Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני די בישורת האחרונה של ההתלבטות ונשארתי עם שני דגמים שמתאימים לתקציב ולצרכים שלי.

האחד: טויוטה ורסו 2013.

השני: שברולט אורלנדו 2014.

 

מדובר ברכב שצפוי לנסוע כ- 60-70 ק"מ ביום, כ- 75 אחוז מהנסיעה בדרך בינעירונית פתוחה והיתר בפקקים.

 

המלצות?

פורסם

מה הכמות וגילאי הנוסעים?

לאורלנדו יש יתרון במרחב פנים כללי, לטויוטה המבנה של השורה השניה יותר מוצלח ( 3 מושבים נפרדים שזזים על מסילה כל אחד בניפרד ).

כנראה לטויוטה תהיה ירידת ערך פחות גדולה. אורלנדו דיזל יותר חסכונית, בנזין בערך כמו ורסו.

לא מכיר את מחירי הטיפולים והביטוחים של אורלנדו, לטויוטה הם לא יקרים.

צריכת דלק של וורסו תהיה 1:11.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
תנסה לחשוב אולי על פיאט דובלו 7 מקומות קשה להשגה אבל יכול להתאים לכם!

 

הדובלו מסחרי, ידני ונדיר - לא נראה לי שיתאים לפות"ש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מבין שתי החלופות שצויינו, הטויוטה לוקחת ובגדול.

שילוב מנוע/גיר מוצלח הן מבחינת זמינות כח והן מבחינת צריכת דלק.

אמינות מצויינת (למרות שיש דיווחים על גיר אוטומט שמסיים את חייו מוקדם מהצפוי - בדוק את העניין לעומק).

עלויות אחזקה זולות ושמירת ערך מצויינת (רכבים שמורים נמכרים מעל למחיר המחירון).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

בתור אחד שהחזיק אורלנדו דיזל ונסע המון בטויוטה,

האורלנדו דיזל הרבה יותר חזקה ונינוחה בנסיעה.

את המרווח בשורה השלישית אין מה להשוות האורלנדו הרבה אבל הרבה יותר מרווחת.

מה כן, הטויוטה כנראה הרבה יותר אמינה, באורלנדו היתה תמיד תחושה של משהו עוד מעט מתקלקל.

אם שיקולי אמינות ואחזקה בראש מעיינך לך על הטויוטה, כל השאר אורלנדו.

פורסם

חפש את הרנו גראנד סניק 1.5 דיזל, לטעמי אם מוצאים אחת עם נסועה נורמאלית זה הדיל הכי טוב לשבעה נוסעים במשומשות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
חוץ מהסילברדו ראית שברולט שכן שם (אמינות)?

 

מנסיון אישי, אני יכול להעיד שהאופטרה והקרוז מראות אמינות טובה, אם מטופלות כמו שצריך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...