Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - קיה ריו


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2433 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין לרכב שום הצדקה, ציון בטיחות מחפיר לזמננו, מנוע חלש, ושום דבר שמייחד אותו. C3 חדשה באותו מחיר הרבה יותר מאובזרת ואחריות ל5 שנים, היא תפסיד 5-10K יותר מערכה ב5 שנים? לא פקטור לדעתי מול היתרונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

השאלה בכמה הריו שתהיה מאוד פופולרית בליסינג תאבד מערכה מול הסיטרואן.

לא שהסיטרואן שומרת על ערכה, אבל לי אישית פקטור ירידת ערך הוא הדבר האחרון שחשוב לי.

מעדיף להנות עם הרכב גם אם זה לאבד סכום כסף.

לראיה קליאו הגיחה למקום שני במכירות ועקפה את הגאז ויאריס.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל זה לא מסתכלים רק על הכוכבים. במפרט הישראלי עם מערכת מובילאיי, למעשה הדגם זכאי לחמישה כוכבים לפי הסטנדרט של NCAP.

 

אחרי נסיעה קצרה בריו, לדעתי זה רכב כולום ושום דבר. כן הוא בסדר גמור בכל הקשור למרווח, אבזור, תאי אחסון והנדסת אנוש (הלוואי וה-C3 הייתה כך), אך בכל שאר התחומים הוא פשוט מתחת לבינוני (למעט יכולות כביש גבוהה - אחיזה והפחתה של תת היגוי).

 

תשמע אני לא מכיר את הסטנדרט של NCAP אז בבקשה תסביר לי את הטענה שלך.

איך רכב בלי בלימה אוטונומית יכול לקבל לפי הסטנדרט של NCAP 5 כוכבים?

מובילאיי מצפצפת לא בולמת.

 

RK רוכשי האיביזה לא מתמעטים בינתיים הם מתרבים.

לגבי הC3 אכן נושא מעניין. לא יודע אם הייתי רוכש אותה כחדשה. מה שבטוח לא הייתי רוכש זה ריו. מעדיף רכב טוב בטוח מאשר מחירון טוב בתאוריה (נראה איך שוק הליסינג ישפיע...).

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע אני לא מכיר את הסטנדרט של NCAP אז בבקשה תסביר לי את הטענה שלך.

איך רכב בלי בלימה אוטונומית יכול לקבל לפי הסטנדרט של NCAP 5 כוכבים?

מובילאיי מצפצפת לא בולמת.

 

 

גם אני טעיתי לחשוב בעבר שכיום חובה שתהיה מערכת בלימה אוטונומית בשביל הכוכב החמישי, אך לאחר תשובה מהארגון בנושא זה הבנתי שאפשר לזכות בכוכב החמישי גם ללא מערכת בלימה אוטונומית. פיג'ו 3008 זו דוגמה לכך. לרכב אין באירופה בלימה אוטונומית כסטנדרט, אך הדגם עדיין זכה לציון של 5 כוכבים בזכות זיהוי תמרורים והתראה על המהירות המותרת יחד עם התראה על סטייה מנתיב - התראות שגם מובילאיי מספקת.

 

מערכת בלימה אוטונומית לעיר מוסיפה עד 3 נקודות לציון ההגנה על נוסעים בוגרים ומערכת בלימה אוטונומית מחוץ לעיר יכולה להוסיף עוד 3 נקודות מרביות בסעיף עזרי בטיחות. כאמור, אפשר להשיג מספיק נקודות לחמישה כוכבים גם ללא מערכות אלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע אני לא מכיר את הסטנדרט של NCAP אז בבקשה תסביר לי את הטענה שלך.

איך רכב בלי בלימה אוטונומית יכול לקבל לפי הסטנדרט של NCAP 5 כוכבים?

מובילאיי מצפצפת לא בולמת.

 

RK רוכשי האיביזה לא מתמעטים בינתיים הם מתרבים.

לגבי הC3 אכן נושא מעניין. לא יודע אם הייתי רוכש אותה כחדשה. מה שבטוח לא הייתי רוכש זה ריו. מעדיף רכב טוב בטוח מאשר מחירון טוב בתאוריה (נראה איך שוק הליסינג ישפיע...).

 

עוד מעט שהריו תגיע למבצעי ה-0 קילומטר - תראה איך המחירון יצנח.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני טעיתי לחשוב בעבר שכיום חובה שתהיה מערכת בלימה אוטונומית בשביל הכוכב החמישי, אך לאחר תשובה מהארגון בנושא זה הבנתי שאפשר לזכות בכוכב החמישי גם ללא מערכת בלימה אוטונומית. פיג'ו 3008 זו דוגמה לכך. לרכב אין באירופה בלימה אוטונומית כסטנדרט, אך הדגם עדיין זכה לציון של 5 כוכבים בזכות זיהוי תמרורים והתראה על המהירות המותרת יחד עם התראה על סטייה מנתיב - התראות שגם מובילאיי מספקת.

 

מערכת בלימה אוטונומית לעיר מוסיפה עד 3 נקודות לציון ההגנה על נוסעים בוגרים ומערכת בלימה אוטונומית מחוץ לעיר יכולה להוסיף עוד 3 נקודות מרביות בסעיף עזרי בטיחות. כאמור, אפשר להשיג מספיק נקודות לחמישה כוכבים גם ללא מערכות אלו.

 

אני אשמח אם תוכל להביא את התשובה שלהם לשאלה הזאת, כי לפי כל מקור אמין כולל האתר של יורואנקאפ עצמם, המכוניות לא מקבלות ניקוד על התראה.

 

מהאתר:

 

The test vehicle is driven towards the back of a ‘dummy’ target vehicle at speeds between 10 and 50km/h. The driver deliberately makes no attempt to brake and the extent to which the car has reduced the impact speed is assessed. Some systems may warn the driver that a collision is likely before they intervene. However, in such accidents, time is so short that an effective response from the driver is unlikely to help and Euro NCAP assessed only the auto-braking function.

ההדגשות לא במקור.

 

 

ולגבי שמירת הערך של הריו, אני לגמרי מסכים עם העובדה ששמירת ערך היא פרמטר חשוב מאוד ללקוח הישראלי והיא לגמרי נכנסת למשוואת התמורה למחיר (כי היא אפקטיבית מורידה את המחיר שהלקוח משלם על האוטו בסופו של דבר), אבל אני לא יודע כמה האמירה הזו תופסת לגבי הריו, שתהיה נפוצה מאוד בחברות ומחיר השוק שלה ישחק בגלל זה. המחירון על הנייר לא אומר הרבה, במיוחד כשיש הרבה משומשות מאותו דגם וכל השחקנים רוצים שתקנה אותה מהם.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מבחינתך. בפועל תדמית אמינות מתורגמת לשמירת ערך, וזו תמורה לכסף. לרוב המכריע של עמישראל זה פרמטר חשוב ביותר, הרבה לפני כל קריטריון מוטורי.

הרבה פחות ממה שהיה פעם, והרבה פחות ממה שנוטים לחשוב.

הימים שמכוניות איבדו 5% מערכן בשנה חלפו עברו, והיום כל אחד יודע שברכישת מכונית מפסידים כסף.\

בנוסף, מכונית כמוצר, הרבה יותר זולה ממה שהיתה בעבר, ויחד עם הריבית הנמוכה, גורמת לכך שבמקרה הגרוע ביותר משלמים על ההלוואה עוד כמה עשרות שקלים בחודש, אם המכונית איבדה יותר מערכה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להגיד תמורה טובה מאוד לכסף זה מוגזם. מאד מוגזם.

סיטרואן c3 היא תמורה טובה מאוד לכסף. מגיע עם מנוע טורבו+אבזור בטיחות מלא+אבזור כללי גבוה מאוד+תיבת 6 הילוכים אפילו מי היה מאמין. כל זה במחיר תחרותי מאוד. זו תמורה טובה מאוד לכסף. לא רכב עם מנוע של עגלת סופר ואבזור בטיחות לא ברמה.

 

אין פה תמורה טובה מאוד או תמורה טובה. יש פה קוריאנית טיפוסית ללפני שלוש שנים במחיר ישראלי טיפוסי.

 

בהרבה מקרים אני אומר כל הכבוד לקיא וכל הכבוד ליבואן שלה שמצליחים באמת לתת תמורה טובה מאוד לכסף. לא במקרה הזה.

 

חייב לומר שאומנם הריו לא פופולארית כמו הפיקנטו אבל, הם כן עשו שינוי מסיבי וצריך לתת צ'אנס. לא מסכים איתך שאתה אומר על הסיטרואן שנותנת תמורה יותר טובה לכסף. רכבים צרפתים לא הייתי בונה עליהם כל כך. הקוריאניות בהרבה יותר אמינות מהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם סיטרואן עשו שינוי מסיבי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמונות לגמרי עושות איתה חסד, מוכרח לציין שבמציאות היא נאה אבל קצת סתמית ונבלעת בעדרי המכוניות על הכביש.

תא הנוסעים חביב אבל לי חסר קצת בד או דיפון רך בדלתות, השאר באמת בסדר גמור.

המסך קצת מעצבן עם ההודעה על הסכנות הכרוכות בשימוש בו בכל הנעה, קצת מיותר לדעתי. גם הפטנט להדלקת וכיבוי התאורה בסכי השמש קצת עיצבן.

לגבי המחלוקת גיר או מערכות בטיחות, אני הייתי בוחר במערכות בטיחות. גיר 6 הילוכים אולי תורם תרומה קטנה לביצועים וצריכת הדלק אבל בעיני מערכות בטיחות בעלות חשיבות גדולה יותר.

דעתי היא שהרכב עצמו השתפר מאוד, הנסיעה בה הרבה יותר נעימה והתנהגות הכביש הפתיעה אותי לטובה. החבילה שאנחנו מקבלים בארץ לא מושלמת ואני מאמין שהיא תישאר רכב ציים. במקרה ראיתי גם את הסדאן, נראית פחות טוב בעיני אבל אני מאמין שהביצועים עם מנוע 1.6 יהיו הרבה יותר לעניין, חבל שהוא לא מוצע גם בגרסת ההאצ'בק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המותגים הצרפתים עשו שינוי מסיבי בדעת הקהל של הפורום.

הסיטרואן לצערי אכן עם מכירות חלשות וגם ה208, אבל הקליאו התברגה למקום השני במכירות הסופר מיני באופן מפתיעה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסתבר שכפי שהמסלול הימני הוא המסלול המהיר כך המכוניות הטובות משתרכות מאחור בטבלת המכירות ולמה, בגלל האמירה כאן למעלה "מכוניות צרפתיות לא הייתי בונה עליהם, הקוריאניות הרבה יותר אמינות מהם" ( פוסט 38 כאן ). נו אז מה הפלא שמעדיפים אוטו נחות ויקר על טוב וזול ממנו. וצר לי על ההכללה, אבל רק באמצעות כזו אפשר לענות להכללה גורפת ממנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיטרואן לצערי אכן עם מכירות חלשות וגם ה208, אבל הקליאו התברגה למקום השני במכירות הסופר מיני באופן מפתיעה.

 

לא בדקתי את פילוח המכירות בין ההאצ'בק לסטיישן, אבל אני רואה הרבה קליאו סטיישן בליסינג, ייתכן שזאת הסיבה לכמות המסירות הגדולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אשמח אם תוכל להביא את התשובה שלהם לשאלה הזאת, כי לפי כל מקור אמין כולל האתר של יורואנקאפ עצמם, המכוניות לא מקבלות ניקוד על התראה

 

על התראה על סטייה לא מבוקרת מנתיב הנסיעה וחריגה מהמהירות המותרת, מקבלים ניקוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2433 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...