Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

ברשותי פיקנטו 3 דלתות ידנית, 2014 עם 40K קילומטראז'

יש תופעה מוזרה ברכב שלי, כאשר יצאתי מתחנת דלק להשתלב לכביש מהיר,

שלבתי להילוך שני ולחצתי גז עד הסוף כדי להאיץ מהר ולהשתלב בכביש,

ואז כשהייתי בערך ב40 קמש הטורים קפצו מיידית לבערך 5 וחצי אלף

והרכב אמנם האיץ אבל ממש לאט, והאז הטורים ירדו פתאום, כל זה כאשר אני עדין עם גז לחוץ עד הסוף.

אחרי זה בדקתי את זה וזה קורה בעצם בכל הילוך, כאשר אני מועך את הדוושה של הגז הטורים עולים מיידית והרכב מאיץ באיטיות עם המון רעש מהמנוע כמובן.

התייעצתי עם חבר שמבין במכונאות רכב והוא אמר שייתכן שהקלאץ' שלי גמור,

מה דעתכם ? וכמה אמור לעלות להחליף קלאץ' ברכב שלי ?

פורסם

אתה מתאר התנהגות של קלאץ מחליק

 

כפי הנראה הדיסק גמר את חייו, קבל הצעת מחיר ממוסך - תלוי כמה קל להגיע אליו ברכב שלך

 

ואל תסע עם הרכב ככה שלא תצטרך להחליף גם גלגל תנופה (או סתם תיתקע באיזשהו חור)

פורסם

התקשרתי למוסך מורשה וקיבלתי הצעה של 3200 שח !!!

במוסך אחר לא מורשה, חבר שלי מכיר שם את העובדים, רוצים 1000 שקל רק על העבודה, והקלאץ' עצמו בחנות חלפים 400 שקל.

האם חייב להחליף את כל הקלאץ' או שאפשר כמו שאתה אומר רק דיסק ?

פורסם

החלפת קלאץ' היא קניית קיט לקאץ' מלא (דיסקות) ולעתים גם נדרשת החלפת מיסב של המזלג אם הוא שחוק.

עבודה לוקחת בערך 3-4 שעות מוסך

מכאן והלאה מה שנראה לך יש מקומות שאפשר לסגור גם ב 600 ש"ח עבודה את ההחלפה. 1000 זה מחיר עבודה של מורשה לזמן שזה לוקח

פורסם

יונתן, אתה יודע כמה אמור לעלות בערך קיט מלא לרכב שלי ?

ארמגדון, אתה פשוט אמרת בהודעה הראשונה שלך שהדיסק הלך ואם אמשיך לסוע ככה גם הגלגל תנופה ילך,

הגלגל תנופה זה חלק מקיט של הקלאץ' ?

 

בנוסף, יש המלצה למקום איפה לעשות את כל העבודה ואם אני לא מחליף במוסך מורשה זה יפגע באחריות ?

פורסם

כפי שאמרו החברים, בשפת רחוב "הלך הקלאץ'". אני הייתי מחליף גם את המיסב, ההבדל במחיר לא גדול, אך אם גם הוא "ילך" אז תצטרך לעשות שוב את אותה העבודה. יש לך כנראה סגנון נהיגה מאד אגרסיבי, אם הצלחת לחסל מצמד תוך 40,000 ק"מ.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם

פיקנטו ספורט?

 

אם כן, אתה לא הראשון שמדווח כאן על קלאצ' שנגמר מהר מאוד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

דווקא אני לא נוהג באופן אגריסיבי, כמובן שמידי פעם מושך הילוכים כדי לצאת לעקיפות אבל רוב הזמן נוהג רגוע.

וכן מדובר בפיקנטו ספורט.

פורסם

משיכת הילוכים לא שוחקת קלאץ'.

מה ששוחק אותו זה בעיקר זינוק מהמקום בסל"ד גבוה, החזקה בנקודת שילוב לזמן ממושך ואי התאמת סל"ד בעת החלפת הילוכים.

 

כל עוד אתה עם הילוך קבוע משולב, אין שחיקה לקלאץ'.

 

 

פורסם

בוקי, הרבה פעמים הנהיגה ברכב מיני ספורט שכזה מכתיבה לנהג קצת חוקי נהיגה שבלי לשים לב שוחקים את הקלאץ לא רק בסלד גבוה של יציאה מהצקום. אמי מדבר על מצב של העברה בין ההילוכים לצורך עקיפות וזריקה של הקלאץ תוך סיבובי מנוע גבוהים...וזה אכן גורם לשחיקה מוגברת של הקלאצ ושל קפיצי הרפידה עצמה.

פורסם
ואי התאמת סל"ד בעת החלפת הילוכים.

 

 

 

 

וזריקה של הקלאץ תוך סיבובי מנוע גבוהים...

 

רשמנו את אותו הדבר.

 

 

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון

עבר שנה ואני עדין נוסע עם אותו הקלאץ'

חבר מכונאי, עשה משהו עם הקלאץ', והוא החזיק עוד 10K

כרגע חזר להחליק, אשמח לקבל ייעוץ למקום אמין להחליף את הקלאץ' במחיר סביר

×
×
  • תוכן חדש...