Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עבודה אחרי צבא


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז סיימתי צבא לפני כמה חודשים ואני רוצה למצוא עבודה טובה. רוב החבר'ה שאני מכיר היו ב8200 אז קימבנו אותם בעבודות הייטק ומה שלא יהיה אבל לי לא היה שירות צבאי משמעותי בגלל בעיה רפואית, אז אני "תקוע"

 

אני קצת אבוד עצות כי אני לא כ"כ יודע לאיזה כיוון ללכת, למה לצפות, וכו'. אפשר להגיד שהכשרון שלי הוא השפה האנגלית כי זה ברמת שפת-אם אצלי. לא יודע אם זה יתרון גדול או לא. הכל באנגלית פשוט בא לי בקלות. דיבור עם אנשים מחו"ל, כמה מכירות שעשיתי בפורומים בחו"ל, וכו'.

 

יש למישהו הצעה\טיפים? אני לא רואה את עצמי עובד כעבד באיזה תחנת דלק או משהו בסגנון. לא שיש בזה משהו רע חלילה, פשוט לא בשבילי.

 

אשמח להכוונה מחכמי הפורום. הכל יתקבל בברכה.

 

ד"א - אני יודע שפתחו פה שרשור בעבר על משהו דומה, אבל רציתי משהו שהוא יותר מכוון אלי.

פורסם

יש בהיי קיו חיפושים אחר דוברי אנגלית לקורס אנגלית מדוברת. נסה לשלוח קו"ח.

יש כל מיני קורסים כאלו בכל מיני חברות.

יש לך מכירות ושירות לקוחות באנגלית. אחלה משרה. אפשר גם להגיע עם הבונוסים לשכר יותר גבוה ממה שחברים שלך עושים (מן הסתם לא קבוע בכלל).

יש לך באוף טופיק משהו שפרסם משתמש בשם אור, עם אחלה שכר אם אתה מוכן לקרוע את התחת 6 ימים בשבוע.

 

במה תרצה לעסוק בעתיד?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

שלחתי לאור ה"פ לפני כמה ימים, מחכה עדיין לתשובה. כנראה שלא רלוונטי יותר.

 

בנוגע לכל המשרות של המכירות וכו' זה קצת hit or miss אבל אני ינסה לחפש באתרים למינהם.

 

 

את האמת אני לא כ"כ יודע מה אני רוצה לעשות בעתיד. אני רוצה כרגע למצוא משהו טוב (יחסית, כי אין כ"כ הרבה דברים טובים לחיילים משוחררים ללא שירות צבאי משמעותי) ושהחשיבה על מה לעשות בעתיד תבוא מתוך רצון ולא מתוך לחץ.

פורסם

אם יש לך רקע במחשבים, יש דרישה גבוהה לאנשי helpdesk דוברי אנגלית.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
שלחתי לאור ה"פ לפני כמה ימים, מחכה עדיין לתשובה. כנראה שלא רלוונטי יותר.

 

בנוגע לכל המשרות של המכירות וכו' זה קצת hit or miss אבל אני ינסה לחפש באתרים למינהם.

 

 

את האמת אני לא כ"כ יודע מה אני רוצה לעשות בעתיד. אני רוצה כרגע למצוא משהו טוב (יחסית, כי אין כ"כ הרבה דברים טובים לחיילים משוחררים ללא שירות צבאי משמעותי) ושהחשיבה על מה לעשות בעתיד תבוא מתוך רצון ולא מתוך לחץ.

רלוונטי, שלחתי פרטית

Miata ND2

 

פורסם

מה הכוונה "שירות צבאי משמעותי"?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

^אני חושב שמאוד קל לפרש את זה לפי פותח האשכול.

שירות בתפקיד (ככל הנראה טכנולוגי) שיתרום למציאת עבודה באזרחות.

פורסם
מה הכוונה "שירות צבאי משמעותי"?

 

מה שבנאור אמר. אולי פירשתי את זה לא נכון כי בתאכלס כל תפקיד בצבא הוא משמעותי ותורם, אבל המשמעותי בהקשר שלי הוא של מציאת עבודה.

פורסם

מה עשית בצבא? אולי בכל זאת ניתן למצוא עבודה שמתבססת על הכישורים שרכשת באיזשהו תפקיד, גם אם לא היית תוכניתן או משהו בסגנון.

 

ואם אתה מתכנן לימודים בקרוב, אז תסתכל על העבודה ככלי לחסכון כסף שישמש אותך בלימודים. כנראה שלא תמצא משרה מדהימה במיוחד, אם כי ניתן למצוא דברים טובים יחסית, מבחינת תנאים ומבחינת שכר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
שלחתי לאור ה"פ לפני כמה ימים, מחכה עדיין לתשובה. כנראה שלא רלוונטי יותר.

 

בנוגע לכל המשרות של המכירות וכו' זה קצת hit or miss אבל אני ינסה לחפש באתרים למינהם.

 

 

את האמת אני לא כ"כ יודע מה אני רוצה לעשות בעתיד. אני רוצה כרגע למצוא משהו טוב (יחסית, כי אין כ"כ הרבה דברים טובים לחיילים משוחררים ללא שירות צבאי משמעותי) ושהחשיבה על מה לעשות בעתיד תבוא מתוך רצון ולא מתוך לחץ.

אז תתמקד באמת בעבודות שיסבו לך קצת הנאה וכסף טוב. בגדול אין שום בעיה עם מנוחה ואין שום בעיה עם לקרוע את התחת, אפילו בשתי עבודות (זה הגיל). תחליט מה בא לך ואיך. אני כן התפשרתי על הנאה ועבדתי קצת בעבודה ששנאתי, אבל עשיתי כסף ממש טוב. זה היה טוב עבורי, כי זה אישש לי שאני מעדיף פחות כסף ויותר מטרות והנאה מהדרך. לא החזקתי שם יותר משנה והלכתי לעשות משהו שאני אוהב. בהתחלה זה היה תמורת פחות כסף והיום תמורת יותר.

לגבי מה ארצה לעסוק. באמת כדאי שזה לא יהיה מתוך לחץ. אני ממליץ, כשתרגיש שהרגע מתקרב, להתחיל לדבר עם אנשים מכל מיני תחומים. מה הם אוהבים יותר ופחות. אני חפרתי להרבה אנשים, גם פה בפורום וגם בחיים, ברמה שהגעתי להורים של חברים לא הכי קרובים, או חבר של איזה נותן שירות שאני מכיר.

 

בהצלחה באזרחות :)

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...