Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיר ברכב שלנו פורד פוקוס 2007 התחיל לזייף אחרי 140 אלף ק"מ בלבד.

אחרי בדיקה במוסך התגלה שאחד מהסולונויאידים מת וצריך להחליף\לשפץ את הגיר.

הציעו לנו גיר מיבוא ב3 אלף שקל כולל עבודה.

המוסך בדק לגבי השיפוץ וזה עולה יותר, סביב ה4.5 אלף שקל.

ניסיתי לייצור קשר עם מכון לשיפוץ גירים, הם רוצים שנביא את הרכב לבדיקה וזאת לא אופציה כי הרכב בקושי נוסע.

מה עדיף לעשות במקרה כזה?

פורסם

אני מדבר על גיר מיבוא עם ק"מ נמוך, לא מפירוקיה מקומית.

אפשר גם לשים אחד מפירוקיה מקומית במשמעותית פחות כסף, אבל המוסך המליץ לי לא לעשות את זה.

אני מתכוון לנסוע על הרכב עוד 30-40 אלף ק"מ.

אם מישהו יודע כמה עולה שיפוץ גיר כזה כולל התקנה? מאוד יעזור לי.

פורסם

חבל להחליף גיר אם התקלה היא כנראה רק בסולונואיד אחד במוח. תפנה למכון גירים תסביר להם את כל המצב ותשאל בכמה מתחיל תיקון הבעיה ובכמה זה יכול להיגמר בשיפוץ כללי.

פורסם

גם לי פעם מוסך יבואן המליץ על שיפוץ גיר מלא בגלל מיסב פגום ב 8400 ש"ח, אצל ספי המיסב הוחלף ב פחות מחצי מהצעת המחיר של המוסך.

 

ממליץ להתקשר לספי, הוא יכול לייעץ טלפונית.

פורסם

השיפוץ עולה כמו שליש מהאוטו הזה.

הסבירו לי שאם כבר סולונויד אחד התקלקל, כנראה הבאים גם בדרך להתקלקל.

להתקע כל פעם עם סולונואיד הבא זה גם לא פתרון טוב.

אני מעדיף או שיפוץ כללי או החלפה של הגיר באחד תקין.

מחישוב פשוט, במחיר של השיפוץ + גרירה אני יכול להחליף את הגיר פעמיים, אבל לא בטוח שאצטרך לעשות זאת.

אתקשר מחר לספי לבדוק מחיר.

פורסם

מהניסיון שלי סולונאיד אחד שהולך לא אומר שיש עוד בדרך אחריו

אתה יכול לשים גיר מפירוק יש 3 חודשי אחריות תוודא שהכל עובד כמו שצריך בתקופת האחריות

פורסם

לפעמים נזילה של מצבר על הצמה של הגיר תגרום לתקלת סולנואיד. לפעמים מחשב תקול יעשה בעית סולנואיד. אלו תקלות נפוצות במזדה ופורד. גם גיר חדש בארגז ישירות מהחברה לא יפתור את הבעיה.

גיר יבוא הכי חדש שתביא לפוקוס יהיה לפחות בן שמונה.

×
×
  • תוכן חדש...