בסוויץ האוטו ננעל. אחרי מספר דקות לא משנה אם הדלת פתוחה או לא. הוא פשוט נועל תרכב. יש אפשרות לבטל את זה ? במחשב הרכב איך אני מגיע למחשב

עריכה אחרונה על ידי maor21303
פורסם

הכוונה הייתה שזה לא תקין עניין דריכת הדלת.

ושנית אני מקווה שאחד החברים פה יעזור לך עים התוכנה vag-com וישנה לך את ההגדרה של נטרול בעת פתיחת דלת ולא סוויץ..

שנית.. החלק שציינת נשבר לדעתי מזה שלא נפתחה דלתית הפתח מכיבן שברגע שמנטרלים את הנעילה היא אמורה להיפתח, ואצלך יש בעיה בהגדרות הרכב..

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם (נערך)
האם כשאתה פותח דלת אחרת (לא דלת נהג) הנעילה בכל זאת נדרכת שוב?

 

 

ברגע שאני פותח את הרכב עם השלט. במידה ואני לא שם את המפתח בסוויץ הרכב ננעל לאחר דקה שתיים באוטו אטומטי. גם שהדלת שליד הנהג פתוחה הרכב מבצע נעילה. של כל הרכב כולל מיכל הדלק

 

איך אפשר לסדר את ההגדרות האלה ? שלא ינעל את עצמו אלא אם כן אני נועל. זה פשוט מחרפן

יש מישהו באזור אם VAG שיוכל לסרוק לי את הרכב ולסדר לי את ההגדרות ? של הנעילה

אני גם בנשר

עריכה אחרונה על ידי maor21303
×
×
  • תוכן חדש...