Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצבר בן 6


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קניתי מצבר varta כחול עם אחריות ל 20 חודשים.

חודש לפני סוף האחריות התחיל לעשות לי בעיות עם התנעה חלשה. שבועיים לפני סוף האחריות הרכב כבר לא הניע.

הלכתי לתחנת השירות שלכם.

התחילו הסיפורים.

הנציג מחבר את המכשיר הדיגיטלי שלו מראה לי שהמצבר תקין דקה אחרי שהגעתי אליו.

זה האלטרנטור.... אולי יש זליגה...

בדיקה בלי עומס על המצבר. (ככה נראה לי. חבל שלא רשמתי את הדגם של המכשיר לבדוק מה הוא עושה בדיוק ובאיזה עומס הוא בודק את המצבר)

 

לטענתו המצבר תקין.

 

אחרי ויכוחים איתו שטוען שהבעיה באוטו שלי...והמצבר תקין...

ושאני אקח את האוטו לחשמלאי כי המצבר מבחינתו תקין...

אחרי שעמדתי שאני לא משלם לחשמלאי ואיפה אמצע עכשיו חשמלאי ושאני מגיע אליו אחרי הנעה עם כבלים.

שלח אותי למוסך קרוב אליו לבדיקה של חשמלאי....

אחרי שזה בדק כמו שצריך עם עומס וזליגות ואלטרנטור הגיע למסקנה שהאוטו בסדר והבעיה במצבר והוא חלש.

המליץ לנציג מהתחנה המורשה להחליף לי את המצבר.

ורק ככה המצבר הוחלף.

 

אז מה היה לנו פה?

בדיקה של התחנה המורשה שמבחינתה הכל בסדר....והבעיה ברכב שלי.

בדיקה של חשמלאי רכב במוסך אחר עם עומס ובדיקת זליגות שאומר שהמצבר חלש.

 

ורק אז החלפת המצבר.

וגם הוחלף למצבר שחור (המצבר התקול היה כחול).

פורסם

אני קניתי מצבר varta כחול עם אחריות ל 20 חודשים.

חודש לפני סוף האחריות התחיל לעשות לי בעיות עם התנעה חלשה. שבועיים לפני סוף האחריות הרכב כבר לא הניע.

הלכתי לתחנת השירות שלכם.

התחילו הסיפורים.

הנציג מחבר את המכשיר הדיגיטלי שלו מראה לי שהמצבר תקין דקה אחרי שהגעתי אליו.

זה האלטרנטור.... אולי יש זליגה...

בדיקה בלי עומס על המצבר. (ככה נראה לי. חבל שלא רשמתי את הדגם של המכשיר לבדוק מה הוא עושה בדיוק ובאיזה עומס הוא בודק את המצבר)

 

לטענתו המצבר תקין.

לצערי ניתקלתי כבר מספר מקרים באנשי שירות של מצברים שאינם להם שום הסמכה בחשמלאות רכב או עברו הכשרה כולשהי בשימוש בציוד

לבדיקת מצברים לכן בהרבה מקרים הבדיקה שלהם לא מעידה על שום דבר.

 

לכאורה בדיקת מצב המצבר תחת עומס או בדיקה בעזרת בודק אלקטרוני היא פשוטה אבל גם את הבדיקות הללו צריך לדעת לבצע לפי הנחיות הייצרן המכשיר או לפי הנחיות ייצרן הרכב.

 

בדרך כלל לציוד לבדיקת מצברים קיימת גם אופציה לבדיקת האלטרנטור לכן אני מתפלא שאיש השירות לא בדק זאת.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...