Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן,

שמתי לב היום כשהזזתי את האוטו שיש שלולית קטנה של מים מתחת לפנס השמאלי הקדמי. אלו לא מים אדומים ולא שמן. לדעתי זה סתם מים רגילים. צילמתי בכל זאת את מיכל העיבוי:

20180129_175530.jpg

1.האם הגיוני שזה מים של מיכל הוישרים? אם כן, מהן האופציות לתקן את זה ומה העלויות?

2. שמתי לב אחרי עמידה של כמה דקות במקום כשהמנוע עובד שהמחוג עובר בקצת את האמצע:

ממה שאני יודע המחוג אמור לעמוד בדיוק על האמצע או קצת מזה. ואצלי הוא עובר ואפילו לא נסעתי..

זה תקין?

20180129_172627.jpg

עריכה אחרונה על ידי coolguy
פורסם

אצלי בפיאט בראבו, כך נמצא מד חום המנוע.

סביר מאוד שהנזילה היא של מי מתזי השמשה שיתכן שנוזלים מהמיכל, מנוע המתזים או רק צנורית

וכמובן שקודם כל צריך לאתר את מקור הנזילה.

בברכה - רפי לין

פורסם (נערך)
אצלי בפיאט בראבו, כך נמצא מד חום המנוע.

סביר מאוד שהנזילה היא של מי מתזי השמשה שיתכן שנוזלים מהמיכל, מנוע המתזים או רק צנורית

וכמובן שקודם כל צריך לאתר את מקור הנזילה.

בברכה - רפי לין

 

האם אני יכול לאתר את מקור הנזילה בעצמי או שז משהו שחייב לעשות במוסך? כמו כן, אם לא מוגזם מדי לבקש, תוכל להעריך מה עלות תיקון כל אחת מהאפשרויות שציינת?

תודה

 

ד.א, באיזה שמן מנוע כדאי להשתמש?

עריכה אחרונה על ידי coolguy
פורסם

אתה יכול לנסות לאתר את הנזילה אם תהיה לך גישה בעיקר מתחת למכונית.

אני מטפל בבראבו שלי במוסך מורשה היבואן (מצוין) והשמן מנוע הנו 5W40

שמגיע במיכל עם מנה קצובה לרכב של 2.9 ליטרים.

בברכה - רפי לין

×
×
  • תוכן חדש...