Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים.

ברשותי סוזוקי בלנו 2001 אוטומט שעברה 220,000 קמ. מטופלת באהבה כל 10k.

בימים האחרונים בזמן הנסיעה בבוקר (רק בבוקר, רק הנסיעה הראשונה) הרכב נוסע כרגיל עד שהוא צריך לעלות מהילוך שלישי לרביעי (אזור ה 70 קמש).

הרכב פשוט לא מעלה להילוך רביעי, לא משנה מה אני עושה, רק עצירה בצד, דימום מנוע והנעה מחדש פותרת את הבעיה (עד הבוקר שלמחרת).

יש לכם רעיון ממה נובעת הבעיה ואיך אפשר לפתור אותה?

תודה רבה.

פורסם

במידה ואח"כ במשך היום כאשר המנוע חם, ההילוך ה 4 משתלב - הדבר תקין.

 

במספר רכבים יפנים וקוראנים משנות ה 90-2000+ , ב 5 דקות הראשונות כאשר המנוע קר

הממסרה מתוכננת למשוך קצת הילוכים, ולא לשלב הילוך עליון עד להתחממות המנוע והממסרה.

הדבר נועד לחמם את הממסרה והמנוע, ולמנוע נזק.

 

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
במידה ואח"כ במשך היום כאשר המנוע חם, ההילוך ה 4 משתלב - הדבר תקין.

 

במספר רכבים יפנים וקוראנים משנות ה 90-2000+ , ב 5 דקות הראשונות כאשר המנוע קר

הממסרה מתוכננת למשוך קצת הילוכים, ולא לשלב הילוך עליון עד להתחממות המנוע והממסרה.

הדבר נועד לחמם את הממסרה והמנוע, ולמנוע נזק.

 

 

 

 

אייל.

 

אתה לגמרי צודק רק מה שמוזר שכיבוי והנעה מחדש פותרים זאת וזה גם משהו שהוא חש רק בימים האחרונים.

פורסם

תודה רבה על התשובה!

כמו שמאור 30 כתב זה התחיל רק בימים האחרונים (אחרי ארבע וחצי שנים שהרכב בבעלותי) וזה מה שמוזר...

×
×
  • תוכן חדש...