Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה סיד סטיישן 2014


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

היום הייתי באלדן ומצאתי קיה סיד 2014 שנראית במצב טוב והמחיר טוב (62 אלף, ומקווה שיהיה אפשר לרדת עוד קצת).

89 אלף ק"מ, נראית שמורה מבפנים ומבחוץ.

נראה שההיסטורית טיפולים בסדר ורציתי להתייעץ ולקבל פידבק.

 

לפי מה שאני ראיתי הבדיקה שלהם נקייה מדי, יש רק ריגקט אחד על המתלה (אשמח אם מישהו/י יסבירו לי מה בדיוק המשמעות של זה) והטקסט הרגיל של השילדה - תקנו אותי אם אני פספסתי משהו.

אני לוקח אותה לבדיקה ביום ראשון, ונראה מה יגלו שם.

 

הדבר היחידי שמצאתי, זה שהאוטו כנראה במגרש מסוף מרץ או תחילת אפריל (הבדיקה הונפקה ב22 למרץ ומאז הקילומטרז לא באמת התקדם - אני מקווה שזה הגיוני כי יש המון קיה סיד שיוצאות מליסינג השנה אז נראה לי די הגיוני שהאוטו יכול לעמוד חודשיים שלושה עד שימכר.

 

אשמח לכל הצעה, פידבק או דברים לבדוק.

 

תודה מראש,

יניב

 

Photo 06-10-2017, 20 21 10.jpgPhoto 06-10-2017, 20 21 28.jpg

פורסם

במנועי הGDI ממה שאני מכיר צריך לטפל כל 20 אלף קילומטר(מהi30 שהייתה לנו) ופה רשום שהרכב עבר טיפול כל 30, כדאי לבדוק במורשה היסטוריית טיפולים או לברר מדוע דולגו טיפולים.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

רכב השכרה עם ק"מ גבוה שעבר טיפולים פעם ב 30,000 נשמע מתכון לצרות צרורות.

שמן ומסנן חובה להחליף כל שנה או ק"מ כפי שכתוב בספר (15-20,000) אחרת,יש כבר בוצה במנוע וגם לגבי הגיר -היה כבר כדאי לבצע שתי החלפות שמנים,אלא אם אתה רוצה להוציא מדיד שמן שלו ולראות צבע שחור .

אני מאוד מפקפק בתוצאות בדיקת הרכב ובטוח,שאם תקח לבדיקה עצמאית יצוצו להן עיזים (אולי מוצדקות ואולי לא) בסעיפי המנוע והגיר.

לטעמי חבל על ה 500 ש"ח של הבדיקה העצמאית,הייתי חפש משהו טוב יותר.הזול בסוף עלול לעלות ביוקר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תודה על התגובות.

זה רכב ליסינג ולא השכרה, להשכרה לא הייתי מתקרב.

 

לגבי הטיפולים, לא הצלחתי למצוא ספר רכב ישראלי, אבל לפי ספר רכב באירופה רשום שצריך טיפול כל 30 אלף (זה נשמע לי הרבה מדי אבל רשום כל 30 אלף).

https://carmanuals2.com/d/99456

 

יש מישהו עם קיה סיד שיכול להגיד לי כל כמה זמן צריך לעשות טיפול בספר רכב אצלנו בארץ?

אולי אני אתקשר למוסך מורשה בראשון בבוקר ונראה אם אצליח לקבל תשובות בטלפון.

 

לגבי רכב פרטי, עוד לא מצאתי אחת במצב טוב ובמחיר שאני יכול לעמוד בו.

פורסם

מה המחיר של סיד כזאת לסגירה באלדן?

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אני כן הייתי מתקדם עם הרכב המדובר האלה. ברור שהבדיקה הנוספת לא תצא נקיה מכסת"חים בכל הסעיפים. אבל, רכב מאלדן עם בדיקה כזאת לא יתגלה בבדיקה נוספת כאחד שעבר תאונה עם פגיעה בשלדה או קצה השלדה. ממה שידוע לי, אלדן מטפלים ברכבים שלהם במוסכי היבואן ולפי הוראות היצרן.

מה שאתה צריך לדעת שהרכב נראה מצויין כי כמו כל רכב אחר שיוצא למכירה, הוא עובר השבחה. תיקונים פחחות וצבע של כל הדפיקות מ 3 שנות ליסינג. אם צריך להחליף צמיגים, הם שמים סיניים הכי זולים.

היתרון הגדול של רכב פרטי במקרה של קיה זה 7 שנות אחריות על מנוע וגיר, מה שלא תקבל ברכב ליסינג. בדרך כלל אלדן נותנים אחריות שנה חלקית לרכב ואפשרות להתחרט תוך חודש, להחזיר את הרכב ולקבל החזר עם ניכוי דמי שכירות יומיים ( העברת בעלות בכל מקרה מתבצעת חודש אחרי הרכישה ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

דין רכב באירופה הוא לא כמו בישראל(זמני הטיפול משתנים בעיקר בגלל האקלים) - יש יבואנים ישראלים שהגדירו זמני טיפול של 30 אלף(רנו לדוגמא עם הקליאו שלי הגדירו ככה - כמובן שהחברת ליסינג יותר משמחה לממש אותה), אלדן לרוב לפחות מטפלים במורשה וכדאי לבדוק ברשת המוסכים של היבואן שזה המצב(אם הרכב לא טופל במורשה אלא במוסך מורשה משרד התחבורה של חברת הליסינג זה הזמן לברוח בלי להסתכל אחורה).

 

לא מצאתי באתר של קיה ישראל איזכור לזמני טיפול, בכל מקרה לי אישית יהיה קשה לקחת רכב שעבר טיפול תקופתי כל 30 אלף קילומטר - בטח אחד שעבר חיים קשים עם נסועה גבוהה בליסינג.

 

אם אין לך כסף לכזאת ביד פרטית אולי שווה לחפש רכב אחר או דגם ישן יותר מיד פרטית - אישית אני עובד סביב הרבה רכבי ליסינג ורואה את היחס לרובם(תמיד יש יוצא מהכלל), כשראיתי את זה ידעתי שאישית אני לא ארצה להיות בעלים של רכבים כאלה.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אם הוראות היצרן לטפל בקיה סיד 2014 כל 30 אלף קילומטרים, לא תמצא צדיק שהקדים את הטיפולים ל 15-20 אלף, גם לא ברכב פרטי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אפשר למצוא רכב פרטי שלא הגיע ל30 אלף בשנה, יש מספיק פרטיים שלא יעברו את ה17 אלף בשנה(אולי על זה היבואן בונה?).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

כן, אבל המחיר לרכב כזה כבר יהיה רחוק מאיזור 60 אלף שקלים, ולדברי פותח השרשור הוא לא מצליח למצוא אחת פרטית במצב טוב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני חושב שאם אין לך תקציב לרכוש דגם מסויים מיד פרטית שמורה אז ככל הנראה אין לך תקציב לרכוש את אותו הרכב - לרכוש רכב יוצא ליסינג עם קילומטרז גבוהה או להתחיל לגרד בלוחות רכבי סוחרים זה טעות(לדעתי האישית).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

לא יודע..

לפני 4 שנים ליוויתי ידידה ברכישת רכב משפחתי ( תקציב מוגבל מאוד ). בסוף נקנה פוקוס 2010 , בן 3, מאלדן עם 80 אלף קילומטרים, שהיה בהשכרה , ב 56 אלף שקלים.

0 תקלות בארבע שנים ו80 אלף קילומטרים נוספים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
תודה על התגובות.

זה רכב ליסינג ולא השכרה, להשכרה לא הייתי מתקרב.

 

לגבי הטיפולים, לא הצלחתי למצוא ספר רכב ישראלי, אבל לפי ספר רכב באירופה רשום שצריך טיפול כל 30 אלף (זה נשמע לי הרבה מדי אבל רשום כל 30 אלף).

https://carmanuals2.com/d/99456

 

יש מישהו עם קיה סיד שיכול להגיד לי כל כמה זמן צריך לעשות טיפול בספר רכב אצלנו בארץ?

אולי אני אתקשר למוסך מורשה בראשון בבוקר ונראה אם אצליח לקבל תשובות בטלפון.

 

לגבי רכב פרטי, עוד לא מצאתי אחת במצב טוב ובמחיר שאני יכול לעמוד בו.

 

 

הייתה לי סיד 2014 ליסינג של אלדן והרכב טופל כל 15K או שנה.

S60 Rdesign

×
×
  • תוכן חדש...